Epic

conqueror

New Member
Reaktionspoäng
0
The true story

Jag gick med Epic när vi fortfarande hade en allians med CP och Zulu. Av olika orsaker bröts de allianserna. Vi höll hoppet uppe, genom stark kamrat anda och starka ledare. Kriget mot CP gick som planerat, tills -sth- bestämde sig för att banka på våran dörr. Vi försvarade oss tappert, kriget mot
-sth- blev som en ny västfront. Ingen vann ngn större mark av den andra. Kriget mot CP var tuffare och många satt uppe nätter i sträck för att tajma och ducka attacker. Tillslut orkade inte ledningen med det längre och fler och fler hoppa av. Spelarna i Epic orkade med längre och EPIC blev ett sjunkandeskepp. Det finns fortfarande några Epic-spelare kvar i v6. Jag talar för mig och kanske för fler att tiden i Epic var speciell för oss alla!

Jag vill avsluta med att tacka ledningen i Epic för tiden tillsammans med dem!

Sprain
Ygger
Barton12
Shamrock
Madrangeman
Canza
Groggmeister
Supernova
Lilly
blackgoat
Herman Hedning

Tack!

Och alla andra som stred under Epic:s fana!

We rocked!

// En som minns Epic tiden
 

DeletedUser

Guest
"Kriget mot CP gick som planerat"

ni förlorade byar efter byar mot oss med. ni gjorde inga motattacker.
som planerat, pfft.
 

DeletedUser

Guest
hehe,jag har väntat länge på att få säga detta:

HAHA!!Sedan måste jag hålla med Purple Cobra,var det planerat att ni skulle torska mot CP?Egentligen inte bara CP, ni muckade med ganska många stammar, T.E.W, SB och -sth-.
 

DeletedUser

Guest
Epic har alltid varit - och kommer alltid att vara: Epic FAIL!

Epic muckade mot halva V6 och de tog vatten över huvet, som man bäddar får man ligga.

Hur tänkte Epic när de gick på de andra små stammarna? De tänkte inte ett skit....
 

DeletedUser

Guest
Me löööövs lilly <33

Purple, var snäll mot Lilly-stammar! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Epic har alltid varit - och kommer alltid att vara: Epic FAIL!

Epic muckade mot halva V6 och de tog vatten över huvet, som man bäddar får man ligga.

Hur tänkte Epic när de gick på de andra små stammarna? De tänkte inte ett skit....

Är det ngn stam som inte är fail enligt dig ?
 

DeletedUser

Guest
Är det ngn stam som inte är fail enligt dig ?

Håller med Mudnor..

Om du nu ska sitta och kalla allt och alla för FAIL så borde du ju iallafall inte fejknicka på forumet..

Nej ifall du har en åsikt så stå för den genom ditt eget namn!
 

DeletedUser

Guest
Håller med Mudnor..

Om du nu ska sitta och kalla allt och alla för FAIL så borde du ju iallafall inte fejknicka på forumet..

Nej ifall du har en åsikt så stå för den genom ditt eget namn!

Jag kör inte med fejknick.....

Har lagt ner TW och jag får tycka vad jag vill och faktum kvarstår att Epic var faktiskt fail!

Sen finns andra stammar som JAG tycker om och lyfter fram har ju tex nämnt och det är LAW!

Så snacka inte skit! Jag har mina favoritstammar också som jag tycker förtjänar beröm men de stammarna som inte håller måttet och är kaxiga är ju faktiskt fail på!

Thats it!
 

DeletedUser

Guest
Då har jag missuppfattat det, men jag tycker det är lika illa att sitta och klaga på en massa utan att man ens finns kvar på spelet, eftersom du nu hade slutat..

och det är inget SKITSNACK som du sa, det är min personliga uppfattning
 

DeletedUser

Guest
det är lika illa att sitta och klaga på en massa utan att man ens finns kvar på spelet, eftersom du nu hade slutat..

Så du menar att man inte ens får kommentera något bara för att man inte spelar kvar på V6? Var står det i reglerna att man inte får göra det? Kan du hänvisa mig till det?

Och vad är det för fel med å kommentera, jag har tillhört V6 och har brunnit under större delen för V6, såklart ska jag få kommentera, eller får jag inte göra det? Förlåt mig i så fall....

Då kan jag säga dig att jag spelade på V6 ända sen V6 startades och då fanns Epic kvar på toppen och vad Epic gjorde mot andra små stammar, det vet alla.

Vad Epic gjorde sen att de gick ut å skröt om detta i allmänna forumet, men som man bäddar får man ligga så det är helt rätt åt Epic!

Inget snack om saken.

Sen hyllar jag stammen LAW som inte tog vatten över huvet utan köttar på fint utan att behöva göra så mycket väsen av sig! Det är starkt!

Så en hyllning till LAW, tummen ner för Epic!
 

DeletedUser

Guest
Lugn nu. Finns ingen anledning att flyga i luven på varandra för att Epic inte höll hela vägen.
Epics diplomati misslyckades och därför föll Epic i slutändan.
 

DeletedUser

Guest
Epic kämpade väl faktiskt ganska bra, men som sagt, muckar man med halva världen så är det inte undra på att man går under förr eller senare.
 

DeletedUser

Guest
Epic kämpade väl faktiskt ganska bra, men som sagt, muckar man med halva världen så är det inte undra på att man går under förr eller senare.

Håller med dig.. Epic har inget att skämmas över. Dom slogs tappert och väl.
Det ska dom ha creds för.
 

DeletedUser

Guest
Respekt till Epic.
Men det finns en gräns hur länge man orkar fajtas...
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Epic ska verkligen ha creds för hur de krigade, men i och med att de retade upp flera stammar så förlorar de i det långa loppet.:)
 
Topp