en fråga

DeletedUser

Guest
fick detta meddelande när jag loggade in..

Kontot är bannat
Forumet är inte rätt plats för att diskutera en avstängning, snälla starta inte klagotrådar om detta. Om du vill vädja din avstängning, vilket enbart föreslås i extrema fall, använd supportsystemet. Om du blivit erbjuden ett straff så rekommenderar vi dig att acceptera det. Var god och skicka enbart en vädjan om du verkligen anser det nödvändigt. Var gärna god och läs reglerna en extra gång innan du skickar in en vädjan. Vi accepterar inte ursäkten att man inte läst reglerna. Det är ett krav att kunna dem!

Anledning till din avstängning: Överträdelse av regler: Du har tagit gratisbyar av en spelare i en allierad stam vilket bryter mot §5.

Denna avstängning är permanent. Den kommer inte att lyftas förrän kontot är borttaget av systemet eller gjort manuellt av en administratör.

är det fler som blivit bannade av samma anledning som jag..har skrivit till adm men inget svar...läste noga igenom reglerna nu och jag förstår vad felet ligger..en intärn adling..men att banna permanent känns lite hårt..har inte gjort nått fel i spelet och skött mig och ärligt talat så viste jag inte om denna regel tror inte många som gör det..så en varning borde räcka tycker jag..
det här är ingen klago tråd..vill få lite klarhet bara..
 

DeletedUser

Guest
Upp till varje admin att bestämma straff, o ja admin till admin i olika världar ser de olika hårt...tyvärr!
Önskade att de fanns någon sort straff skala som gällde för alla världar och alla spelare (oberoende av stam tillhörighet)! så de blev mer rättvist.

Sen att man inte känner till reglen är ju ingen ursäkt, upp till var och en att läsa igenom reglerna....

Tips är att förklara dig och ligga på supporten, de brukar hjälpa för att få kontot upplåst...ev få ett annat straff....men ju mer du ligger på supporten ju större är chansen att du slipper straff har jag märkt...
 

DeletedUser

Guest
tycker faktsikt det verkar lite hårt, tror vissa tror att alla regler är likadana i alla världar, tyvär inte vilket ju kan förvira lite gran :(
 

DeletedUser

Guest
jo visst jag kunde inte den regeln och får ta mitt straff ok..dumt av mig
men permanent bannat hallå, känns inte rätt
 

DeletedUser

Guest
tycker faktsikt det verkar lite hårt, tror vissa tror att alla regler är likadana i alla världar, tyvär inte vilket ju kan förvira lite gran :(

Alla reglerna är nästan likadana, undantag v4 där man inte kan adla inom stammen. Men straff för samma reglebrott är olika mellan världar o världar, de jag tycker är lite fel, dessutom är de olika från spelare o spelare med, vilket är ännu mer fel!

jo visst jag kunde inte den regeln och får ta mitt straff ok..dumt av mig
men permanent bannat hallå, känns inte rätt
Kan hålla med dig om de! Tänke på att systemmastisk puchning bara gav 5 dagars avstängning iof en annan värld, så borde en internadlingsmiss inte ge permanet banning, enda du kan göra är att beklaga dig för supporten, de ger tydligen resultat. Inte bara ta ditt straff utan klaga om du tycker de är orättvist.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
är det bara jag som tcker reglerna har skrvit ganska svåt för att fatta:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tydligen så var de inte bara en spelare. Utan de var systematiskt utnyttjat...av NA stammar sur man blir.

Kan folk aldrig lyssna på de råd man ger "ge fan i att låta internadlingar vara med i stammar när de händer"

Men nä. Henrik säger de ena, vi gör de andra "de funkade förut" :mad:
Frågade ju nino ju, liksom ello. Tror ni ja sitter o ljuger? :eek:

Flera har tom påpekat samma sak. Så nä, perm bann på de som ej förstod va ja sa/nino sa.
 

DeletedUser

Guest
Tydligen så var de inte bara en spelare. Utan de var systematiskt utnyttjat...av NA stammar sur man blir.

Kan folk aldrig lyssna på de råd man ger "ge fan i att låta internadlingar vara med i stammar när de händer"

Men nä. Henrik säger de ena, vi gör de andra "de funkade förut" :mad:
Frågade ju nino ju, liksom ello. Tror ni ja sitter o ljuger? :eek:

Flera har tom påpekat samma sak. Så nä, perm bann på de som ej förstod va ja sa/nino sa.

Ändå gör Nordmännen samma misstag gång på gång...så tips lär dina egna "vänner" de med! men just de slipper ju bannas för de, hmm hur kommer de sig...

Att man inte lyssnar på dig är väl kanske inte konstigt...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ändå gör Nordmännen samma misstag gång på gång...så tips lär dina egna "vänner" de med! men just de slipper ju bannas för de, hmm hur kommer de sig...

Att man inte lyssnar på dig är väl kanske inte konstigt...

De borde lyssna på mig ty ja har pratat med gud. Ja är Ninos Profet i v4 rule 5 :D
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle man lyssna på dig? Du kniper ju aldrig igen.
Finns det nån slags ignorefunktion i stamforumet?
 
Topp