Ecalos = n00bs ?

DeletedUser

Guest
Jobbigt

Jobbigt! nu får man ta och snacka med Nar för dom säger att det är en internadling
 

DeletedUser

Guest
jag kan hålla med om att Ecalos är små n00bs:)

hur kan 1 spelare i en rank 1 stam på 72mille inte kunna adla mig själv utan att 3st spelare till från stammen måste hjälpa till för å göra det??:D

de gäller 1 enda liten by å 4st ur en rank 1 stam måste hjälpas åt för å adla mig..:p
 

DeletedUser

Guest
jag kan hålla med om att Ecalos är små n00bs:)

hur kan 1 spelare i en rank 1 stam på 72mille inte kunna adla mig själv utan att 3st spelare till från stammen måste hjälpa till för å göra det??:D

de gäller 1 enda liten by å 4st ur en rank 1 stam måste hjälpas åt för å adla mig..:p

Kan ha något med moralen & göra...?
 

DeletedUser

Guest
så du menar att en spelare med över 100 byar å nästan 1mille inte skulle ha tillräckligt med bayr för att rensa å adla 1 enda by??

så rank 1,8,16 i Ecalos måste hjälpa till??;)

Hur mycket blev du deffad och hur mycket i moral hade han mot dig?
 

DeletedUser

Guest
Hur mycket blev du deffad och hur mycket i moral hade han mot dig?


jag är utan stam å kan inte bli deffad..:D

han som ska adla den började inte ens rensa, De 4 spelarna har väl moral mellan 30-33% mot mig ungefär.

men vadå 1 enda liten by å 1 enda spelare med över 100 byar mer klarar inte adla mig själv?? :eek:
 

DeletedUser

Guest
De tränar väl lite teamwork kan jag tänka mig :) Tajming osv
 

DeletedUser

Guest
De tränar väl lite teamwork kan jag tänka mig :) Tajming osv


tajming? jadu skulle de va svårt för dig å försvara en by som får anfall å tiderna mellan attackerna är minuter ifrån varandra:p

men jag har varit så snäll mot dem att ja inte tagit ur mina trupper, för det är på tiden att någon ens rör den:D

men att 4st ur en 72mille stor stam skulle hjälpas åt de e ju klent..:p
 

DeletedUser

Guest
jag är utan stam å kan inte bli deffad..:D

han som ska adla den började inte ens rensa, De 4 spelarna har väl moral mellan 30-33% mot mig ungefär.

men vadå 1 enda liten by å 1 enda spelare med över 100 byar mer klarar inte adla mig själv?? :eek:

Skickade han alla sina offs på dig? Ca 50 st off byar borde han ha. Skickade han inte alla så kan du inte hålla på och säga så här. Visa gärna minst 30 rapporter där han har attackerat dig(full off). När du har postat dom så kan du säga att han behövde hjälp.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Vi gillar helt enkelt att hjälpas åt i Ecalos hur stora eller små spelarna än är, här handlar det inte vad varje spelare klarar eller inte klarar själv ;o)
 

DeletedUser

Guest
Skickade han alla sina offs på dig? Ca 50 st off byar borde han ha. Skickade han inte alla så kan du inte hålla på och säga så här. Visa gärna minst 30 rapporter där han har attackerat dig(full off). När du har postat dom så kan du säga att han behövde hjälp.


ja säger ju att de inte ens va han som kom med rens..

han verkade behöva rens hjälp från en annan ur sin stam.. :p
 

DeletedUser

Guest
ja säger ju att de inte ens va han som kom med rens..

han verkade behöva rens hjälp från en annan ur sin stam.. :p

kallas även tjänster och gentjänster, vem som har trupper inne och nära till.

Känns som en onödig tråd när de flesta av oss vet hur pass duktiga de är!
 

DeletedUser

Guest
kallas även tjänster och gentjänster, vem som har trupper inne och nära till.

Känns som en onödig tråd när de flesta av oss vet hur pass duktiga de är!

ja vist är dem bra, ja driver bara lite..:D

han har väl helt enkelt inte rens nära å ville väl helt enkelt ha min by bara å då kunde de andra hjälpa till:)

jag har väl en gång i tiden varit bra jag också, men det va i v2 det när man va lite mer seriösare:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
jenny, du är blondin va?

Lås denna tråd?

/1 by klarar ej 100 st, så varför ens orka dra upp detta? ja menar du kan matte va? kan leka på simulatorn också? Gör de istället för o spamma att Ecalos är newbs...
 

DeletedUser

Guest
jenny, du är blondin va?

Lås denna tråd?

/1 by klarar ej 100 st, så varför ens orka dra upp detta? ja menar du kan matte va? kan leka på simulatorn också? Gör de istället för o spamma att Ecalos är newbs...


hehe blondin är ja allt men tyvär så är mitt namn inte Jenny, inte ofta en kille heter de va:p

ja drev ju bara dem är inte n00bs..

jag är n00ben som slutade på v2 å började köra på v4 iställe.:/ =)
 

DeletedUser

Guest
Kul någon bumpa denna tråden, tycker också Ecalos är nuubs :(
 
Topp