Ett fall för ICU?

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tycker detta är en person ICU bör släpa in på intensivvården. Dessa spelare kan vara farliga:thinking:

*****den 23.11. kl 22:00
hej jag undrar om jag skulle kunna få vara med i din stam är erfaren har haft en by på värld 3 som hade 70.000 men slutade men börjar nu igen och satsar lika högt om inte mer skulle bli riktigt glad om jag fick vara med. för svarthöftde sa att jag skulle skriva till dig för att fon viken svarar inte mvh [player]*****[/player]

Sweca95 den 23.11. kl 23:20
oj va trevligt! Vi som söker nya stammedlemmar!

Du får jättegärna gå med men vi skulle uppskatta om du skickar dina offensiva trupper på [coord]453|391[/coord] så hjälper du oss slå ut en allsmäktig fiende!

Mvh

*****den 24.11. kl 06:35
okej tack skicka en invite bara så blir det bra

Sweca95 den 24.11. kl 09:07
Var bjuder man in? :O

*****den 24.11. kl 15:49
det ska väl du veta om du är rekryterare

Sweca95 den 24.11. kl 16:03
Jag är ny på posten :((

*****den 24.11. kl 16:07
tryck på stam och kolla runt överallt på inbjudningar och på andra ställen och sen skriv in *****

Sweca95 den 24.11. kl 16:14
Hittar inte ju ;(

*****den 24.11. kl 16:17
gå till stam och tryck på inbjudningar och se om du hittar bjud in

Sweca95 den 24.11. kl 16:25
Vart är stamknappen? :O

*****den 24.11. kl 16:32
uppe vid post står det ju stam tryck på ordet samoch så kollar du på inbjudningar och leta efter bjud in eller så står det bjud in nånannanstans

Sweca95 den 24.11. kl 16:34
Men vart ligger posten då? :S

*****den 24.11. kl 16:38
det vi skriver i

*****den 24.11. kl 17:21
okej du går upp till rapporter där du kollar på attack rapporter sedan åt höger finns post och sedan stam tryck på stam och sen när du är inne trycker du på inbjudningar och när du är inne där trycker du på bjud in och du skriver in ***** fattar du nu då

Sweca95 den 24.11. kl 18:01
nej jag förstår inte svenska :(

*****den 24.11. kl 18:32
which languages does you understand

Sweca95 den 24.11. kl 18:36
qué?

*****den 24.11. kl 18:38
okay you go up to the reports that you check the attack reports, then to the right's post and then press the tribe on the right side of the post and then when you are inside, press invitations and while you are there, press the invite and you enter ***** take you now that

Sweca95 den 24.11. kl 18:39
no que pasa

*****den 24.11. kl 18:40
vad är det för språk

*****den 24.11. kl 18:41
bien que se sube a los informes que compruebe los informes de ataques, entonces al último mensaje de la derecha y luego presione tribu tribu y luego cuando estás dentro, las invitaciones de prensa y mientras estás allí, pulse la invitación y se introduce un resumen de ***** ahora que

Sweca95 den 24.11. kl 18:45
prestitchi, privjetski *****. Da govno?

*****den 24.11. kl 18:49
si

*****den 24.11. kl 21:17
ok idete do izvješća da provjerite napada izvješća, a zatim na desnoj strani je post i zatim pritisnite plemena plemena i onda kada ste unutra, pritisnite pozivnice i dok ste tamo, pritisnite pozvati i unesete ***** sažima sada da

Sweca95 idag kl 11:33
google translate no good

*****idag kl 15:28
ok but can you invite me now

*****idag kl 15:30
ok but if i write everything on swedish can you google translate it to your languages

Sweca95 idag kl 17:09
men jag... inte vilja... google translate... vara konstigt... mycket forvirrad.

*****idag kl 17:14
alright but can you enlish

Sweca95 idag kl 17:51
no

*****idag kl 18:10
which languages can you

Sweca95 idag kl 18:17
none

*****idag kl 18:51
sluta nu du håller på och lura mig invita mig bara

Sweca95 idag kl 18:54
- DU behöver bli premium medlem för att se detta meddelande -

*****idag kl 20:46
va

Sweca95 idag kl 21:13
Nej du inte kunna gå med i stam. Ansöka till ICU du göra bör. De plats har.

Sweca95 idag kl 21:14
Med [player]Syster Jane[/player] du tala, helsa fran mej
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det sorgliga är ju inte att Chrille sitter och pillar på ståndet över att han har lyckats bete sig som ett svin mot en betydligt mindre erfaren spelare. Nä det riktigt sorliga är att det sitter idoter här och dunkar honom i ryggen för hans vidriga betteende.




Fy fan rent ut sagt, inte för att du driver med killen men för att du känner dig så jävla coool att du måste lägga ut det på externa forum.
 

DeletedUser

Guest
Det sorgliga är ju inte att Chrille sitter och pillar på ståndet över att han har lyckats bete sig som ett svin mot en betydligt mindre erfaren spelare. Nä det riktigt sorliga är att det sitter idoter här och dunkar honom i ryggen för hans vidriga betteende.




Fy fan rent ut sagt, inte för att du driver med killen men för att du känner dig så jävla coool att du måste lägga ut det på externa forum.
bra sagt alla var i den nivån ^^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det sorgliga är ju inte att Chrille sitter och pillar på ståndet över att han har lyckats bete sig som ett svin mot en betydligt mindre erfaren spelare. Nä det riktigt sorliga är att det sitter idoter här och dunkar honom i ryggen för hans vidriga betteende.




Fy fan rent ut sagt, inte för att du driver med killen men för att du känner dig så jävla coool att du måste lägga ut det på externa forum.

Stånd? Njah, har erektionsproblem.

Ta det som det skämt det är:* Killen trollar ju uppenbarligen, så Pantad är ingen - faktiskt.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det sorgliga är ju inte att Chrille sitter och pillar på ståndet över att han har lyckats bete sig som ett svin mot en betydligt mindre erfaren spelare. Nä det riktigt sorliga är att det sitter idoter här och dunkar honom i ryggen för hans vidriga betteende.




Fy fan rent ut sagt, inte för att du driver med killen men för att du känner dig så jävla coool att du måste lägga ut det på externa forum.

Håller med dig.

Men grabben har nog tur att han inte blir insläppt i den stammen.

För jag antar att han i själva verket inte vill lira med ett gäng nobsters! :awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nae, det här är inte min humor..

Bara synd o driva så pass mycket med folk och sen lägga ut också....


Kanske du vore en fall för vårt bårhus istället? =)
 
Topp