Erövra vapensköldarna - kanske det sämsta Innogames skapat?

WhiteSH

New Member
Reaktionspoäng
0
Det kan inte bara var jag som tycker detta event förstör servern totalt. Varför ens införa detta? En dålig ursäkt till att försöka få in lite extra slantar till företaget?
 

DeletedUser

Guest
I jämnförelse med dom andra eventen som varit, så är denna helt ok.
 

WhiteSH

New Member
Reaktionspoäng
0
Ingen aning vilka events som varit tidigare, kom nyss tillbaka. Om du inte jämför med dem, tycker du på allvar detta är bra överhuvudtaget? Vad är det du uppskattar?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag gillar detta eventet mer än alla andra jag kört. Enda tråkiga med det är att man som i vanlig ordning kan köpa sig en fördel i form av att köpa fler mästare för att utmana sina fiender. Men det är ett nice event som ger en stor belöning bara genom att vara aktiv, vilket är precis vad spelet handlar om i mina ögon!
 

WhiteSH

New Member
Reaktionspoäng
0
Fördelarna är ju dock rätt sjuka, du kan tex komma upp i 50 % extra resursproduktion. Det hade inte varit ett problem om antal sköldar inte var begränsade men precis som du säger är det fördelarna man kan köpa som gör detta event ännu sämre än vad det redan är. Säg att en spelare köper sig alla mästare och sen av ren och skär aktivitet snor åt sig alla korpar inom en låt säga 3-4 timmar radie. Sedan låser han alla sina sköldar. Med 8 mästare och med alla 6 olika sköldar blir det i princip omöjligt att få en korp. Han sitter då, i princip, på möjligheten att få den högsta bonusen.
 
Senast ändrad:
Topp