En Ninjas bekännelse

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: 02/12/2010 00:00:00till05/01/2011 17:31:33

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,281
Sida 2: 139
Skillnad: 2,142

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21,293,673
Sida 2: 1,313,425
Skillnad: 19,980,248

chart



Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 265
Sida 2: 4
Skillnad: 261

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,444,786
Sida 2: 37,055
Skillnad: 2,407,731

chart
 

DeletedUser

Guest
de värkar som om ingen i core bryr sig om kriget. och vill då bara "lata" sig och ha lite rolit. de har redan bevisat en gång att de kan kriga. och då kan ingen komma och ta bort de. de är inte presist som om deta kommer hemmsöka dom i RL eller? trode väll de. vad vaqqr och en av dessa spelare eller vad stamen gör så värkar de som om dom vill sluta på v7 och gå vidare och jag vet att när man ska sluta kanske man vill ha lite rolit och djävlas lite eller hur? ingen av er kan säga att ni inte skulle ta friheten och göra de som får er motståndare att bli arga. i deta fall adla barbarbyar. men de är vad jag tror. iallafall så får vi kanske se ett slut på deta snart.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 284
Sida 2: 5
Skillnad: 279

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,633,953
Sida 2: 43,502
Skillnad: 2,590,451

chart




blood angel Vilket krig är det du påstår att Core har bevisat att de kan kriga? Är det mot ExcPh som du åsyftar på? Har för mig att de rätt fort tvingades till en vapenvila för att därefter sno över de medlemmar med högst poäng och på det sättet "gå vinnande" ur det slaget ;) Med facit i hand och med tanke på vilket motstånd ExcPh bjöd upp till när de både hade AN, UA samt Core på sig så känns det som Core tog över fel medlemmar...
 

DeletedUser

Guest
syftade mer på G-R kriget. men de gör de samma. flertal spelare(orginalen) har ju slutat i core för ett bra tag sen. men samma sak gäller nit också. hade orginalen i nit suttit backom de kontorna tror jag iallafall de skulle gå sabbare än så här. 99 byar dag för dena storlek plus inge motstånd tycker jag iallafall att ni borde ta åtminstonde 200-300 byar dag. eller har jag fel? iallafall vet jag att core kan kriga. varken jag eller någon annan i core ska behöva bevisa att vi kan om vi själva vet att vi kan. om du inte tror att core kan kriga så visst. inte mitt problem. de är inte jag som underskattar core. men en sak vill jag bara ha sagt innan jag slutar för idag. hur kommer de sig,om nu core inte kan kriga, att core har lyckas gå från 0-200(?orkar inte ta reda på exsakt) miljoner poäng då? och några miljader i OBT? (väll medveten att krig inte räknar poäng men vem f*n bryr sig dessa dagar)
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: AN
Side 2:
Tribes: Core

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 870
Sida 2: 13
Skillnad: 857

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,147,329
Sida 2: 120,510
Skillnad: 8,026,819

chart


Vet inte om man kan kalla detta krig...
 
Topp