End Game för Casual 3

DeletedUser

Guest
Svaret är fortsatt detsamma;

Jag försöker göra ändringarna runt lunch, men det är inte alltid det fungerar eftersom det finns faktorer utanför min kontroll som påverkar möjligheterna.

Saker som ligger utanför kontroll är oförutsägbara, det ligger ju i deras natur. Det är alltså omöjligt att precisera något specifikt klockslag, precis som vi aldrig kan sätta ett 100% korrekt klockslag t.ex för världsstarter - det är så många olika faktorer som kan påverka, allt från tekniska, till mänskliga så därför försöker man ringa in det på ett ungefär. Nu händer det att saker komma i vägen, eller rent av att man glömmer hur mycket man än strävar efter "runt lunch" - och på grund av det så blir det ingen närmare specificerad tid.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag menar när kommer ni ändra inställningarna? typ 12.00 lunch tid eller 00.00 midnatt.
så man kan vara online och kolla vilka som är synliga och kunna förbereda sig.
Det är det som inte går att precisera då det måste göras manuellt och det beror på när SuperNova har en chans att göra det. Arbetet som CM är inte ett 40timmar/vecka arbete... Ja på pappret ;)
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Och nu är världen slut.

Tack alla med- och motspelare. Det har varit riktigt kul att återigen få vara en del av en värld här på Tribal Wars. Jag vill dock vara tydlig med att vinnare av världen inte endast består utav en stam, utan tre. Apoteket för alkoholmissbruk (Apoteket) - Med A (Antabus), Med R (Revia) och Med C (Campral) är lika mycket vinnande stammar.

Återigen, tack. Nu ser jag emot ett livslångt uppehåll från Tribal wars!
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Följande spelare vann värld Casual 3 (samtliga medlemmar i Apoteket för alkoholmissbruk):

Bewox, Hultman, TeknikPata, andreas1001, Simja, RealTormentor, Need foFr Speed, nalle puh8, Lagbärs, pokersimba, Teivil, SirJon, Geronimo, DARK-J, Pathfinder, Liverpool, StarDust, Xray, Charley-, oAlexander, hingen13, Leif Bärsärk, tryit, Pule, Yngve Hugg, filp96, stifler, Limmo, Mavve66

Totalt erövrade Apoteket för alkoholmissbruk 88,7% av alla byar på världen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Eftersom jag har förstått att det inte riktigt går fram exakt hur systemet fungerar och är upplagt vill jag förtydliga att endast en stam kan vinna i systemet.
Det innebär att spelare som är medlemmar i stammen när vinsten deklareras kommer att få den "badge" som skapas när man vinner en värld. Det är alltså helt styrt av systemet och dessa utmärkelser faller ut omedelbart vinsten deklareras.

Spelare som kommer med i stammen efter att systemet har deklarerat vinst för en stam kommer att få sina vinstpremium och tas upp i den manuella hall of fame som skapas, och kommer med största sannolikhet finnas i vinnande stam även på den data som sedan arkiveras och läggs upp automatiskt. Men de kommer inte få utmärkelsen/badge för att ha vunnit servern om de inte är med i den vinnande stammen när vinsten deklareras.
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Eftersom jag har förstått att det inte riktigt går fram exakt hur systemet fungerar och är upplagt vill jag förtydliga att endast en stam kan vinna i systemet.
Det innebär att spelare som är medlemmar i stammen när vinsten deklareras kommer att få den "badge" som skapas när man vinner en värld. Det är alltså helt styrt av systemet och dessa utmärkelser faller ut omedelbart vinsten deklareras.

Spelare som kommer med i stammen efter att systemet har deklarerat vinst för en stam kommer att få sina vinstpremium och tas upp i den manuella hall of fame som skapas, och kommer med största sannolikhet finnas i vinnande stam även på den data som sedan arkiveras och läggs upp automatiskt. Men de kommer inte få utmärkelsen/badge för att ha vunnit servern om de inte är med i den vinnande stammen när vinsten deklareras.

Hej SuperNova.

Det är absolut ingen som förväntar sig något annat än vad du just skrev. Enligt spelet så är Med A (Antabus) och dess medlemmar vinnare. MEN enligt mig så är alla inom Apoteket vinnare, i ett större perspektiv. Alla har bidragit till att just Antabus kunde stå som vinnare i slutändan. Jag tror nog att du förstår hur jag ser på det;).

Lycka till nu med Tribal Wars framöver. Min förhoppning är att vi aldrig mer ses ingame, eftersom jag vill sluta :).
 
Topp