DVH total

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players: 1Aceton csserran Atno byhövdingen simonjpg the power of the dream leomas3 Snaider nicolo1998

Side 2:
Tribes: LCN MASH Caf-2b CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: 26/05/2010 00:00:00till12/06/2010 17:48:05

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,656
Sida 2: 2,448
Skillnad: 792

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,211
Sida 2: 1,364
Skillnad: 153

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 14,967,955
Sida 2: 20,951,962
Skillnad: 5,984,007

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,148,937
Sida 2: 12,964,989
Skillnad: 1,816,052

chart
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Inga dåliga stats med tanke på storleken.
Fast å andra sidan är det ju aktiviteten som är viktigast och inte poängen :)

2010-06-12
DVH
299.947.984

Anti-DVH
719.835.558
 

DeletedUser

Guest
Det går ju alltid att få till stats.
Personligen anser inte jag att spelare som väljer att lämna har något mad DVH att göra.
Men men...en moralhöjare som denna kanske behövs? ;)
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Det går ju alltid att få till stats.
Personligen anser inte jag att spelare som väljer att lämna har något mad DVH att göra.
Men men...en moralhöjare som denna kanske behövs? ;)

så en stam som har en spelare som lämnar tappar varken slagstyrka eller poäng?
 

DeletedUser

Guest
ifall denna stats som Hoaa har lagt upp ska ha någon som helst verklighetsförankring så lär man ex ta bort atnos siffror eftersom han först kom ifrån mash in till dvh och sen drog ifrån dvh, vilket gör att atnos siffror finns i alla läger, personligen tror jag Hoaa försöker boosta moralen i mash då han skäms för deras beslut att gå ikrig.

och det fina i kråksången är att mash återigen inte klarar sig själv för att få bra siffror, och skulle jag vara LCN skulle jag tänka mig för ifall jag skulle vilja samarbeta mera med dem, fast iofs.. nu har de ju IRL kopplingar, så det går ju bara att drömma om ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Tobie har ju en poäng dar. Atno borde ju vara på MASH's sida utav kriget i statsen egentligen, eller? För det va ju där han började. Om inte så borde ingen egentligen räknas in, som inte är med i stammen.

Eller är det Sydalliansen emot DVH+extrafolk(?) som gäller?
 

DeletedUser

Guest
Varför tar ni med spelare som har slutar och antagligen lagt av helt med sina konton.
Om dom var inaktiva så e det ju bara en taktiks åtgärd att kicka dom.Känns ju fuskit att ta med inaktiva konton i statsen.

Lite statistik :

Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: LCN MASH CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: 26/05/2010 00:00:00till13/06/2010 12:05:02

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,239
Sida 2: 1,225
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,408,627
Sida 2: 11,610,783
Skillnad: 202,156

chart
 

DeletedUser

Guest
kul att se att så fort nån lägger upp stats som INTE gynnar DVH så gnälls det oerhört från DVHs sida...

samtidigt som DHV slår sig på bröstet i x andra trådar där statsen är deras fördel och deras fiende klagar på den...

nån mer som ser ett samband på det hela?


finns många vinklar man kan se kriget på, till olika fördelar/nackdelar, och jag antar att vi Aldrig kommer bli av med allt detta tjafs o smutskastning..


så ut o kriga istället, för det är ändå bara samma personer som sitter här inne o skriker på varandra... sorgligt nog.
 

DeletedUser

Guest
Nej smutskastning kommer vi aldrig att bli av med MEN jag tycker att när stats ska upp så måste det vara SPELARE som faktiskt krigar och inte spelare som bara väntar på att kontot ska bli barbarian.

Om spelaren har slutat pga attacker så är det ju bara att lyfta på hatten.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Tobie har ju en poäng dar. Atno borde ju vara på MASH's sida utav kriget i statsen egentligen, eller? För det va ju där han började. Om inte så borde ingen egentligen räknas in, som inte är med i stammen.

Eller är det Sydalliansen emot DVH+extrafolk(?) som gäller?

Atno lade jag på den sida han spelade för under hela kriget.
(läs spion som brändes och sprang hem för skydd)

Lycka till på nya kontinenten IRL Atno, om du råkar läsa detta.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Det går ju alltid att få till stats.
Personligen anser inte jag att spelare som väljer att lämna har något mad DVH att göra.
Men men...en moralhöjare som denna kanske behövs? ;)

Du får tolka det som du vill, dessa konton fanns i dvh:sfären när MASH började få inkommande, försökte bl.a. få in steph kontot också men kunde inte adda raderade konton.

Att det bara är spelarkonton på ena sidan har mer att göra med att de lidit mer av "avhopp" på denna korta tid än min sida. Men så fort Geranimo öppet hoppar av så kommer jag lägga till det kontot oavsett vart han tar vägen. (Ja Tobie på anti-dvh sidan givetvis)

Moralhöjare behöver jag ju personligen inte då jag växer så det knakar under mitt andra "alias". :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...blir förundrad över att det är så många som slår sig för bröstet här. Ska vi ta och backa lite och se hur förutsättningarna är i kriget.

MASH,CAF2,CAF-A2 och LCN gemensamma poäng: 716 miljoner
DVH och DVH-A gemensamma poäng: 300 miljoner

Med dessa uppgifter som grund, så spelar det ingen roll hur man vrider och vänder på de olika statsen. Finns bara en solklar ledare i kriget efter de förutsättningar som bjuds. Och det är inte MASH & Co.

De enda som köttar på ordentligt på DVH är ju LCN. En enorm tur att LCN finns för er andra annars hade det varit riktigt pinsamt detta. :cool:
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
ifall denna stats som Hoaa har lagt upp ska ha någon som helst verklighetsförankring så lär man ex ta bort atnos siffror eftersom han först kom ifrån mash in till dvh och sen drog ifrån dvh, vilket gör att atnos siffror finns i alla läger, personligen tror jag Hoaa försöker boosta moralen i mash då han skäms för deras beslut att gå ikrig.

och det fina i kråksången är att mash återigen inte klarar sig själv för att få bra siffror, och skulle jag vara LCN skulle jag tänka mig för ifall jag skulle vilja samarbeta mera med dem, fast iofs.. nu har de ju IRL kopplingar, så det går ju bara att drömma om ;)

Nu är jag dödligt trött på dina antydningar om irl kopplingar mellan allt å alla utan att du kommer med med annat än antydningar:(

Är det fel om folk har kontakt privat? Har inte du irl kopplingar med folk i spelet?
 

DeletedUser

Guest
Fokusera på trådens ämne istället.
Personligen tycker jag att DVH kämpar väl!
 

DeletedUser

Guest
Jo de jobbar på bra, kanske dags för mig att börja adla lite med så det blir någon ordning på detta...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att gow behöver Deff från CAF eftersom dom inte kan klara det själva..

Fan va pinsamt!.
Gow har 450 milj. Och krigar mot Elite som har 100 milj.
Asså ni e 4 gånger så stora..
Visa vad ni kan :rolleyes:!

ryktas att du har helt fel:p....ge oss lite motstånd istället:D.....vi bara tömmer by efter by men de kommer ju inga anfall tebax:S
 
Topp