DVV vs. "Alliansen"

DeletedUser

Guest
Du kan nog inte neka till att det varit vissa oroligheter i er (DVV) ledning..
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
hur skulle det vara med lite ödmjukhet här?

Håller med, ingen pajkastning gubbar! Åsikter och starka argument är ok men nu börjar ni gå lite över gränsen. Näst intill alla stammar har phoror och noobs, spelaren ni nämnde nyligen kanske förlorade allt för en vecka sedan, vad vet ni?

Men åter till saken, Jag tycker DVV's ledning verksr helt ok, ingen panik där ännu iaf.
 

DeletedUser

Guest
Verkar som alla vet hur det var ställt i vår stam eller? Jag skrev igår att dagens stora nyhet är att SuitUp skulle anfalla oss och man hade rätt. Köper inte det där med att vi skulle ha börjat kriget, ni har väntat på ett tillfälle att kunna anfalla oss och fick nu..

Vi grips inte av panik har varit med om två världskrig och flera andra krig så jag gris inte av panik så lätt;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, hur van jag än var skulle jag "Gripas av panik" ifall min by blev neradlad till 6 i lojalitet och när jag anfaller han som adlar mig så dör allt, då skulle jag påstå att det är rätt så kört... Eller Owl?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, hur van jag än var skulle jag "Gripas av panik" ifall min by blev neradlad till 6 i lojalitet och när jag anfaller han som adlar mig så dör allt, då skulle jag påstå att det är rätt så kört... Eller Owl?

Varför gripas av panik av ett spel?? Sen får man vika sig för övermakten ibland och det fick jag göra nu.
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
kommer inte ihåg om alliansen gick på d-p men vet att dom gick på shino och någon mer stam ^^

Hur går kriget? hur länge tror ni DVV överlever?
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, hur var det med pajkastningen i denna tråden egentligen.

Kan bekräfta att det var rörigt i ledningen i DVV när kriget startades. Kunde ärligt talat inte varit en sämre tid för oss att bli indragna i en konflikt, och det viste ju bland andra SuSa om, då vi var lite för ärliga verkar det som.
Ni pratar om att ni tar era allianser på allvar och ställer upp, men tydligen betyder IAP inte ett smack ens under förhandlingar om allians. ;)

Fattar inte att man ställer sig och försvarar sig när man blir kallad för "fega taktiker"... Klart att det alliansen gör är fegt, men det är också en taktik som kan fungera.
Det skulle i ärlighetens namn inte förvåna mig ett skit om [x] vinner hela världen, dock så tycker jag inte att de gör det med rent spel (men det får stå för mig).

De vet vad de gör, och de är bra spelare. Fega, men uppenbarligen bra.
Det är just att de är bra spelare som gör mig så förvånad över att de spelar så fegt. Jag menar, ni hade ju haft en ärlig chans mano el mano, men då rustar ytterligare en massa stammar, och det är lite skrattretande enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, hur var det med pajkastningen i denna tråden egentligen.

Kan bekräfta att det var rörigt i ledningen i DVV när kriget startades. Kunde ärligt talat inte varit en sämre tid för oss att bli indragna i en konflikt, och det viste ju bland andra SuSa om, då vi var lite för ärliga verkar det som.
Ni pratar om att ni tar era allianser på allvar och ställer upp, men tydligen betyder IAP inte ett smack ens under förhandlingar om allians. ;)

Fattar inte att man ställer sig och försvarar sig när man blir kallad för "fega taktiker"... Klart att det alliansen gör är fegt, men det är också en taktik som kan fungera.

Du säger att vi inte bryr oss om våra IAPs?
Vi hade inga tankar på att gå ut i krig med er stam, innan ni inledde era fientligheter mot en av våra allierade.
Ni lär knappast ha missat vilka som var med i vår allians, det står på många ställen på forumet... Trots detta går ni på dem, och indirekt ber ni oss i och med detta välja mellan att stödja våran IAP eller allierade. I sådana fall väljer man alltid den allierade främst.

Det alliansen har gjort kan man hävda är fegt ja, men det är också ett samarbete som vuxit upp från nödvändighet. Om inte dGröna varit så aggressiva som dom var så hade alliansen med stor sannolikhet aldrig skapats.
Och så länge det finns hot mot alliansen, kommer den bestå.

Med den här posten passar jag också på att säga adjö till den här världen, och alla spelare på den. Efter min mormors död har jag tappat all motivation att fortsätta spela, men jag hoppas verkligen att alliansen kommer hålla i framtiden - även efter att hoten på kontinenten är undanröjda.
MvH
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
[x] skulle gört över Dvv själv :p men nu kom våra allierade också och ville leka lite så det tackar man ju inte nej till ^_^
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Lite efter 2½+ dagar så ser statsen ut från [x] sida

2n0guw.jpg


[x]=grönfärg
DVV=rödfärg
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Haha, aj så kan ju iofs vara fallet men då är de antingen jäkligt korkade och skickar alla trupper som fejks eller så fejkar de bara [x]:thinking:
 
Topp