Egna kartor

DeletedUser

Guest
wbcjh0.jpg

Min första så va snäll ;o
 

DeletedUser

Guest
Prinsessan, du borde ansöka till armén du :* :* Bra som fan på taktiker :D
 

DeletedUser

Guest
lr bra på att starta krig - för jag vet inte riktigt hur vi i OG ska ställa oss till detta? Efter att ni redan börjat ordna offensiver bakom stängda dörrar emot våra spelare - ska detta va en annan variant då lr?

Ja du kan ju ta den där hur seriöst du vill ;) Tvivlar på att den är särskilt seriös med tanke på utformningen av själva kartan...
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA!! Fyfan vad skön! xD

En sån där plan får man fan akta sig för. ^^
 
Reaktionspoäng
0
Ja du kan ju ta den där hur seriöst du vill ;) Tvivlar på att den är särskilt seriös med tanke på utformningen av själva kartan...

hörru retardedn och imbecillen.. Seriösitet eller humor spelar ingen roll. Man bör oavsett hur man utformar saker, se till så att andra sidan uppskattar det - allra helst då andra sidan redan är på dåligt humör över att CbC organiserat en offensiv emot vår spelare utan att diskutera något om detta med mig/oss.

Då skulle jag som spelare/ledare eller whatever iaf säga till att "ta det lite lugnt med spydigheterna" - fast ni kanske vill provocera oss mer?
 

DeletedUser

Guest
hörru retardedn och imbecillen.. Seriösitet eller humor spelar ingen roll. Man bör oavsett hur man utformar saker, se till så att andra sidan uppskattar det - allra helst då andra sidan redan är på dåligt humör över att CbC organiserat en offensiv emot vår spelare utan att diskutera något om detta med mig/oss.

Då skulle jag som spelare/ledare eller whatever iaf säga till att "ta det lite lugnt med spydigheterna" - fast ni kanske vill provocera oss mer?

Ojdå :( Stackars liten som tar illa upp...
 

DeletedUser

Guest
hörru retardedn och imbecillen.. Seriösitet eller humor spelar ingen roll. Man bör oavsett hur man utformar saker, se till så att andra sidan uppskattar det - allra helst då andra sidan redan är på dåligt humör över att CbC organiserat en offensiv emot vår spelare utan att diskutera något om detta med mig/oss.

Då skulle jag som spelare/ledare eller whatever iaf säga till att "ta det lite lugnt med spydigheterna" - fast ni kanske vill provocera oss mer?


Hahaha! Seriöst???
 

DeletedUser

Guest
hörru retardedn och imbecillen.. Seriösitet eller humor spelar ingen roll. Man bör oavsett hur man utformar saker, se till så att andra sidan uppskattar det - allra helst då andra sidan redan är på dåligt humör över att CbC organiserat en offensiv emot vår spelare utan att diskutera något om detta med mig/oss.

Då skulle jag som spelare/ledare eller whatever iaf säga till att "ta det lite lugnt med spydigheterna" - fast ni kanske vill provocera oss mer?

HAHAHA!! Fyfan vad skön! xD

En sån där plan får man fan akta sig för. ^^

Verkar som han uppskattade det faktiskt : )
 

DeletedUser

Guest
"Flankerar fanskapet", "Allt under nattetid såklart". Obetalbart! :awsm:
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Så trevligt att jag fick vara med.
Måste dock be er att diskutera dess eventuella innebörd på ett annat ställe än här, någon slags ordning vill jag gärna bibehålla!

Tycker det är väldigt lite kartor, synd! Jag skulle kunna pilla på en när jag får tid men där måste ju finnas lite fler kartmakare där ute!
 

Pontus=D

Member
Reaktionspoäng
0
Så trevligt att jag fick vara med.
Måste dock be er att diskutera dess eventuella innebörd på ett annat ställe än här, någon slags ordning vill jag gärna bibehålla!

Tycker det är väldigt lite kartor, synd! Jag skulle kunna pilla på en när jag får tid men där måste ju finnas lite fler kartmakare där ute!

purk gör en karta du vetja :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Någon som är skapligt på pS nog att göra en ny karta .. vore jävligt kul att se någon seriöst karta :)


skulle göra en själv, men är skapligt dålig på ps.
 

DeletedUser

Guest
skulle vara trevligt att se en karta, karta en sån där karta med gränser, som på ett papper :p
 

DeletedUser

Guest
Länge sen nån gjorde en karta så jag gjorde en enkel top 5

sv15.jpg
 
Topp