End Game, tidsplan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
End Game för Casual 2 kommer innebära följande tidschema och ändringar:
  • Start = dagsläget före ändringar
  • När attackblockeringen är helt borttagen sätts en dominansprocent för vinst (kommer sättas utifrån aktuell status på servern)
  • Om ingen stam uppnått dominansprocenten till satt datum, kommer servern stängas och stammen med mest poäng förklaras som vinnare.

DatumAttackblockKostnad adelsmänDominanskriterie
Start120100 %-
170828130100%-
170911150100%-
170925175100%-
17100919070%-
17102320060%-
171106-50%XX%
171120--XX% - annars vinner stammen med högst dominans
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterat schema med satt dominansprocent!

End Game för Casual 2 kommer innebära följande tidschema och ändringar:
  • Start = dagsläget före ändringar
  • När attackblockeringen är helt borttagen sätts en dominansprocent för vinst (kommer sättas utifrån aktuell status på servern)
  • Om ingen stam uppnått dominansprocenten till satt datum, kommer servern stängas och stammen med mest poäng förklaras som vinnare.

DatumAttackblockKostnad adelsmänDominanskriterie
Start120100 %-
170828130100%-
170911150100%-
170925175100%-
17100919070%-
17102320060%-
171106-50%85%
171120--85% - annars vinner stammen med högst dominans
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp