En lovande konversation med en inte så lovande skojare

Diskussion i 'Värld 34' startad av En Lovande Man I Området, 30. maj 2016.

Dela sidan

1. En Lovande Man I Området

En Lovande Man I Området New Member

Antal gilla mottaget:
    2
    Helt plötsligt, när jag höll på med lovande utmaningar i det lovande vapensköldeventet, så ser jag helt plötsligt att en inte så lovande skojare, med namnet En lovande man nära dig, utmanar mig.

Jag tänkte då, som den lovande man jag är, att jag måste skicka ett lovande meddelande till denna andra lovande man. När jag går in på hans lovande profil, läser jag den inte så lovande, men felstavade, texten på hans profil, som lyder:
    Han har även skapat en inte så lovande stam med namnet Denmestlovandestammen och taggen lovan.

Jag tänkte att jag inkluderar hans inte så lovande stavning i mitt lovande meddelande till honom, för att se om han ger mig något lovande svar.

Jag skrev följande:
    Det första svaret var en lovande attack som anländer om 17 lovande timmar, som innehåller lovande svärd.

Någon lovande minut senare skriver han följande:
    Någon minut senare skrev han det här:
    Jag har inte skickat honom något lovande svar ännu, men det är på väg.

Några lovande minuter senare fick jag även en inbjudan till hans stam.

Mycket lovande underhållning det här, lovar jag er!

Lovande fortsättning följer, det lovar jag :)

Med mycket lovande hälsningar, den äkta
    En Lovande Man I Området.

Last edited: 30. maj 2016
  2. Toxicbastard

Toxicbastard Guest

Haha fan vad skön du är, speciellt med ditt förbaskade lovande hahaha :D :D

3. Jag antecknar en undersökning om kaniner, och jag vill därför fråga dig, OP. Tar du droger? :O

4. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Jag hoppas din lovande undersökning om kaniner blir mycket lovande, men jag måste tyvärr göra dig besviken, jag tar inga lovande droger. Gör du?

5. kristoffer 1

kristoffer 1 Member

Antal gilla mottaget:
    2
    Lovar du?

(10)

6. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Som den Lovande man jag är så lovar jag att allt jag säger är mycket lovande, för jag är En Lovande Man I Området.
    Så därför är det lovande svaret på din fråga om jag lovar ja, jag lovar att jag lovar.

Fler lovande meddelanden med den inte så lovande skojaren kommer postas inom kort.

7. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Här är mitt lovande svar på hans inte så lovande meddelande. Jag tänkte att det vore lovande att låtsas vara lite lovande rädd för honom och hans inte så lovande attack, för att se om han svarade något lovande, samtidigt som jag kallar honom för inte lovande.

Jag fick följande svar någon minut senare, som inte alls svarade på mitt lovande meddelande.

Efter ett lovande skratt åt hans "lovande" stavning så tänkte jag att jag låtsas som att jag brydde mig om den lovande sköld han tog från mig.

Han blev inte så glad när jag sa att han inte var lovande. :D

Det blev många lovande skratt åt det här lovande meddelandet, kan jag lova er. Fick en lovande bild på en "mektig" lovande man, som inte är så lovande, som står och piskar någon tills den skiter och tvingar den lovande personen som blir piskad att säga att hans stam är den "besta stamen", om och om igen.
    När jag till slut hade lugnat ner mig från mina lovande skrattattacker, som kom tillbaka varje gång jag skulle ge honom ett lovande svar, hade det tagit så lång tid att det var en lovande ny dag.

Här har ni mitt lovande svar till honom.

Kom på nu att jag borde även sagt att han inte var nära mig heller, så hans namn är en inte så lovande osanning.

En lovande fortsättning följer, om det är någon som vill läsa den. :)

Med lovande hälsningar som lovar en hälsning
    //En Lovande Man I Området

8. Humpepro85

Humpepro85 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Detta var väldigt lovande roligt :p

9. xefsan

xefsan Member

Antal gilla mottaget:
    8
    Vad hände med den andra inte så lovande mannen :confused:

10. Lundav

Lundav Active Member

Antal gilla mottaget:
    58
    xefsan; shhh

11. xefsan

xefsan Member

Antal gilla mottaget:
    8
    Det slutade ju på en cliffhanger :(

12. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Här kommer den lovande fortsättningen som jag lovade er.

Efter hans attack, som innehöll 2 lovande spjut och 3 lovande svärd, skickar han en till lovande attack på mig. Jag skriver då följande lovande meddelande till honom för jag vill se vad han ger mig för lovande svar.

Jag fick då tre lovande meddelanden till svar.

Här är mitt mycket lovande svar:

Sedan skrev han följande:

Den inte så lovande skojaren påstår här att han skickat många lovande trupper på min by. Många lovande attacker, ja, men många lovande trupper? Om han definierar många trupper som 2-4 lovande svärd och lovande spjut i ca 15 attacker, då har han skickat många.

Här kommer mitt mycket lovande svar till den inte så lovande skojaren.

Jag fick följande lovande svar:

Här fick jag en lovande fundering, finns det lärare i träskor, eller treskor om man ska säga som han sa? Fick då en lovande bild av en lovande klass som lyssnar på en lovande lärare som ger en lovande grundlig undervisning i de lovande träskornas historia och hur den lovande utvecklingen av lovande träskor har sett ut fram tills idag. I slutet av den lovande träskoundervisningen så visar hon mycket detaljerat hur man mycket lovande konstruerar dessa lovande träskor, vilket alla lovande elever sedan ska visa att de kan.

Här kommer mitt lovande svar, som är lite lovande annorlunda än min lovande bild jag fick i mitt lovande huvud:

Fick sedan följande inte så lovande svar:
    Den sista, inte så lovande, delen av hans meddelande var det minst lovande, det förstår jag inte mycket av. Får jag gå? Fick jag inte gå innan? Kunde han hindra En Lovande Man I Området från att gå om jag hade velat? Skulle jag då gå till ett annat lovande område? De lovande frågorna blir bara fler..

Har inte givit honom något lovande svar ännu, då jag inte kommit på något lovande att säga. Men ett lovande svar är på väg. Vår lovande konversation får inte bara ta slut så där på ett inte så lovande sätt.

Efter hans sista inte så lovande meddelande så upphör även hans inte så lovande attacker på min lovande by.

Last edited: 8. jun 2016
  13. Kytampe

Kytampe

Antal gilla mottaget:
    28
    Låter som om två ganska intelligenta människor antar två olika personligheter och därigenom försöker att för a ett krig, inte bara igenom att kasta trupper emot varandra likt schack, utan även försöka använda sina olika antagna personligheter för att dessutom reta upp varandra och därigenom vinna en batalj.

Med andra ord, (för de som inte fattade :)). Den lovande mannen slåss emot den lilla pojken som inte kan stava. Bägge två spelar ett spel, som dom hoppas retar skiten ur den andre. Ur rent psykologiskt perspektiv är det ganska intressant att beskåda. :D

14. Toxicbastard

Toxicbastard Guest

Ursäkta? O_O

15. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Haha och i det här lovande fallet så lyckas inte den lilla pojken reta den lovande skiten ur mig, jag blir endast mycket lovande underhållen medan den lille pojken blir mycket lovande arg istället! :D

Här kommer den lovande fortsättningen.

Efter att jag skrev mitt förra lovande inlägg här så skickade han genast en ny attack, så jag misstänker att skojaren sitter och läser det här. Eller så var det endast ett lovande sammanträffande.

Då skrev jag följande till honom.

Jag fick detta lovande, men som vanligt korta, svar från honom:

Här är mitt lovande svar, vilket som vanligt är lovande långt, i En Lovande Man I Områdets lovande anda.

Det lovande svaret jag fick från honom klarade upp det hela lite, så nu vet jag till vilka lovande ställen jag får gå någonstans. Men jag får tydligen inte behålla mina lovande skor. Blev han så avundsjuk på mina lovande skor att han ville behålla dem? Mina lovande skor måste vara väldigt värdefulla för denna inte så lovande skojare. Men det är ju klart, om jag tänker efter lite lovande. Får han en lovande grej av en lovande man så kanske han tänker att han blir mer lovande än han var innan, och det är mycket lovande för honom vill jag lova. Men jag gillar mina lovande skor, så det går jag inte med på.

Hans lovande svar sa att jag fick gå vart jag vill. Mycket lovande vill jag lova. Denna lovande frihet han gav mig tänker jag inte låta gå förbi mig.
    Jag skickade därför en attack på honom med en liten lovande hög lovande katapulter i syfte att renovera hans inte så lovande by en aning.

När den lovande attacken sedan hade anlänt gav jag honom ett lovande svar.

Som jag tidigare har lovat er så kommer det en lovande fortsättning när mer lovande material finns tillgängligt att posta. :)

16. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Verkade som att han höll sitt lovande ord om att han inte längre skulle bry sig om mig, då han inte varit lovande nog att skriva något mer lovande underhållande meddelande till mig.
    Men lovande nog var det inte det sista vi hörde från den lovande skojaren. För en liten lovande stund sedan så fick vi en lovande ansökan till vår lovande stam från Den Inte Så Lovande Skojaren, även känd som En lovande man nära dig.

Denna inte så lovande person är antagligen den mest motsägelsefulla person mina lovande ögon har beskådat. Första ska han utplåna min lovande by, för att han anser att jag kränkt honom när jag endast har talat den lovande sanningen och säger att hans stam är den mest lovande stammen och bästa, eller besta ;), stammen, och så lovande vidare.
    Nu helt lovande plötsligt lämnar han sin inte så lovande stam som han tidigare tyckte var så lovande bra, och vill istället gå med i min lovande stam.

Jag hade tidigare ett lovande förslag på ett lovande namnbyte till honom, En Inte Så Lovande Skojare, men jag har nu ett mer lovande förslag som passar honom mycket bättre, vill jag lova. Mitt lovande förslag är Kontradiktoriska Kontradiktionernas Kung, vilket vore ett mycket lovande och passande namn för honom, men det är tyvärr för långt då maxlängden av lovande namn här är 24 tecken, om mitt lovande minne minns rätt.

17. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Jag kommer här med inte så lovande nyheter. Det här kan vara det sista meddelandet jag skriver i denna tråden från den inte så lovande lovande skojaren.

Jag skrev följande till honom när han ville gå med i min lovande stam.

Jag mottog följande fyra (4) svar från honom. En lovande bedrift att få så många svar från honom innan jag hunnit ge honom ett svar tillbaka, vill jag lova.

För att fördröja hans inte så lovande nedläggning av spelet så jag kunde få lite mer lovande underhållning så sade jag att jag skulle ta upp saken med mina lovande stamkamrater och ge honom ett besked senare. Visste dock från början vad svaret skulle bli, vilket är ett uppenbart lovande nej.

Svarade dock aldrig på vad Kontradiktionernas Kung betydde, mest för att det ramlade ur mitt lovande minne, men han bytte namn på sin by till det, vilket var mycket lovande underhållande, vill jag lova. Hans "assistans" bestod av hela 3 svärdsmän med den lovande hälsan på topp, och 17 yxmän, som jag inte riktigt vet vad de skulle göra för nytta.

Jag svarade:
    Hans svar:
    Skapade sedan en undersökning i vårt stamforum och resultatet blev precis som jag hade förväntat mig. Alla utom en röstade "Aldrig i mitt lovande liv!", den som inte röstade på det alternativet röstade på ett enkelt "Nej".

Jag skrev då följande till honom idag.
    Kort därefter fick jag ett kort svar.
    Och därmed antar jag att vår lovande konversation har nått sitt slut.

Det har varit en mycket lovande konversation med många lovande skratt från min lovande sida. Hoppas ni andra har blivit lika underhållna som jag har blivit, men tyvärr har allt ett slut och det ser ut som att slutet för denna lovande konversation har kommit. Ska dock skriva ett sista lovande meddelande till honom, ett slags lovande tackbrev för underhållningen för att se om han svarar något roligt.

En lovande fortsättning följer kanske. ;)

18. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Jag skrev ett sista meddelande till honom, som jag i alla fall trodde skulle bli det sista, och jag fick idag ett svar. Innan jag kommenterar något om hans svar så ska ni direkt få läsa mitt meddelande och hans svar.

Jag skrev följande:
    Svaret jag fick:
    Redan efter det första två lovande meningarna började jag garva. Meningarna i sig var inte roliga, men den lovande tanken på att han nästan helt lyckades lura mig, var underhållande nog, kan jag lova er! Jag har haft lovande misstankar om att han drivit med mig hela tiden men kunde aldrig vara helt lovande säker. En av sakerna som gjorde att jag funderade mest på om han trollade eller inte var hans namn. Inte att han heter lovande man, utan att han stavat rätt på "dig" men när han skrev till mig så stavade han "dej", och om mitt lovande minne inte sviker mig så skrev han dessutom "däj" en gång. Ibland skrev han ord rätt, men oftast skrev han orden fel och även lite olika variationer av felstavningen, vilket fick mig att fundera på om han var dyslektiker eller om han bara trollade.

Jag har inget lovande minne av att jag blivit så trollad i hela mitt lovande liv, då mina lovande ögon oftast direkt ser om någon trollar och jag då bara ignorerar personen, om jag inte finner trollet tillräckligt lovande underhållande för att spela med. Även om han (Eller hon kanske? Man vet aldrig med lovande skojare ;) ) inte helt lyckades lura mig så är det bättre än någon annan lovande person tidigare gjort.

Här kommer mitt svar till den lovande skojaren.

Som jag tidigare har sagt har allt en början och ett slut, och den lovande konversationen med den Lovande Skojaren har nu nått sitt slut. Jag hoppas ni som läst tråden tycker det varit lika lovande underhållande som jag, och den Lovande skojaren, tyckte.

Ni får gärna säga era lovande tankar och åsikter om vår lovande konversation. Trodde ni han var seriös, eller såg ni rakt igenom honom direkt?

Hoppas att det kommer bli fler lovande konversationer i framtiden med andra roliga personer och lovande skojare!
    Jag tackar den Lovande Skojaren för den mycket lovande underhållningen han, eller hon, har givit mig och alla andra som läst den.

//En Lovande Man I Området

19. jakten 100

jakten 100 Member

Antal gilla mottaget:
    12
    Hejsan.. :)

20. En Lovande Man I Området

Antal gilla mottaget:
    2
    Var hälsad du lovande jakten som uppgår till 100!
    Har du haft en lovande läsning i min lovande tråd?
    Hur går jakten för dig Jakten? Jag hoppas jakten går helt 100, så man kan vara helt lovande 100 på att Jakten 100 inte gå ner till Jakten 99!

Jag känner att mitt lovande svar inte är lovande innehållsrikt då jag inte har så mycket lovande att gå på då denna lovande Jakten 100 endast delade med sig av ett lovande ord, som inte ens uppgick till 100 lovande tecken.

Men du får ha en lovande fortsättning på jakten tills vi möts igen, kanske vi möts under en lovande jakt när du skjutit ner 100 lovande mål!