Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
ni måste ju vara bland dom bästa stammarna som finns i norden.
Vore roligt och kolla upp hur det är med NET om ni är bäst där också :)
 

DeletedUser

Guest
ni måste ju vara bland dom bästa stammarna som finns i norden.
Vore roligt och kolla upp hur det är med NET om ni är bäst där också :)

Äga den största delen av världen =/= vara bäst

(självklart är Ecalos grymma, men det finns även jävligt grymma spelare på de andra världarna också)
 

DeletedUser

Guest
Men då är ju WCW också en familjestam och det är inte Ecalos.

Jo Ecalos är mycket starkare som enskild stam.
Har inte WCW typ 5 stammar eller är det 4??
Sedan får man ju tänka på antal spelare, WCW måste ju ha 3 gånger så många spelare som Ecalos har.

Detta borde inte änns behöva diskuteras ECALOS ÄR .SE ELIT.

Ser en stam på .Net som dock tar dom och det är deras bästa stam på V1.
Den stammen har 750 miljoner vilket är ca 400 miljoner mer än Ecalos
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att jämföra världar på det sättet mellan .se och .net är helt hel. speciellt när man väljer att jämföra en värld där redan TW var utnämnda till segrare när jag tittade där senast. Men har ingen koll på hur det är om det verkligen var hela sanningen.
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
fast wcw kommer gå under innan nyår om de inte blir nt uppe håll dom förlorar byar som fan nu efter som att hela v3 utom caf då är i krig mot wcw..
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jo Ecalos är mycket starkare som enskild stam.
Har inte WCW typ 5 stammar eller är det 4??
Sedan får man ju tänka på antal spelare, WCW måste ju ha 3 gånger så många spelare som Ecalos har.

Detta borde inte änns behöva diskuteras ECALOS ÄR .SE ELIT.

Ser en stam på .Net som dock tar dom och det är deras bästa stam på V1.
Den stammen har 750 miljoner vilket är ca 400 miljoner mer än Ecalos

Asså poäng betyder ju inte att de är bäst...
Alla världar ser ju olika ut.
 

DeletedUser

Guest
Hur räknar du då ?

Värld 8 har 49.354 byar varav UrbanT håller 11.436 vilket är ett utmärkt resultat men på mina matematiklektioner blev det 23%(0,23171374154070592049276654374519) vilket är en bit under 30% inte långt över.

I förhållande till värld 4 som har 81.857 byar varav Ecalos håller 26.221, vilket är 32%(0,32032691156529068986158789107834) så har de en bit kvar än.

Lite sent svarat kanske :)
Men sen får man ju se att UrbanT har endast 25 medlemmar varvid Ecalos har 59 medlemmar :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle vår värld tillåta lika mycket medlemmar skulle vi säkerligen vara mycket större än Ecalos :D

Alla världar har olika förutsättningar.

T.ex. så kan v8s medlemmar få fram adelsmän mycket snabbare (1 paket/adelsman), medan de däremot inte kan ha mer än 3 adelsmän/by om jag inte har helt fel?
 

DeletedUser

Guest
3 adel per by är vad som gäller på värld 8. Hur 4:ans värld funkar vet jag ej :(
 

DeletedUser

Guest
Jo Ecalos är mycket starkare som enskild stam.
Har inte WCW typ 5 stammar eller är det 4??
Sedan får man ju tänka på antal spelare, WCW måste ju ha 3 gånger så många spelare som Ecalos har.

Detta borde inte änns behöva diskuteras ECALOS ÄR .SE ELIT.

Ser en stam på .Net som dock tar dom och det är deras bästa stam på V1.
Den stammen har 750 miljoner vilket är ca 400 miljoner mer än Ecalos

Kan man ju inte säga... Alla har ju olika förutsättningar och olika hårt motstånd, bara för att det går bra för dem här. Och det är ju olika inställningar på olika världar. Men resultat mässigt helt klart en av de bättre stammarna :D. Dock gör en match ingen lirare.
 

DeletedUser

Guest
Förmodligen blir jag nog lite påhoppad nu :) men jag skulle vilja påstå att förutsättningarna är betydligt mer lika än olika mellan världarna.

När man pratar om jämförelse av procentuell kontroll kan man egentligen inte använda argument som:

  • "-Det är mycket högre hastighet på Värld X"
  • "-Det är mycket mindre byar på Värld Y"
  • "-Det är billigare att få adel på värld Z"
Och varför kan man inte det då ? Jo för att vad som kan anses vara en "fördel" för den ledande stammen på en värld gäller då också obönhörligt för deras motståndare på den världen. I en värld där hastigheten är högre så gäller det väl också för motståndarna till världsettan även på den servern ? Samma sak med om det är dyrt eller billigt att få fram adel, om det är dyrt på en server så är det lika dyrt för motståndarna till världsettan också.

Så ja förhållandena mellan de olika världarna är olika, men utmaningen/bedriften att ta X % av en värld är mer lika än olika.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp