Egna Kartor

DeletedUser

Guest
Som i alla andra världar så bör en sån här finnas :) Keep 'em coming!

Topp3 at the moment, får se om den blir inaktuell om någon minut :D

topp3kartahp.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sätter upp denna som "sticky" då det kan vara kul med dessa kartor också :).
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Inte tillräckligt tydlig ;) Alla stammar ser ju lika stora ut :/
 

DeletedUser

Guest
Men din D*mme F*n Ta åt dig kritiken istället och försök göra något bra istället föra att göra en sån grötig map -.- -GAF- Ser ju inte ut o va större än Whiner, men ojj det är dem, 3 mille dessutom.
Och om du har gått i skolan så borde du se att vi har 1/3 mer än Whiner
 

DeletedUser

Guest
Försökte göra den större men den blev så jävla dålig då :/ så skippa att lägga upp den
 

DeletedUser

Guest
Gör en själv istället och sluta whina:thinking:

Hmm, vem är du? Jo justja, den jag tog 2 byar av... När jag var underlägsen i det området, kanske blir fler inatt. Så se till att sitta uppe, eller bli av med byar. Fast iofs så kvittar det ju om du är online eller inte :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, vem är du? Jo justja, den jag tog 2 byar av... När jag var underlägsen i det området, kanske blir fler inatt. Så se till att sitta uppe, eller bli av med byar. Fast iofs så kvittar det ju om du är online eller inte :rolleyes:

WOw så super mega awesome Cool dryg sak du är, vi bryr oss verkligen om du tog 2 byar från honom. Han är väll den mest ospammiga spelaren på forumet.

Sen så säger jag att detta är den värsta världen oCh göra kartor på, sen så bara GAF ser mindre ut ska du börja whina om det. Tror du inte gör ett J*vla skit där ens. Ta ditt response i Pm till mig så vi andra slipper plågas med dina onödiga kommentarer.
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Bra gjort :) Men du får gärna göra en lite större :awsm:

och sluta whina på varandra -.- håll er till ämnet
 
Topp