Ecalos

DeletedUser

Guest
Sant!
Här pratar vi om Ecalos
Finns en tråd för Elite och bara det börjar bli för mycket

Tillbaka till topic!
 

DeletedUser

Guest
det kan man inte alls
kolla på min stam i värld 2 (TMVF)
frånbörjan var den bara 126 poäng och kolla nu den har över 25k poäng
så dåså

...
Är du skön eller?

Finns spelare med 6 miljoner, tror du då att 25k är mycket?
25k är under snittet på en ensam spelare.
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt hänger det på ledarna och medlemmarnas förmåga till samarbete och kommunikation.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror oxå att det är riktiga


tcker vi förklarar detta avklarat eftersom denna kommentar av en Ecalos spelare från v4 tyder på att han själv är med där och jag gissar på att dom Fejknickar .


Tycker nån admin för denna värld kan låsa ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
tycker vi förklarar detta avklarat eftersom denna kommentar av en Ecalos spelare från v4 tyder på att han själv är med där och jag gissar på att dom Fejknickar .

Inga fejknick för mig inte, en duktig spelare överlever utan backstabbing och falskhet. Vilket gör att du inte måste gömma dig bakom alias.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Inga fejknick för mig inte, en duktig spelare överlever utan backstabbing och falskhet. Vilket gör att du inte måste gömma dig bakom alias.

Näe Hoaa alla vet att Alias inte är något att gömma sig bakom ;o)

Inget fejknick på mig och inte på ARS-CAR.
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
fy fan vilka idioter ni är!!!
man kan fyfan inte se om en stam ska förlura eller vinna från början??

Jo det kan man.

Och ingen kommer ändra uppfattning om dig, alla vet redan att ifall noobs (nämner inga namn men jag menar såklart dig) spelar i en stam så kommer stammen phaila.

Du förstår dig inte på hur spelet fungerar, du förstår dig inte på hur man bygger en by, hur man techar i smedjan och hur man farmar.

Man KAN veta ifall de kommer gå för j*vligt för en stam, långt innan det händer.
 

DeletedUser

Guest
det kan man inte alls
kolla på min stam i värld 2 (TMVF)
frånbörjan var den bara 126 poäng och kolla nu den har över 25k poäng
så dåså

Ser inte likheterna i dina jämförelser? Att du har en stam som skrek fail och sen landade på 25k och alltså var fail visar väll bara att tesen var korrekt? Längtar till den dag en stam börjar på 126 och INTE ökar i poäng, kanske det du anser vara fail?
 

DeletedUser

Guest
25k... Aldrig att han lyckats skapa en så stor stam !!! :O
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jo det kan man.

Och ingen kommer ändra uppfattning om dig, alla vet redan att ifall noobs (nämner inga namn men jag menar såklart dig) spelar i en stam så kommer stammen phaila.

Du förstår dig inte på hur spelet fungerar, du förstår dig inte på hur man bygger en by, hur man techar i smedjan och hur man farmar.

Man KAN veta ifall de kommer gå för j*vligt för en stam, långt innan det händer.

Seriöst, ingen kan säga att "denna stam kommer vinna" De är bara FAIL att säga. Man kan däremot nämna vilka stammar som kanske har en chans på vinst, förmodligen kommer de merga, merga och merga.

Se på v3 tex, alla trodde NoD was teh shit, men se hur hårt de FAILA!
 
Topp