Efter helgens stridigheter//Bad vs Sweet & XIII

DeletedUser

Guest
Kan ju nu tillägga att en stam till blandat sig=)


En spelare Rev sig på en elak (Bad) blomma^^
 

DeletedUser

Guest
Kan ju nu tillägga att en stam till blandat sig=)


En spelare Rev sig på en elak (Bad) blomma^^

Bra, nu börjar det likna något :)

Men det är spännande i alla fall, vi gör visst inte så bra ifrån oss om jag fattar herr NoSkillz rätt?

Då kanske man får spela en vecka till eller två då?

Wohoo, man blir så glad ibland :)

Cya på fältet sötisar, puss <3
 

DeletedUser

Guest
Bra, nu börjar det likna något :)

Men det är spännande i alla fall, vi gör visst inte så bra ifrån oss om jag fattar herr NoSkillz rätt?

Då kanske man får spela en vecka till eller två då?

Wohoo, man blir så glad ibland :)

Cya på fältet sötisar, puss <3

som de ser ut på fältet just nu så har ni inte gjort bra ifrån er.
varken deff eller off sida,
men vadå de har gott en helg så vi får se:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ni kan lägga till att REV krigar mot B.A.D med i rubriken så har vi de samlat som de skrev i den andra tråden.
 
Senast redigerad av en moderator:

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
som de ser ut på fältet just nu så har ni inte gjort bra ifrån er.
varken deff eller off sida,
men vadå de har gott en helg så vi får se:cool:

Helgen har ju börjat bra..slagfältet ser ut som f-n..ding dong.. som Lasse Berghagen sjöng..kasta inte in en get till Bellman..då går geten ut.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Men egentligen om vi skall vara riktigt seriösa så ligger det till på följande sätt så att ingen kan hålla på o skylla på en massa saker sen....

Jenny började kriga med XIII. och jag kommer inte ihåg varför, hahaha, om vi farmade eller ej det spelar ingen roll, efter ett tag i alla fall kom deras allierade(ja jag vet att ni är det så inget skit om att det är ett rykte) B.A.D och sa upp iap:n med oss med 2 minuters varsel(bra med tid), det är då klart att vi fick bistånd av våra trogna vänner, så detta kriget utspelar sig mellan Rev, -S- och XIII. på ena sidan samt B.A.D och Jenny på den andra, jag tycker inte det är mer än rättvist att vi faktiskt är lite ärliga och säger som det faktiskt är.....sen kan man dessutom undra hur meningslöst det här kriget egentligen är, vem vinner något på att mosa byar fram o tillbaks men inte adla dom??

Så vi har i alla fall bestämt oss för att istället för att rensa och krossa skall vi adla med, så jag antar att kriget snart tar slut, för det som skrivits om XIII. på olika ställen i forumet är inte gulligt......Undrar hur dåliga vi är egentligen? Kollar man allmänna forumet så är vi kass visst, men nu visar det sig att vissa har uppvisat NoSkillz och spelar riktigt B.A.D.

Ha ett fortsatt bra krig nu.....

Just det, nu skruvar vi upp värmen lite och tar i.....


//pmlt
 

DeletedUser

Guest
Mjo, men jag vet inte riktigt vad du snackar om, ser ut såhär just nu.

Side 1:
Tribes: B.A.D, Jenny
Side 2:
Tribes: -s-, XIII., REV

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 64
Sida 2: 98
Skillnad: 34

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 1
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 129,637
Sida 2: 143,654
Skillnad: 14,017

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41,883
Sida 2: 3,041
Skillnad: 38,842

chart
 

DeletedUser

Guest
haha och måste medge att jag sörjer den adlingen dom fick fortfarande, eran spelare var snabb nog att counter adla när vi internadlat en som slutade. hade gärna sett att vi höll nollan genom kriget men men det är som det är.

Pmlt det du skriver stämmer förhållandevis bra, dock det om att ni fick 2 minuter på er efter vi sa upp IAP´n är ruffel o båg ! Vill mig minnas att vår ledare NoSkillz redan ett par kvällar innan vi trädde in i kriget gav er en skriftlig förklaring på avslutad IAP. Så visst sidorna o.s.v stämmer men ska du predika ärlighet så var gärna ärlig själv ;)

//Liemannen
 

DeletedUser

Guest
haha och måste medge att jag sörjer den adlingen dom fick fortfarande, eran spelare var snabb nog att counter adla när vi internadlat en som slutade. hade gärna sett att vi höll nollan genom kriget men men det är som det är.

Pmlt det du skriver stämmer förhållandevis bra, dock det om att ni fick 2 minuter på er efter vi sa upp IAP´n är ruffel o båg ! Vill mig minnas att vår ledare NoSkillz redan ett par kvällar innan vi trädde in i kriget gav er en skriftlig förklaring på avslutad IAP. Så visst sidorna o.s.v stämmer men ska du predika ärlighet så var gärna ärlig själv ;)

//Liemannen

Hahaha, ja vilken tur att vi hittade en by att ta, vi får hoppas att vi kan ha mer tur framöver med...vi håller ju fortfarande på att lära oss skillnaden mellan alla konstiga färger på hästarna :)

hmmm, jag ljuga???
 

DeletedUser

Guest
Noskillz den 04.12. kl 15:28
Hejsan,

Vi in ledningen i B.A.D har kommit fram till att ett samarbete med er är inget vi vill ha då våra informatörer ger oss info om falska listor.

Detta gör att vi inte kan samarbeta med en stam som eran,
från och med 15.30 idag den 4/12-10 är våran iap uppsagd på begärnan av ledningen i B.A.D.

Fortsatt trevlig kväll

NoSkillz


En ursäkt till lille pmlt kan vara på sin plats, som du ser lille liemannen så är jag en ärlig person.
 

homff

Member
Reaktionspoäng
0
Noskillz den 04.12. kl 15:28
Hejsan,

Vi in ledningen i B.A.D har kommit fram till att ett samarbete med er är inget vi vill ha då våra informatörer ger oss info om falska listor.

Detta gör att vi inte kan samarbeta med en stam som eran,
från och med 15.30 idag den 4/12-10 är våran iap uppsagd på begärnan av ledningen i B.A.D.

Fortsatt trevlig kväll

NoSkillz


En ursäkt till lille pmlt kan vara på sin plats, som du ser lille liemannen så är jag en ärlig person.

Men pmlt du hade ju 2 minuter på dig... ;)
 

DeletedUser

Guest
jag sa iallafall upp den innan anfallen började rulla;)

sen om de är två minuter, två timmar eller två år är ju sak samma,
anfalla under iapen är ju hemskt att göra.

eller hur REV;)
 

DeletedUser

Guest
Noskillz den 04.12. kl 15:28
Hejsan,

Vi in ledningen i B.A.D har kommit fram till att ett samarbete med er är inget vi vill ha då våra informatörer ger oss info om falska listor.

Detta gör att vi inte kan samarbeta med en stam som eran,
från och med 15.30 idag den 4/12-10 är våran iap uppsagd på begärnan av ledningen i B.A.D.

Fortsatt trevlig kväll

NoSkillz


En ursäkt till lille pmlt kan vara på sin plats, som du ser lille liemannen så är jag en ärlig person.

Haha men kära du, Jag vet mycket väl om det där meddelandet, men menar du då att klockan 15.30 så börja anfallen rulla från vår sida ? Det var inte ens samma dag vi började, tror det gick 2-4 Dagar efter de där som anfallen började skickas!

Men visst vi skulle kunna vänta 3 veckor, låta er bygga upp, sen även skriva vart vi skickar skarpt/falskt ? menar så det inte kommer som en chock när man har inkommande attacker ;) För tänk om man inte fick förbereda sig 4 dagar innan man blir anfallen!
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering:

Side 1:
Tribes: B.A.D, Jenny
Side 2:
Tribes: XIII., -s-, REV

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 79
Sida 2: 126
Skillnad: 47

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 6
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 183,688
Sida 2: 200,703
Skillnad: 17,015

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57,201
Sida 2: 21,300
Skillnad: 35,901

chart
 
Topp