EAG startar krig mot SRB

simon150999

New Member
Reaktionspoäng
0
Finns kriget ens kvar?
SRB börjar nog också bli lite utrotningshotade.

//en random som tror att SRB kommer bli uppadlade.
 

DeletedUser

Guest
krig o krig, många i SRB är inatkiva, kö eller sitter på dubbla konton.

EAG krigar på iaf :)
 

DeletedUser

Guest
För er som fortfarande är intresserade:

lite stat 1 vecka:

EAG
ObA 2.971.548

SRB
obF
5.371.811

12-1

106 byar kvar :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
speciellt.

Alltså kriget har inte varit rätt speciellt eftersom att de var ju 20 ggr mindre er ? de kan bara ta 2veckor att adla bort de.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
you go girl, tummen upp..

känns som att ngr ur EAG skulle behöva lite mer (Y) och lite mindre TW? eller va fan sitter de här och gnäller för...
 

DeletedUser

Guest
tack för en god match SRB, ni höll ut längre än vi trodde, men nu får man snart säga att kriget går mot sitt slut!

grattis dock till obF 5 platsen
 

DeletedUser

Guest
kanske får damma av denna tråd igen :)

"Bullen" har blivit stor igen :)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
dax o rensa bort Bullen.

Dax och dax - har fått sisådär 15 miljoner OBF senaste månaden så jag skulle väl vilja säga att utrensningen har pågått ett tag.

Det är lite ensamt här i söder så jag hade nästan sett fram emot att bli nollad så man kunde ta upp kampen på allvar med lite mer vänligt sinnade grannar på norra halvklotet (utgår från att "resten av världen" inte vill mig något ont) - men "ducka-vägga-ducka-vägga" sitter liksom i ryggraden när det kommer ink - himla svårt att låta bli ;)

//SRB-bull
 

DeletedUser

Guest
Dax och dax - har fått sisådär 15 miljoner OBF senaste månaden så jag skulle väl vilja säga att utrensningen har pågått ett tag.

Det är lite ensamt här i söder så jag hade nästan sett fram emot att bli nollad så man kunde ta upp kampen på allvar med lite mer vänligt sinnade grannar på norra halvklotet (utgår från att "resten av världen" inte vill mig något ont) - men "ducka-vägga-ducka-vägga" sitter liksom i ryggraden när det kommer ink - himla svårt att låta bli ;)

//SRB-bull

varför ta upp kampen i V11 då den är så gott som död?!

varför skulle du låta bli? kul med ngn som gör lite motstånd, det är ju trots allt ett krigspel.

15 i obF vänta tills jag sätter in mina ... off byar ;)
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Jaha då va vi igång igen :)

Ja, jag känner mig djupt hedrad att BooYaa anser sig behöva nyttja hela 4 av sina spelare (med 2745 byar) för att nolla mig (31 byar). Tackar för den hedersbetygelsen!

Så detta ser väl till slut ut att innebära slutet för mig efter ett par års krigande - åtminstone på det södra halvklotet. :)

//SRB-bull




PS! Appropå titeln till denna tråd: Det kriget vann faktiskt SRB - åtminstone om man får tro statistiken ;)


EAG vs SRB » Visa statistik
Allians
SRB!
Motståndare
En attendant Godot (upplöst)
Resultat
Seger
Krigets början
den 20.02. kl 00:03:50
Krigets längd
376 dagar 0:39:26
Sammanfattning av stamkrig
Vunna krig: 1 (100%) Förlorade krig: 0 (0%) Oavgjort: 0 (0%)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag känner mig djupt hedrad att BooYaa anser sig behöva nyttja hela 4 av sina spelare (med 2745 byar) för att nolla mig (31 byar). Tackar för den hedersbetygelsen!

Så detta ser väl till slut ut att innebära slutet för mig efter ett par års krigande - åtminstone på det södra halvklotet. :)

//SRB-bull




PS! Appropå titeln till denna tråd: Det kriget vann faktiskt SRB - åtminstone om man får tro statistiken ;)


EAG vs SRB » Visa statistik
Allians
SRB!
Motståndare
En attendant Godot (upplöst)
Resultat
Seger
Krigets början
den 20.02. kl 00:03:50
Krigets längd
376 dagar 0:39:26
Sammanfattning av stamkrig
Vunna krig: 1 (100%) Förlorade krig: 0 (0%) Oavgjort: 0 (0%)

då får man gratulera. Nu går BY in i en helt annan fas o då ligger du ivägen så som många andra gör. att adla upp allt o alla är en del i EG.
 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Jaha, då börjar det nog bli dags för undertecknad att säga tack och farväl. Moralen är borta sedan tid och vid 22-tiden igår kväll började Wintersport att skicka spej - och vid 02-tiden började Redneck att dra iväg skarpt - och sedan har det fyllt på under dagen.

Jag och cows är väl vid det här laget kända för att envist vägra att ge upp, men - som ni som anfaller märker - den här gången bryr jag mig inte om att försvara mig - utan hjälp av moralen inser även vi envisa att med 20 byar finns det inte någon chans att stå emot mer än några dagar - så då är det liksom inte mödan värt att lägga ner ytterligare tid.

Så för mig återstår bara att tacka för en trevlig tid - inte minst senaste åren har varit ytterst stimulerande trots att antalet byar under denna tid legat på typ 20-25 - men det är förvånansvärt vad moralen och paladin med lykta och katapulter varit effektiva redskap för en extrem deffspelare som undertecknad - jag har inte räknat exakt men jag skulle tro att minst hälften av mina 116 miljoner i OBF tillkommit under denna tid med endast ett fåtal byar.

Så inom någon dag är jag borta från värld 11. Cows kommer ensam att få hålla ställningarna för SRB den sista tiden tills hans immunitet går ut i slutet på juli - hade väl i och för sig varit kul att ha varit kvar lite till (bara för att kolla hur slutet artade sig) men det är naturligtvis en utopi - jag må vara envis men inte korkad - för här förslår inte ens min envishet långt.

Ha det bra alla - kanske vi ses i något annat spel någon annan gång. Något mer TW blir nog det dock inte för mig - jag hade målsättningen att försöka vara med och vinna en värld - och det lyckades (värld 16) - så nu väntar andra utmaningar.

Och Grattis BooYaa till segern! :)

//SRB-bull
 
Topp