Elefanten i rummet eller tråden om vinst i v29

Vad tror ni kommer hända i v29

  • Alt 1

    Röster: 5 38,5%
  • Alt 2

    Röster: 1 7,7%
  • Alt 3

    Röster: 4 30,8%
  • Alt 4

    Röster: 3 23,1%

  • Totalt antal röstare
    13
  • Enkät stängd .

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Kort sammanfattning per dagens datum

* Sparta är störst. 53 miljoner
* Suga är något mindre 30 miljoner
* Vamp är snart borta ( Mer eller mindre ) 11 miljoner poäng
* NS är inte mycket kvar av. 12 miljoner poäng


Vinst krav är 80% av alla byar. Tillsammans har Sparta och Suga idag 57% (14900 totalt 8500 ägs av sparta/suga ) Något mindre om dessa 2 skulle merga idag. Då några inte får plats osv, men i korta drag skulle då den stammen få nästan 60% av alla byar på v29.

Frågan är dock om det är dit vi är påväg eller om det händer något på v29? Är i mina ögon 2 stammar det handlar om och det är Sparta och Suga. Vad dessa gör kommer avgöra v29´s öde och låt oss då leka med tanken lite.


1 Merge

Sparta och suga mergar och blir en stor superstam. Några spelare får vara i en understam då inte alla får plats i vinnande stammen. Superstammen kommer äga allt och alla. Slut på v29. Vinnare Sparta? Troligtvis


2 Suga lämnar Sparta
Suga väljer en annan väg. Allierar sig med resterna av övriga och plockar ner Sparta till en mer lätthanterad nivå. Växer och blir större änn sparta och mergar med NS och Vamp


3 Sparta Lämnar suga

Samma som alternativ 2 men med sparta som styrande part.


4 Fortsätter som det är nu

Alternativet som är mest troligt är väl detta. Allt fortsätter som det gör nu och vi nöter på och krigar var och en för sig. Resultatet är då att Sparta kommer äta upp det mesta i norr. Sakta men säkert kommer motståndet som finns kvar att ätas upp och Sparta får en säker front att använda mot suga när det sen bekommer sig dags att gå vidare efter att alla andra är borta. Sparta blir största stammen och vinner v29. O_O



Fritt fram att ge synpunkter på detta. Har jag missat något i kristallkulan?
 

DeletedUser

Guest
Alternativ 5

Olika konton bryter sig ur o skapar den bästa stammen på v29

"Oense Rises"


Överlägset den bästa krigsinsatsen på v29..

Så om dom skulle återuppstå, Det hade varit en sjuk twist på denna twistade värld ;)
 

DeletedUser

Guest
alternativ 6

yinn släpper lös alla sina nukes som han aldrig använt och skickar all sin deff till lunkis30 som får superman stacks i sina byar samtidigt som han själv börjar adla spartas odeffade byar och får samtidigt hjälp av vildas mamma som har gått i maskopi med gamla oense spelare som lämnar sparta och bildar oense som återuppstått från döden

tldr yinn vinner
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1000 prem, och jag går in på detalj om vad som händer ;)
 

DeletedUser

Guest
Går ett galet rykte. Sägs att Teknikpata, Bloodwalker, Silverbullit skall bilda ny stam med React, Shitbreakers, Rooskim + några andra konton

Galen twist isf

Vete fan om jag gillar den lineupen

Men ser ut som alternativ 5 ligger närmast till för den utgången som kommer bli på denna värld.

U heard it from me first ;)
 

Raxio

New Member
Reaktionspoäng
0
alternativ 6

yinn släpper lös alla sina nukes som han aldrig använt och skickar all sin deff till lunkis30 som får superman stacks i sina byar samtidigt som han själv börjar adla spartas odeffade byar och får samtidigt hjälp av vildas mamma som har gått i maskopi med gamla oense spelare som lämnar sparta och bildar oense som återuppstått från döden

tldr yinn vinner

Oh shit, den där yinn verkar inte vara något att skoja om.. Tror att alla innerst inne darrar av skräck och hoppas att spelaren ska förbli lugn och sansad. För vem vet vad de där 396 barbarbyar innehåller förutom yinn själv D:
Tror nog på ditt alternativ jag med! :sneaky:
 
Topp