En 30 k stam dominerar i k43 XD

DeletedUser

Guest
Vi var 2 spelare på 7 k och en på 6 k.. när en av oss blir adlade av XXX på 18 k poäng givetvis gör vi allt för att ge igen och rensar alla hans byar 24 h senare är han 8 k mindre och har nu med sin rädsla ropat på hjälp från sin moderstam på 2.400.000 och deras akademi på 400.000 + och men dem kände att det ändå inte var så jämnt och att dem aldrig skulle klara att slå ut en stam på 4 medlemmar och 30 k i poäng så dem ber om hjälp från 1%. familjen som dem kallar sig.. Och vad är hela den familjen på ? 10-20 mile?
Dem var väldigt mopsiga till en början och sa att dem skulle köra över oss men efter mycket så gav dem sig och ville gå med på att ge oss byn tillbaka..

Men för att slåss för rättvisan så frågar jag UrbanT........ var är ni? XD

//Lägesrapport i k43
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja bra fråga dem ska tydligen köra över oss vilket dem inte gjort nu efter 48 h..
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det är lördag. Igår var det fredag. UrbanT är kanske inte världens snabbaste stam när det gäller att köra över andra, men när dem väl gör det så smäller det hårt kan jag lova.
 

DeletedUser

Guest
EDIT: skrev att vi "var" men vi är.. fortfarande med i matchen :D
 

DeletedUser

Guest
Vad jag ser så står IMI fortfarande....förlorat lite poäng men står fortfarande :). (gött jobbat:awsm:)
 
Topp