En kritisk fråga om erat event

DeletedUser

Guest
För det första måste jag säg att det var ett GRYMT roligt event!!!! 9,5/10!!

Hur kan ni göra så alla privilegier försvinner? jag har lagt ner sjukt med tid för bara hitta
resursökande, och jag hitta en på 35% resursökande som jag levlade till 40% (lv2) och en på 35% resursökande (lv1) Som vart identifierad så jag kunna spara dom till ett bättre tillfällen!

Så jag och många andra kan använda dom, då man verkligen behöver dom .. varför kan ni inte bara låta kungligheterna stanna och grottorna försvinna. Sen vore det sjukt roligt att få komma på ett nytt event där det finns med andra mytomspunna djur/monster!

Ps: Det vore en rolig sak om man skulle kunna mixa två privilegier, typ en av dom man har kunnat få på det här eventet + "nästkommande" så det blir lite roligare och hitta ex:"deras partner"
eller att man skulle kunna mixa kungligheter ifrån samma event.

Pss: Eller en skön idé vore om man kunna byta kungligheterna med dom andra i stammen eller ja alla andra i världen för den delen =)

MVH Cruxxen och ifrån mitt gamla konto Hassela95 - och jag vill hjälpa till att förbätra TW!
Tack på förhand för ett snabbt svar =D
 

DeletedUser

Guest
Kul att du gillade detta eventet, jag tycker också det varit ett mycket bättre och mer genomtänkt event än några av de tidigare.

Att bonusarna och hela eventet är tidsbegränsat har varit klart och tydligt angivet redan från start. Personligen kan jag känna att om event är aktiva alltid, eller för länge så blir de en del av det normala spelet och inget speciellt. Dina andra tankar och förslag kommer jag ta med mig till kommande diskussioner om nya event. :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nåväl, enda jag är lite kritisk till är att jag sedan igår klockan 15.00 inte kunde aktivera bonusar längre, trots att eventet skulle vara fram till idag kl. 11.00? Trots att jag hade 6 kungligheter identifierade. Utöver det, soft och härligt event.
 

DeletedUser

Guest
Nåväl, enda jag är lite kritisk till är att jag sedan igår klockan 15.00 inte kunde aktivera bonusar längre, trots att eventet skulle vara fram till idag kl. 11.00? Trots att jag hade 6 kungligheter identifierade. Utöver det, soft och härligt event.

Jag är lite fundersam också faktiskt, för nu när du säger det så funkade inte mina identifieringar heller efter runt 15.. Aktivera fungerade men inte identifieringarna.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Rent spontant tycker jag ju att om eventet ska vara till en viss tid, då ska man kunna nyttja det fullt ut till den tiden. Det var trots allt nästan ett dygn som man inte kunde lira med bonusarna, när man då har 22% rekrytering eller 40% bonus resurser att aktivera och planerat med resurser för att uppgradera dem, så går det inte. Det känns lite B i mitt tycke.
 
Topp