Ecalos 30%!

DeletedUser

Guest
Inte vi som tycker om dem ;)

Sen säger jag: Hellre merga ihop en stor, rolig och skicklig stam som sen krigar mot väldigt många fiender än att massinvita redan från början för att sedan kriga lite då och då mot (jätte)små stammar ;)



Vilket är ditt riktiga nick? Ser dig skriva så mycket skit hela tiden, men du vågar inte ha ditt riktiga? Eller du kanske inte spelar? Vem är du då att hacka ner på en stam, vilken som helst, även om den stammen du hackar ner på kan ta det?

Man skulle vilja säga så mycket ont om sådana saker som du, men de inläggen där man skriver minsta lilla illa om någon tas bort eller så blir man varnad, så det gör jag inte.

Edit: rättade till några småfel.

Spelar som Lord Snö på v2 och blom på v5. De andra världarna spelar jag inte seriöst på alls :).

Duger det för dig.

Man vågar ju knappt provocera Ecalos här i forumet för då kommer du och hackar ner på en :(:(
 

DeletedUser

Guest
Spelar som Lord Snö på v2 och blom på v5. De andra världarna spelar jag inte seriöst på alls :).

Duger det för dig.

Man vågar ju knappt provocera Ecalos här i forumet för då kommer du och hackar ner på en :(:(

Handlar inte om att du en gång "provocerat" Ecalos, det handlar om alla gånger du går in och skriver en massa skit. Om du hackar ner på Ecalos, då är det väl klart att jag hackar ner på den personen då jag spelar där?

Räcker med att du spelar. Vem du är, hur stor du är och din skicklighet struntar jag i. Ser bara jävligt skumt ut när du smutskastar andra stammar och spelare utan att vi har någon aning om vem du är. Jag tror inte att du skulle uppskatta om vi smutskastar dina stammar.

Är dessutom bara dig jag hackat ner på den senaste tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Eller så är det pirlo som är sur för att han är tvingad att vara med i Ecalos? :O
 

DeletedUser

Guest
För att göra det hela ännu lättare kan ni plocka in dem i eran stam =)

Vet inte om det var tänkt som ironi eller kritik mot oss men när man framför kritik är det en bra idé att först spendera åtminstone en eller två minuter i tw-stats och kolla upp fakta. Ecalos är selektiv i sin rekrytering vilket du kan se om du tittar på vår profilsida. Du kan även se att maxantalet medlemmar inte alls är fyllt, vilket är ytterligare en indikation på att vi enbart plockar in medlemmar som vi anser är bra och duktiga tw-spelare och tillför stammen något. Det kan även vara en god idé att reflektera över uttrycket "Inte kasta sten i glashus". Ecalos har 125 stambyten under den tid vi funnits och den stam du tillhör har 425 stambyten( inte avsett som någon kritik) och du själv har bytt stam 8 gånger så du borde snarare gilla stammar som tar in medlemmar.:)

Till Tacostomten: Som Lord Snö på värld 2 har du haft 16 stambyten så du borde vara dubbelt förtjust i stammar som tar in nya medlemmar som vad padlock 13 är.:p Apropå din kommentar om att "Man vågar ju knappt provocera Ecalos" så om du provocerar någon, gör du väl det för att få en reaktion och då kan du väl inte bli irriterad över det ? För övrigt gillar vi diskussioner :). Sedan tycker jag hellre att man ska kritisera istället för provocera, det blir en mer konstruktiv dialog då. Som mall för en faktabaserad kritik bifogas nedanstående utkast till inlägg.


Mall
-------------------------------------------------------------
Det är [infoga favoritsvordom och eller kraftutryck] att Ecalos får hålla på på det här sättet!

Om man tittar på stam OB-rankingen så har Ecalos 1,5 MILJARDER i anfalls-OB. De verkar försöka ta över hela marknaden för anfall. Om man lägger ihop de tre stammar som är rankade 2:a, 3:a och 4:a så kommer man endast upp i 1,37 miljarder OB-poäng d.v.s inte ens deras sammanlagda anfall når upp till Ecalos total.

Jag kräver ett omedelbart anfallsstopp för Ecalos i rättvisans namn!

Med vänlig hälsning

/Irim Boende!
-------------------------------------------------------------

Använd gärna mallen för kritiska inlägg, vi är flexibla och förändringsbenägna och vi försöker gå våra kritiker till mötes så långt möjligt. Det finns en tråd på detta forum (hittar den inte nu) där vi fick kritik för att vi anföll på "fel" tider, det var lite besvärligt för spelaren ifråga att vara online och flytta runt sina trupper då.

Vi tog reda på fakta och noterade när vi anfallit honom, införde ett omedelbart anfallsstopp på dessa tider och anföll honom istället på alla andra tider . Vi hade hoppats på en positiv respons då vi tagit till oss kritiken men det var kanske att hoppas på för mycket. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet inte om det var tänkt som ironi eller kritik mot oss men när man framför kritik är det en bra idé att först spendera åtminstone en eller två minuter i tw-stats och kolla upp fakta. Ecalos är selektiv i sin rekrytering vilket du kan se om du tittar på vår profilsida. Du kan även se att maxantalet medlemmar inte alls är fyllt, vilket är ytterligare en indikation på att vi enbart plockar in medlemmar som vi anser är bra och duktiga tw-spelare och tillför stammen något. Det kan även vara en god idé att reflektera över uttrycket "Inte kasta sten i glashus". Ecalos har 125 stambyten under den tid vi funnits och den stam du tillhör har 425 stambyten( inte avsett som någon kritik) och du själv har bytt stam 8 gånger så du borde snarare gilla stammar som tar in medlemmar.:)

Det var menat som ironi, ber om ursäkt om det missuppfattades. Jag svarade enbart på detta inlägg nedan :p

om det är så lätt kan ni ju plocka hela DB då :)
 

DeletedUser

Guest
Använd gärna mallen för kritiska inlägg, vi är flexibla och förändringsbenägna och vi försöker gå våra kritiker till mötes så långt möjligt. Det finns en tråd på detta forum (hittar den inte nu) där vi fick kritik för att vi anföll på "fel" tider, det var lite besvärligt för spelaren ifråga att vara online och flytta runt sina trupper då.

Vi tog reda på fakta och noterade när vi anfallit honom, införde ett omedelbart anfallsstopp på dessa tider och anföll honom istället på alla andra tider . Vi hade hoppats på en positiv respons då vi tagit till oss kritiken men det var kanske att hoppas på för mycket. :)

Här fanns den (den var jag som var den stora skurken)

********** sa:
(\_/)
(O.O)
(\_/)
(O.O)
Det här är kaninerna Ecalos,LimeEd. Vissa har storhetsvansinne och vill erövra världen.Slår oftast till när vanligt folk sover..men vågar inte gå på när det gäller.."fegskits-stammar" står inte högt i kurs.
Det märks..kaniner sätter på allt å alla..downfaktor noll.
Slåss som män..inte som F####R..OK

Fakta är en fiffig sak. Det kan berätta många intresanta saker för en.
Vår stam har tagit 7 byar av dig på följande klockslag:

04.22, 04.24, 07.33, 12.28, 13.14, 16.05, 16.55

Av det drar jag slutsatsen att du sover mellan 04.22 och 16.55 och att om en stam tar byar av dig under dessa klockslag står man inte högt i kurs.

Man kan inte låta bli att undra hur du ser på dina egna adlingar då du har tagit över fientliga byar på följande klockslag:

09.37, 10.28, 13.43, 14.04, 14.30, 17.31, 17.39, 19.04, 19.15

De som är fetstilade (mer än häften) har ägt rum inom samma tidsintervall som vi adlat dig. Innebär det att du inte heller står högt i kurs hälften av tiden du spelar ?

De resterande fyra adlingarna du gjort har ägt rum mellan 36 minuter och 2½ timme senare(17.31-19.15) vilket jag då utgår från är den tid som man slåss om man "vågar gå på när det gäller"

Men om du nu sover mellan 04.22 och 16.55 så kan vi i framtiden adla dig mellan 16.56 och 04.21 istället. :)

..........
 

DeletedUser

Guest
Vi ska kanske i framtiden fråga våra finder på vilka tider de föredrar att våra trupper landar i deras byar eftersom de inte gillar att de kommer fram när de är offline. Eller ?

Men då måste många av oss sitta uppe på nätterna i skicka trupper, men om då motståndaren sover på denna tid så kan han ju omöjligt tagga dem när han loggar in igen då de säkert gått flera timmar ! Tror säkert de skulle bli ledsna för det oxå.

/ *snyfft snyfft snyfft* kan inte tagga attackerna från ecalos, *snyfft snyfft*
de e så elaka //


hahahaha, säger bara........oj va synd om er !! :p
 

DeletedUser

Guest
Haha detta var för skoj faktiskt, kommer sova gott inatt. Alias jag avgudar dig, du är min gud, min pärla, mitt allt. Massor med hjärtan, kärlek, pussar och kramar till dig och alla andra i Ecalos! <3<3<3<3<3<3 *kram* *Puss* *Kyss* *hångel (med Alias)*
 

DeletedUser

Guest
Haha detta var för skoj faktiskt, kommer sova gott inatt. Alias jag avgudar dig, du är min gud, min pärla, mitt allt. Massor med hjärtan, kärlek, pussar och kramar till dig och alla andra i Ecalos! <3<3<3<3<3<3 *kram* *Puss* *Kyss* *hångel (med Alias)*


Inge *kram* puss* kyss* med mig`? :(
 

DeletedUser

Guest
Inge *kram* puss* kyss* med mig`? :(

Jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev det inlägget, var inte i rätt tillstånd för att skriva på forumet egentligen kanske, måste var därför jag glömde dig jonathan. PUss å allt sånt på dig får du nu!
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaaaaaa!

Jag gillar verkligen vältaliga personer som kan skriva på ett sådant sätt så att personen/personerna som den ämnas till inte blir "ledsen" och eller känner sig påhoppad.
Samt bara ger lite konstruktiv kritik och vägledning tillbaka.

Tack för rolig läsning. :D

//Robban
 

DeletedUser

Guest
Ecalos krigar ni mot ngn stam eller?

Jodå det krigas på. Men sommaren/semestrar/lov etc är slut och nu viner på nytt Tyrannens piska med förnyad kraft:eek: över de själlösa despoterna i Ecalos.

Ser dött ut på v4..

Ja i sanning är död och förstörelse allt vi ser runt omkring oss. Ecalos har, inspirerad av Tyrannnens påbud startat upp Augusti med en grym byslakt. Under den första tredjedelen av Augusti är resultatet 755-19, enligt nedan.

1/8: 69-0
2/8:67-1
3/8: 84-0
4/8: 66-1
5/8: 89-10
6/8: 95-3
7/8: 81-0
8/8: 67-1
9/8 84-2
10/8 53-1 (Tre timmar kvar på den 10:e då resultatet i Tw-stats enbart kommit in fram till 21.00)

Fortsättning följer...:)
 

DeletedUser

Guest
Intressant läsning, älskar när du kommer med statistik Alias!
 
Topp