Ej kunna demolera byggnader - Vad tycker ni?

soag.

New Member
Reaktionspoäng
0
Löjlig undersökning
Demolera kan man med egen katas...
Finns väl betydligt fler konstiga spärrar mm som borde frågasättas I
m.e.å
Soag.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Som många säger känns denna inställning enbart som ett irritationsmoment. Jag finner inget positivt med denna inställning.

Och till soag. - gömstället går ej att demolera med katas. Det må kännas löjligt för dig, men som vi alla vet så har folk olika åsikter. För mig känns det bara irriterande att måsta kata ned byarna.

Credit också till TW teamet som startade denna undersökning, kul att ni nu visar att ni åtminstone bryr er en aning om vad spelarna tycker.
 

DeletedUser

Guest
Som många säger känns denna inställning enbart som ett irritationsmoment. Jag finner inget positivt med denna inställning.

Och till soag. - gömstället går ej att demolera med katas. Det må kännas löjligt för dig, men som vi alla vet så har folk olika åsikter. För mig känns det bara irriterande att måsta kata ned byarna.

Credit också till TW teamet som startade denna undersökning, kul att ni nu visar att ni åtminstone bryr er en aning om vad spelarna tycker.

Gömmstället är de dåligt då eller ?
 

DeletedUser

Guest
Ta bort spärren tycker jag, gör det så realistiskt som möjligt!

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Ni började med en värld utan demolering och nu ska ni helt plötsligt ändra det? Väldigt skumt! Nej tack säger jag!
 

DeletedUser

Guest
Ni började med en värld utan demolering och nu ska ni helt plötsligt ändra det? Väldigt skumt! Nej tack säger jag!

Vi bestämde oss för att testa en inställning som aldrig tidigare använts på tribalwars.se. Vi gjorde det för att försöka variera, och göra spelet lite intressantare. Det är dock ganska tydligt när vår tanke omsatts till verklighet att inställningen i grund och botten inte gör något speciellt för själva spelet, utan istället för många spelare är ett irritationsmoment.

Det är inget konstigt med att vissa saker fungerar annorlunda i praktiken än de gjorde i teorin. Vissa av er kanske minns Härläger som kom med en uppdatering tillsammans med V11. Den är idag borta sedan ett bra tag, och jag tror de som spelat med denna inställning vet varför...
 

Barthan

New Member
Reaktionspoäng
0
i mitt tycke dom bästa inställningarna jag har varit med om var V8... så att inte kunna sköta din by som du vill är bara jobbigt, men dock kul att ni testat något nytt


//Barthan
 
Topp