DVV vs. "Alliansen"

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Så.. Tänkte att vi kan a ett forum liknande det mellan "alliansen" och dGröna.

DVV Vs. "Alliansen"

Alliansen består av:

[x]
NWB
SuSa
SuitUp
SuitDn


Sådär nu kan vi snacka. Vad har ni för åsikter, tankar och teorier ang. kriget?

(Ingen pajkastning här tack, ta det i diverse krigsförklaringar isf..)

MVH
Crille
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
DVV kommer gå under tyvärr då de inte verkar ha någon allians som hjälper dem.

Alliansen kommer gå vinnande ur detta krig utan några förluster. Tror också Suit up/down lägger sig i kriget med
 

DeletedUser

Guest
Nä de har inte lagt upp någon krigs förklaring.

:thinking:
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
DVV kommer gå under tyvärr då de inte verkar ha någon allians som hjälper dem.

Hade nog kvittat de har mindre trupper än alla i vår stam och då har vi redan varit i ett krig......
Mer en princip sak att vi gått in i kriget för att hjälpa SuSa, vi står upp för våra allierade.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
DVV kommer gå under tyvärr då de inte verkar ha någon allians som hjälper dem.

Alliansen kommer gå vinnande ur detta krig utan några förluster. Tror också Suit up/down lägger sig i kriget med

klart DVV går under, dGröna gjorde ju det och de var 1000 ggr bättre än DVV (diskutabelt men min åsikt)

Jag siar lite, DVV faller pladask och kommer total kollapsa:)

Har ett litet fint exempel till granne på hur bra vissa DVV spelare är, han är konstant aktiv när jag farmar honom och han varken kallar in milis eller bygger svärd (då jag alltid rensar med yxor först), allt han bygger är spjut^^ Sen får man fina brev som "Om du slutar anfalla mig gör jag dig till medlem i min stam.." "Kan du inte sluta anfalla mig jag är intteee elak" "HAHAHHA jag har fått massa ass av min stam snart så då kommer de kötta ner allt" löste det senaste med att skicka 200 yxor mot 500spjut då han varken hade mur eller svärd:D
 

DeletedUser

Guest
Ingenting är omöjligt grabbar. Om ledningen spelar sina kort rätt så har ni goda chanser. Sätt er ner och prioritera vissa av era geografiska delar och ta en sak i taget så kan ni ta det. Tänk utöver gränserna. Pang på behöver nödvändigtvis inte vinna.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Ingenting är omöjligt grabbar. Om ledningen spelar sina kort rätt så har ni goda chanser. Sätt er ner och prioritera vissa av era geografiska delar och ta en sak i taget så kan ni ta det. Tänk utöver gränserna. Pang på behöver nödvändigtvis inte vinna.

Om du pratar om DVV så har de inte den kapaciteten. Tyvärr.
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
ni skall inte säga att Dvv är dåliga, de har nog många bra spelare där också. Så det skulle inte förvåna mig om detta krig skulle ge mer motstånd en Dgröna gav
 

DeletedUser

Guest
Vad vet ni om vi är dåliga eller ej? Tycker det är pinsamt att ni ska säga att vi är dåliga när vi är en stam mot 6 andra stammar.
 

DeletedUser

Guest
Vad vet ni om vi är dåliga eller ej? Tycker det är pinsamt att ni ska säga att vi är dåliga när vi är en stam mot 6 andra stammar.

Av dom jag attacker jag sett så hade ni skamliga trupper.... Adlade nyss en by av er som hade 3500 poäng, 130 Lk och ett par hundra yxor....
Av dom andra rapporterna så ser det inte bättre ut, dGröna hade i alla fall riktiga trupper. (Det finns säkert vissa utav er som är bra men inte tillräckligt många).
 

DeletedUser

Guest
Stats hittills;


Side 1:
Tribes: [x], SuitUp, SuitDn, SuSa, NWB
Side 2:
Tribes: DVV

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,908
Sida 2: 0
Skillnad: 10,908

chart
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Spelaren med en nästan 4k by hade dessa trupperna:
Försvararens trupper som var i rörelse.

0 0 1000 0 152 500 0 0 16 50 1 0

Jag hann få upp mer på en vecka......
Dessutom vet jag att ni har några ganska hyfsade spelare men er ledning (vad jag vet) håller inte måttet.
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
DVV ni skulle lyssna på mig o inte litat på alliansen ;)

Bara jag som tycker att denna värd påminner om v10? det var samma sak där en allians som slog ut alla hot i sin kontinent sen börja dom bt varandra :D
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska vi inte vara såna, har sett tillräckligt med folk i alliansen med "lite" trupper ^_^ Men finns ju såklart spelare som har mer trupper än andra :)

Ser inte ut att gå så bra för DVV? Aja kämpa på så gott ni kan :)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
DVV ni skulle lyssna på mig o inte litat på alliansen ;)

Bara jag som tycker att denna värd påminner om v10? det var samma sak där en allians som slog ut alla hot i sin kontinent sen börja dom bt varandra :D

Kommer mycket väl ihåg det då jag var på andra sidan jämnfört med det här. Har upplevt båda nu :)
 

DeletedUser

Guest
Spelaren med en nästan 4k by hade dessa trupperna:
Försvararens trupper som var i rörelse.

0 0 1000 0 152 500 0 0 16 50 1 0

Jag hann få upp mer på en vecka......
Dessutom vet jag att ni har några ganska hyfsade spelare men er ledning (vad jag vet) håller inte måttet.

Då tänker vi inte på samma spelare :confused:
Vad anser du är fel på ledningen då?
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp