DVV har attackerat SuSa

DeletedUser

Guest
alla vet väl att det stilrenaste sättet att försöka vinna en värld på är att gangbanga, backstabba och merga sig till seger<3:awsm:
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Klar vi sammarbetar med andra stammar allt annats som påstås är fel.
Har man inte några elite spelare i stammen så är det väll bättre att ta sig fram genom att sammarbeta med folk än att försöka och sen dö, finns ingen mening med det.
Det är väll ändå mergwars.se vi spelar? ;)
 

DeletedUser

Guest
SuSa Är otroligt fega som passar på att ge sig på DVV. D: När dom redan är i krig.

Skulle tro att SuSa kommer att få mycke pisk!



Eeeh?
Först och främst, Hur kan SuSa vara fega när det är DVV som ger sig på adlingsförsök utav SuSa??
Sen är det nog inte bara jag som undrar vilka DVV ligger i krig med sedan tidigare??
 

John R Cash

Member
Reaktionspoäng
0
Ni som tycker vi är fega har jag en sak att säga, DVV börja anfalla oss och [X] ställer upp som en god allierad alltid gör i krig, nästa gång så ser det kanske annorlunda ut att någon stam börjar anfalla [X] och vi ställer upp för dom och skickar en krigs förklarning här innan dom ska vi bli kallade fega då för att vi hjälper våra allierade?

Om det är några som är fega enligt mig så är det isf DVV som ger sig på oss precis efter vi avslutat ett krig och inte hunnit få upp trupperna (eller har vi?)

Föresten Evil Owl du är alltid välkommen hos mig, 3 spej försöket nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen sympati för gangbangers. DVV är klara favoriter oavsett om de anföll er först eller inte.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Varför blir alla så sura på allt och alla hela tiden?

Alla vet att Alliansen ( Tillsammans) Slog ut Dgröna? eller hur? alla med en så länge :confused: Amen iallafall så valde vi (Alliansen) att fortsätta kriga vid varandras sida, sedan när en Susa spelare blev attackerad när vi fortfarande höll på att rensa upp alla flyktingar och dem kvarståande hos Dgröna, så valde vi iallfall att hjälpa våra allierade.

Så alla ni som klagar på att vi har allians ni får säga det! jag bryr mej endå inte, Visst förstår jag också att det inte är kul att bli gangbangade av 3-4 stammar eller vad det är, med så är det här spelet vissa väljer att försöka klara sej själva utan allianser och vissa väljer att spela med allianser.
Inte svårt att förstå det ^_^

Aja iallfall så väljer vi i Alliansen att fortsätt ett krig till vid varandras sida, Men efter det här kriget är allt oklart vi kan börja attackera varandra och starta krig eller så kommer vi fortsätta vid varandras sida och skaffa oss en större och bättre relation till varandra och sedan fortsätt tills något alldeles förstort sätter stop för oss :p
Det vill säga WEED eller någe sånt :p hehe

Aja hoppas ni har fått en lite klarhet vad vi i alliansen håller på med, och som sakt inte vi som börja anfalla Dvv det var dem som anföll Susa och susa tillhör alliansen, så då anföll alltså Dvv Alliansen :p

Mvh Full Ankka :D

Puss och hej leverpastejjjjjjjj :*
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Ni som tycker vi är fega har jag en sak att säga, DVV börja anfalla oss och [X] ställer upp som en god allierad alltid gör i krig, nästa gång så ser det kanske annorlunda ut att någon stam börjar anfalla [X] och vi ställer upp för dom och skickar en krigs förklarning här innan dom ska vi bli kallade fega då för att vi hjälper våra allierade?

Om det är några som är fega enligt mig så är det isf DVV som ger sig på oss precis efter vi avslutat ett krig och inte hunnit få upp trupperna (eller har vi?)

Föresten Evil Owl du är alltid välkommen hos mig, 3 spej försöket nu ;)

Hehe ni i susa måste ha väldigt lite trupper ;) För ni skicka bara skarpa attacker på en i dgröna o han kanske dödade 5 off byar o någon adel för er, och om dety va allt ni hade så bör ni skaffa mer trupper ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror att SuSa tar detta. Det är ett gäng vassa snubbar som vet vad dem gör.
 

DeletedUser

Guest
Varför blir alla så sura på allt och alla hela tiden?

Alla vet att Alliansen ( Tillsammans) Slog ut Dgröna? eller hur? alla med en så länge :confused: Amen iallafall så valde vi (Alliansen) att fortsätta kriga vid varandras sida, sedan när en Susa spelare blev attackerad när vi fortfarande höll på att rensa upp alla flyktingar och dem kvarståande hos Dgröna, så valde vi iallfall att hjälpa våra allierade.

Så alla ni som klagar på att vi har allians ni får säga det! jag bryr mej endå inte, Visst förstår jag också att det inte är kul att bli gangbangade av 3-4 stammar eller vad det är, med så är det här spelet vissa väljer att försöka klara sej själva utan allianser och vissa väljer att spela med allianser.
Inte svårt att förstå det ^_^

Aja iallfall så väljer vi i Alliansen att fortsätt ett krig till vid varandras sida, Men efter det här kriget är allt oklart vi kan börja attackera varandra och starta krig eller så kommer vi fortsätta vid varandras sida och skaffa oss en större och bättre relation till varandra och sedan fortsätt tills något alldeles förstort sätter stop för oss :p
Det vill säga WEED eller någe sånt :p hehe

Aja hoppas ni har fått en lite klarhet vad vi i alliansen håller på med, och som sakt inte vi som börja anfalla Dvv det var dem som anföll Susa och susa tillhör alliansen, så då anföll alltså Dvv Alliansen :p

Mvh Full Ankka

Puss och hej leverpastejjjjjjjj :*

Bravur!:D

Strunar i vad alla säger jag är stolt att vara med i "alliansen":awsm: (om den finns kvar:confused:)

:thinking:
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Ah, ni kan snacka om att det är en "allians" så mycket ni vill. Likt förbannat fegt att gå på som ni gör.
Vi hade IAP med [x], NWB (som precis skrev och avbröt vår IAP), och diskuterade när attackerna hände att ingå i en IAP eller rent av en allians med SuSa, vilket de pratat med oss om länge.
Pga dessa attacker, så förklarade [x] krig med oss DIREKT!
Höll på att städa upp flyktingar... vilket oerhört arbetsamt tilltag...

Denna så kallade allians kommer att falla, och den faller när [x] väljer att den ska falla.
Så länge det finns hot runt dem så kommer de att använda sina "underleverantörer" för att utkämpa deras krig, för att sedan adla upp dem och eventuellt merga med den starkaste stammen.

Det är vad jag TROR, och jag har sett det förr.
Lamt och lamt och lamt! En repris av striderna mot dGröna. Vi tänker dock kämpa på oavsett, och vi har ingenting emot att falla på dessa premisser, och vi tänker kämpa.
 

DeletedUser

Guest
Salamikungen vi ligger varandra nära, vill du ha massa deff? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ah, ni kan snacka om att det är en "allians" så mycket ni vill. Likt förbannat fegt att gå på som ni gör.
Vi hade IAP med [x], NWB (som precis skrev och avbröt vår IAP), och diskuterade när attackerna hände att ingå i en IAP eller rent av en allians med SuSa, vilket de pratat med oss om länge.
Pga dessa attacker, så förklarade [x] krig med oss DIREKT!
Höll på att städa upp flyktingar... vilket oerhört arbetsamt tilltag...

Denna så kallade allians kommer att falla, och den faller när [x] väljer att den ska falla.
Så länge det finns hot runt dem så kommer de att använda sina "underleverantörer" för att utkämpa deras krig, för att sedan adla upp dem och eventuellt merga med den starkaste stammen.

Det är vad jag TROR, och jag har sett det förr.
Lamt och lamt och lamt! En repris av striderna mot dGröna. Vi tänker dock kämpa på oavsett, och vi har ingenting emot att falla på dessa premisser, och vi tänker kämpa.

Onödigt att kämpa, och var inte sån dålig förlorare. Kalla in era egna allianser då. Och om ni inte har några får ni skylla er själva att ni inte skaffade några, btw några stats ?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tack tack. Vi lär behöva det.
Än så länge är det [x], SuSa och NWB Har också börjat attackera.

Länge leve den ryggradslösa alliansen :awsm:

Jag håller med dig här, riktigt fegt.

Men man får väll passa på att rensa lite medlemmar som börjat om runt mig då, från era stammar såklart då ni kommer ha för fullt upp för att deffa upp några farmoffer?:D

Men jag är naturligt emot gangbangers, dock gillar jag inte eran stam heller så hejar inte på någon stam. Hoppas dock på ett intressant krig:)
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat detta är ett spel där allianser är något man bör ha

starkast är den som står trofast vid sina kamrater en stam i alliansen blir anallen vad hade ni förväntat er? att resten bara skulle stå och kolla på som fån ? men nej trodde ni det trodde ni fel vi säger bara gogogo och snälla alla ni som kommenterar fegt och dylikt lär er spelet innan ni ens kommenterar att strida med allianser är inte fegt det är ett vinnar drag alliansen for the win det var DVV som förklarade krig mot alliansen inte tvärtom DVV anföll SuSa och klart resten av alliansen ställer upp mvh timtimtimmy
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Är inte allianser till för att man ska hjälpas åt i krigstider? :p

Håhåjaja.

Drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden då en allians var något mer än en IAP med annan färg.
 

DeletedUser

Guest
Låt alliansen hålla på som de vill (om ni nu inte råkar ligga i deras väg). Att de är så många allierade betyder att de får mindre att adla och antingen kommer alliansen att spricka ganska snart när de inte har något annat än varandra att adla där borta eller så kommer de gå på någon annan, närliggande kontinent istället. Men då har de förmodligen, på grund av de sparsamma adlingsmöjligheterna, blivit ifrånväxta och står där med sina 100 spelare på 10k poäng mot tex WAAWAL som vid det laget ligger på 20 medlemmar och 40k per spelare.

Hur bra det än går för dem i starten så kommer alliansen att bli deras fall förr eller senare ändå, så låt dem hållas.
 
Topp