Ecalos = n00bs ?

DeletedUser

Guest
Ecalos sägs vara v4 elitstam . Men när då jag ( 260 k ) , beslutar mig för att lämna min stam och gå till attack så måste en 1,5 miljonerspelare ha hjälp av allierade ?

De e patetiskt att se att jag lyckades ta en by med 4 sec mellan adlarna och 1 min innan kom renset :S Då hade hon dessutom klämt in deff mellan mina 3 rens men inte innan adlarna :S


på väg att kanske ta 2 byar till av henne och jag vädjar till Ecalos att låta mig köra en clean fight mot Carina70 själv utan att ni wainar efter allierade .


100 skarpa på inkommande ^^


GLHF ! :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vad sägs om att ta det in game istället för o sitta o whina här för att du kommer bli uppäten och utspottad vid v4s ytterkant?
 

DeletedUser

Guest
haha , uppäten . JA , de kommer han bli ^_^


Han har 100 skarpa på sig snart sa han xD
 

DeletedUser

Guest
antagligen inte orkat brytt sig om tiden på adlarna och rensen?


_______________________________________________
v.4 V.V.V
v.5 -ST-
v.6 RAW! FTW!!!!!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Jag är n00b!

Sen kan jag erkänna att efter alla dessa spelare och byar man tagit och 99% inte gjort motstånd eller gett upp så orkar man inte tajma alla anfall längre utan gör det enbart om man behöver.
 

DeletedUser

Guest
Wow vilken topplirare, skynda dig o starta en ny stam. All kommer att villa vare med dig, sedan kör ni över alla och skaffar er världs herravälde muahaha
 

DeletedUser

Guest
klockrent . Bara så du vet så är de jag som lirar min brors konto nu ^_^ . slutade juh mitt och när brorsah gav upp så tog jag över å köttade Ecalos ^^


Snabb fråga :

Varför i hela fridens namn använder inte Carina70 murbräckor ? :S

har inte fått ett enda anfall som innehåller de :S



dock hoppas jag blueeyed han har bräckor , annars blir detta tråk !
 

DeletedUser

Guest
Varför tar du inte det med henne in-game istället?
 

DeletedUser

Guest
och de tror du inte jag gjort ? ^^

dock vågade hon inte xD
 

DeletedUser

Guest
/agree ruscam
Det finns en gräns när man inte längre bekymrar sig om att tajma attacker, det spelar ingen roll om några attackstackar åker eller om en adelsman dör på muren, den förlusten är försumbar. Det enda som spelar roll är att inte övernobla sig själv eller få en adelsman dödad av en fiendeattack efterssom priset på adelsmän är så abnormt stort (jag betalar motsvarande 19 fulla attackstackar i resurser för varje ny adelsman)
 

DeletedUser

Guest
klockrent . Bara så du vet så är de jag som lirar min brors konto nu ^_^ . slutade juh mitt och när brorsah gav upp så tog jag över å köttade Ecalos ^^


Snabb fråga :

Varför i hela fridens namn använder inte Carina70 murbräckor ? :S

har inte fått ett enda anfall som innehåller de :S



dock hoppas jag blueeyed han har bräckor , annars blir detta tråk !

O vem är brossan då??
 

DeletedUser

Guest
Pinsamt att carlbanan920 är moderator; verkar inte veta vett och etik i varje fall.

Ecalos äger, grymma spelare där unlike carlbanan920 ;)
 

DeletedUser

Guest
synd att han lämna oss men gissar att han vill ha lite tur innan han dör nu;-)
har inget emot ecalos men önskar min före detta stam kamrat lycka till, hoppas han överlever och har kul i ett tag, e ju inte så stor än men orkar ändå oftast inte tajma attackerna då adelsmänen som dör vid fienden inte spelar roll för mig heller:p
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
synd att han lämna oss men gissar att han vill ha lite tur innan han dör nu;-)
har inget emot ecalos men önskar min före detta stam kamrat lycka till, hoppas han överlever och har kul i ett tag, e ju inte så stor än men orkar ändå oftast inte tajma attackerna då adelsmänen som dör vid fienden inte spelar roll för mig heller:p

ja, lycka till
 
Topp