Eloge till teamet

DeletedUser

Guest
Bra med rapportera inlägget funktionen, då är det bara göra det istället för att ta saker som en förolämpning och börja med pajkastningar, måste säga att denna funktion är en klar kvalitativ förrbättring av forumet:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tack så mycket, fast mitt samvete säger att jag nog bör avslöja att den funktionen funnits ett bra tag ;)
 

DeletedUser

Guest
Aldrig sett innan, hade sparat många osmakliga kommentarer från mitt håll i historien:)
 

DeletedUser

Guest
Bra med rapportera inlägget funktionen, då är det bara göra det istället för att ta saker som en förolämpning och börja med pajkastningar, måste säga att denna funktion är en klar kvalitativ förrbättring av forumet:awsm:

Luktar bränt? ;) Hejsan Nova, det är flera saker som ändrats till de bättre, en del saker kvarstår :(
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte ge beröm för det har varit på tok för fdålig information om vad världen är om.

Dess inställningar har vi skymtat i forumet, men inte innehållet. Så gott som samtliga jag talkat med ingame har sagt samma sak.

För dålig information innan världen startade, vad gäller stam, inaktiva spelare/internadling, samt vilka möjligheter som finns.

Där finns det nog mycket mer att jobba med för att återfå en hel produkt
 
Topp