En liten dikt om SÄPO...

DeletedUser

Guest
Inte ska lilla Zlatan gråta för att de förlorar?

gör man en gangbang med så pass mycket mer poäng (1,5 ggr mer) hade jag nog inte suttit och skrivit en massa arroganta grejjer här, snarare tagit fram skämskudden och varit tämligen ödmjuk!!!

Spelet går ut på att vinna men finns olika sätt man gör det på, vissa kan man vara stolt över andra inte.... Det måhända att det inte var planerat bli så utan att stammar hoppat in för att det ser ut som ett bra tillfälle, men då snyltar ju de på andras jobb, så det bör isf väcka en del förtret hos den eller de drivande stammarna :)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Kom igen nu grabbar, ni tror väl inte att denna dikt var allvarligt menad? Pfft.

Ni får ta den med en nypa salt.
 

DeletedUser

Guest
Jag skiter i alla stammar förutom den hag själv ör med i, men vill ändå stanna förbi och lämna en kommentar enbart för att det sticker i ögonen på så många människor bara av att jag uttalar mig, framförallt i Ares och fräsarN's.

Gangbangs är fegt och tråkigt, vare sig det är en del i spelet eller ej.

Gangbanga något i eran egen storlek åtminstonde, gangbanga oss!
 

DeletedUser

Guest
Jag skiter i alla stammar förutom den hag själv ör med i, men vill ändå stanna förbi och lämna en kommentar enbart för att det sticker i ögonen på så många människor bara av att jag uttalar mig, framförallt i Ares och fräsarN's.

Gangbangs är fegt och tråkigt, vare sig det är en del i spelet eller ej.

Gangbanga något i eran egen storlek åtminstonde, gangbanga oss!

Det är väl snarare tvärtom?
 
Topp