DVV har attackerat SuSa

DeletedUser

Guest
Jag skrev ett tal, sen dc:a jag så nöj er med detta

Att alla de bästa spelarna är i en stam är det bästa men alla har inte den turen så för att överleva så länge som möjligt så har vi bildat vår allians

MVH: EmilElite
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Är inte allianser till för att man ska hjälpas åt i krigstider? :p

Håhåjaja.

Drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden då en allians var något mer än en IAP med annan färg.

Det är en jä**a skillnad på att be 1 stam om hjälp, än att rusta hela sydväst mot en stam.
Jag hade inte lyft på ögonbrynen åt 1 stam... men vi vet ju hur det blir... snart står det 5 stammar och håller varandra i handen.

MEN! Jag ska inte gnälla, det är detta som spelet går ut på, och att bli gangbangad tyder väll på att vi har kvalitet nog för att de inte vågar gå på oss ensamma.
Drömmer mig tillbaks till den gamla goda tiden då spelet präglades av mer än byarnas moral, och ett stänk av ära och stolthet ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det är en jä**a skillnad på att be 1 stam om hjälp, än att rusta hela sydväst mot en stam.
Jag hade inte lyft på ögonbrynen åt 1 stam... men vi vet ju hur det blir... snart står det 5 stammar och håller varandra i handen.

MEN! Jag ska inte gnälla, det är detta som spelet går ut på, och att bli gangbangad tyder väll på att vi har kvalitet nog för att de inte vågar gå på oss ensamma.
Drömmer mig tillbaks till den gamla goda tiden då spelet präglades av mer än byarnas moral, och ett stänk av ära och stolthet ;)

Trösta dig själv med detta, ni är körda men ni går ner med äran i behåll. Sen kan jag säga det att gangbangs stammar aldrig håller, eftersom bara en stam kan vinna.
 

DeletedUser

Guest
Ja vad ska man säga... När hös mamman går i krig följer kycklingarna efter. Tycker ni är patetiska som inte klarar av att ta oss själv utan måste ta hjälp av alla andra. [x] hur har ni tänkt att ni ska göra när det bara är er allians kvar??? Ska ni merga och ta de andra allians stammarnas bästa spelare??? Sen bara rensa ut resten av medlemmarna???

Tycker detta är pinsamt:p Men jag är inte bitter....

PS: Morgondagens stora nyhet kommer vara att SuitUp och deras B-stam kommer anfalla DVV
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja vad ska man säga... När hös mamman går i krig följer kycklingarna efter. Tycker ni är patetiska som inte klarar av att ta oss själv utan måste ta hjälp av alla andra. [x] hur har ni tänkt att ni ska göra när det bara är er allians kvar??? Ska ni merga och ta de andra allians stammarnas bästa spelare??? Sen bara rensa ut resten av medlemmarna???

Tycker detta är pinsamt:p Men jag är inte bitter....

PS: Morgondagens stora nyhet kommer vara att SuitUp och deras B-stam kommer anfalla DVV

Verkar gå hett till på V14. Hoppas några passar på att hjälpa DVV.
Instämmer med det Evil Owl har sagt här.
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev ett tal, sen dc:a jag så nöj er med detta

Att alla de bästa spelarna är i en stam är det bästa men alla har inte den turen så för att överleva så länge som möjligt så har vi bildat vår allians

MVH: EmilElite

Men då kommer ni snart ta alla era bästa spelare i alliansen till en stam. Tycker synd om alla de som inte håller erat mått då:(

Jag vet inte framtiden ankan men jag tror detta kommer hända det eller att ni gör en familjestam.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
EXTRA EXTRA! "Alliansen" har nu förklarat officiellt krig.


:thinking:
 

DeletedUser

Guest
Tror varken XYZ lr WEED kommer bry sig sålänge dom håller sig i K54, men börjar dom komma in i "deras" kontinenter (K55 för WEED och K45 för XYZ) så kommer dom nog att blanda sig i "Alliansen's" krig
 

DeletedUser

Guest
Tror varken XYZ lr WEED kommer bry sig sålänge dom håller sig i K54, men börjar dom komma in i "deras" kontinenter (K55 för WEED och K45 för XYZ) så kommer dom nog att blanda sig i "Alliansen's" krig

tror nog också det ;D
 
Topp