Ett AVSLUT!

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
kimzs här.

Då var det äntligen dags...

Dags att faktiskt försöka få ett slut på den tröttsamma: VÄRLD 37!

Det är dags för ett AVSLUTANDE KRIG.

Härmed förklarar Tree Removal Experts KRIG mot TRIGGERED.

All heder till kvarvarande spelare på 37:an som faktiskt har orkat hålla ut så här länge.

Låt oss nu avsluta den storslaget.


<3
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Inget är storslaget med en backstab, särskilt när världen är död. Efter all hjälp ni fått så kommer detta, särskilt lågt är det av Yoda som jag tidigt i spelet tagit under mina beskyddande vingar.
Trodde mer om er, all respekt för er har försvunnit!
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Inget är storslaget med en backstab, särskilt när världen är död. Efter all hjälp ni fått så kommer detta, särskilt lågt är det av Yoda som jag tidigt i spelet tagit under mina beskyddande vingar.
Trodde mer om er, all respekt för er har försvunnit!



All respekt för oss? Du har fan inte respekt för någon annan än dig själv.

OAVBRUTET har du enbart snackat om hur grym DU är, hur mycket DU förtjänar att vinna och hur andra inte gjort ett skit för att nå dit de är idag.

Kom ner på jorden, mate, du är inte någon gud bland människor, ta in lite ödmjukhet och lojalitet för dina medlemmar i ditt spelande så kanske dessa även stannat med dig.
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Att du sen lägger ut på din profil hur jag enbart snackar, hur jag avgudat dig av anledningen att jag ville överleva..

Fortsätt intala dig själv det, informerar dig gärna om att du inte är vidare omtyckt överlag med ditt spelsätt och din attityd. Sorry, not sorry, snackar du massa om mig så tvekar ej jag att säga ifrån och berätta sanningen för dig.
 

KungLinus

New Member
Reaktionspoäng
4
Världen behöver få ett slut och då behöver vissa relationer brytas, vilka kom i slutändan att bli ett enkelt val. Genom spelets gång formades vissa avtal diplomatiskt och andra genom god ton, hövlighet och samarbete, men kanske mest av allt av ömsesidig respekt. Det fanns en punkt i spelet där bristen av sådan respekt kunde ha lett till ett helt annat slut än vi nu står inför. Flera i vår stam vägde mot att sluta fred med Stam2. Vi är däremot av den åsikten att skriftliga avtal väger tyngre än personliga åsikter om vissa spelare och deras uppträdande.

Detta är även anledningen till varför vi nu väljer att lämna den stam som slöt avtalet. Vi står i ett vägskäl där inga goda beslut kan tas. Vi valde att följa hjärtat, gå vidare med de spelare vi byggt relationer av samarbete och respekt med. TW är ett lagspel där alla positioner är viktiga, det är något som fler behöver förstå. Värld 37 får leva igen, nu bröts dödläget och nu låter vi vår vilja styra.
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Väl talat, Linus, som ALLTID!

All respekt och heder till er, ni är och förblir grymt sjyssta, kloka, lojala och ärliga spelare!
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda partnerna! var en ära att spela i denna allians med så många fina människor :)
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Förstår inte hur alla kan tycka en backstab är så storslaget? men när jag sa att jag ångrade lite att jag inte gick med på stams förslag och vända upp och ner på världen så var jag en svikare. Bara för att jag tog upp tanken, men när sedan spelare jag hjälp från start (yoda) samt TRE som vi haft ett avtal med bryter så är det inget fel. Tycker väldigt många har haft konstig syn på den här världen.

Ja Kim jag tappar all respekt för dig, det gör jag verkligen. Åtminstonde kunde ni kört med korten på bordet och inte komma med en backstab när världen är död och ingen är aktiv.
Finns ingen aktiv själ i TRGGD numera... visst kunde jag tagit upp fighten ensam men tyvärr så tillåter inte mitt nya jobb den aktiviteten och en utlandsresa som jag snart ska bort på får inte förstöras.

Jag känner svek från flera håll på den här världen och jag är ledsen om ni tycker jag inte hjälpt er på den denna världen. Tråkigt med dessa gangbangs, därför jag en gång slutade.
Jag säger väll grattis då TRE hoppas ni känner er nöjda att lyckas gangbanga en spelare som inte gör motstånd ;)

Kontot försvinner nog snart för lagt det för borttagning, Hur ser slutet ut?
Nu när ni är 10st tar ni er an andra stammar nu?


Edit:
Såg fram emot vår vinnar fest Kim, vad hände egentligen? Helt plötsligt blev du en helt annan person mot mig.
 
Senast ändrad:

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Helt ärligt Daba.

Jag är en som är hård mot personer, då jag själv är hård mot mig själv.
Vilket gör att jag både har folk som inte gillar mig, och gillar mig för det, och det är jag medveten om.

Men med den attityd du visade upp när jag kom i kontakt med dig, gjorde att jag började kolla runt lite, lyssna lite mer, och det jag kan säga är att du inte var särskilt omtyckt, var mycket prat om att ta bort dig i slutet av när jag spelade här.

Särskilt tydlig blev det vid nomineringstråden, då du knappt kunde lista någon förutom dig själv.

Nej du har ett attityd problem som skadade dig hårt denna värld, och som man sår får man skörda.

Nej, ta semestern, tänk över, och kom tillbaka med bättre attityd.

Det är inte fel att vara egoist, men det finns en gräns som du korsade.

Nya tag efter semestern, skulle jag föreslå.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag känner svek från flera håll på den här världen och jag är ledsen om ni tycker jag inte hjälpt er på den denna världen. Tråkigt med dessa gangbangs, därför jag en gång slutade.
Jag säger väll grattis då TRE hoppas ni känner er nöjda att lyckas gangbanga en spelare som inte gör motstånd ;)

Tror nog inte du ska säga ett ord om gangbang medtanke på hur världen sett ut?
Helt okej att gangbanga andra men när det kommer mot en själv är det helt plötsligt helt fel :D
 

kimzs

Member
Reaktionspoäng
17
Då ska du givetvis få ett svar på det uttalandet också, Simon.

Gällande avtalet las heller inte alla korten på bordet från ditt håll, mycket info uteblev som senare gjorde att jag framstod som dålig inför mina medlemmar.

Tappade respekten? Du har sen ett halvår tillbaka, minst, visat noll respekt och målat upp dig själv som en gud, även gentemot dina EGNA stammedlemmar. Dessa har inte verkat vara vatten värda i dina ögon, du har inte ens varit tacksam mot dessa eller givit minsta lilla beröm för att ha stått vid din sida från start.

Yoda, som varit den absolut sjysstaste, lojalaste och bästa personen på hela värld 37 har berömt och berättat för dig hur mycket han står vid din sida, trots detta har han inte fått uppskattning eller tacksamhet från dig EN ENDA GÅNG vad jag har sett, ge mig ett konkret exempel om du har på detta.

Och gällande gangbang? Tror inte du ska uttala dig där ens, va? :)
Hur världen ska avslutas.. Jaduu, uppenbarligen utan dig på ett eller annat sätt iaf, trots att du visst var den värdigaste vinnaren ;)

Edit. Vad som hände? Jag började allt eftersom märka en attityd jag verkligen ej anser en stamledare och världsledare ska ha. Fick även reda på mer och mer om hur du beter och betett dig i spelet, ännu färre saker jag uppskattar.
Gällande gangbanget på en spelare som ej gör motstånd utan står själv utan sina medlemmar.. Tja, du skulle visat mer förtroende för dessa, du skulle lett dom och visat lojalitet samt tacksamhet mot dina medlemmar på ett helt annat sätt.

Dra på din utlandsresa nu och tänk igenom vad till exempel jag och Oblivionens har berättat för dig, kom sedan tillbaka med ett nytt namn och en ny attityd så lär du bli mer omtyckt från alla håll ingame.
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Tror nog inte du ska säga ett ord om gangbang medtanke på hur världen sett ut?
Helt okej att gangbanga andra men när det kommer mot en själv är det helt plötsligt helt fel :D
Gangbang mot en motståndare är en sak och gangbang mot en allians är en annan. Backstab är ju en helt annan sak i min ögon.
 

DABASAUR

New Member
Reaktionspoäng
8
Jag kan hålla med att jag inte haft den bästa attityden ibland och att jag haft höga krav från folk när jag inte tycker att dom uppfyllt "kraven". Var väldigt segt i slutet mot stam. Alla var less men jag tog tag i taktpinnen när det inte var någon annan som ville ta initiativet.

Jag kanske inte tackat och gett beröm så mycket heller men har åtminstone 1gång verkligen gett yoda beröm och tackat honom.

Lojalitet har jag verkligen haft, inte brutit några avtal. Hjälpt alla på min sida, inte backstabbat. Som till skillnad från vissa andra. Yoda var lojal och sa att han skulle följa med mig genom mordors dörrar och det var jag tacksam för men tomma ord betyder lite nu. Jag var även lojal mot fler än mina stammisar och allianser.
Tex fyver.

Lojaliteten bör du se över men attityden jag hade i slutet när jag inte tyckte folk använde sin fulla potential bör jag se över. Dock min prestation och lojalitet ser jag inget fel på, attityd... Ja det håller jag med om den bör jag ändra på.

Over N out,
Daba
 
Topp