Dvh-caf2

DeletedUser

Guest
Vi har ju en tråd om kriget med MASH. Kan vara kul att höra vad CAF2 tycker om deras bidrag till krigandet också. Själv tycker jag mycket om deras bidrag!

Side 1:
Tribes: DVH
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 423
Sida 2: 125
Skillnad: 298

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,015,882
Sida 2: 1,167,395
Skillnad: 2,848,487

chart
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Madone, inte för att klaga eller något sånt så missförstå mig inte nu.

Men detta var ett lika bra försök till smutskastning av Caf2 som alla andra smutskastar DVH, vad är tanken med att fortsätta i samma bana?
 

DeletedUser

Guest
mm egentligen kunde det stå odelyrius och sir locktocj cotton lille killen med då ni bara anfaller oss och dom flesta byar adlas av mig eller hur???
 

DeletedUser

Guest
Efra: Smutskastning ? kan vara kul för alla att följa Caf2´s bidrag ochså i kriget, eftersom alla klagar när de lägger upp andra stats än Dvh-Mash i den andra tråden, så jag tycker inte det är smutskastning alls.

däremot så tycker jag det är en rolig läsning pga att jag inte förstår vad caf2 gör i kriget, då det var dåligt planerat från första början och du Efra och andra får sitta Kö på Ode mfl för att de ska klara upp det ;)
och det är Tur för Sir L som har massvis med deff från Zablar kontot hos sig, annars hade han varit bortraderad för längesen ;)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Efra: Smutskastning ? kan vara kul för alla att följa Caf2´s bidrag ochså i kriget, eftersom alla klagar när de lägger upp andra stats än Dvh-Mash i den andra tråden, så jag tycker inte det är smutskastning alls.

däremot så tycker jag det är en rolig läsning pga att jag inte förstår vad caf2 gör i kriget, då det var dåligt planerat från första början och du Efra och andra får sitta Kö på Ode mfl för att de ska klara upp det ;)
och det är Tur för Sir L som har massvis med deff från Zablar kontot hos sig, annars hade han varit bortraderad för längesen ;)

Jasså, får jag sitta KÖ? Det var mer än jag personligen visste :p Btw Tobie, hur går det för dig i kriget då? ;) Hur många tåg fick du snipade av den du tror är jag? :rolleyes: I´ve heard some rumors about it =)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Fattar inte varför det skulle vara smutskastning ?
Vi har en tråd om alla krig men inte om detta så det är väl bara naturligt att det kom en nu.

Persnonligen så tycker jag att det är roligt att se hur en stam går in i ett krig och troligen trodde att dvh redan var slagna och att massviss av grattisbyar skulle finnas att hämta men sedan får riktigt med stryck.
Det måste ju vara den ända stam som förlorar på detta krig ;)
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players: 1Aceton csserran Atno byhövdingen simonjpg the power of the dream leomas3 Snaider nicolo1998

Side 2:
Tribes: Caf-2b CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: 26/05/2010 00:00:00till12/06/2010 17:48:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 429
Sida 2: 171
Skillnad: 258

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,073,016
Sida 2: 1,592,284
Skillnad: 2,480,732

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Rent Pinsamt.. men som sagt.. visar återigen att caf2 inte är en krigarstam som de nu tror sig är, utan är en internadling stam och rim adlare.. kanske skulle hålla sig till det de kan.. och att se tinglos antal byar och ob stats är rent skrämmande.. hon borde kunna mosa mosa mosa hela tiden med sina trupper och ligga före Hemsk i anfalls ob, men inte då ;)


Efra: Jag spelar enbart på V11 i en mjuk och fluffig stam , så fortsätt att snipa adelståg du
 
Senast redigerad av en moderator:

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Hörru Tobie din lilla gullunge vilket konto kör du på? :)

Vill ju kunna snacka med dig så att du kan spy galla någon annanstans, det vore väl trevligt? Så kan vi ju spy galla över varandra i pm utan att en viss ond, elak och hemsk moderator sedan kommer och delar ut sina ännu hemskare varningar till oss :rolleyes:

Om kriget då: Ja det går väl inte så bra men det är väl bara att kämpa tills det vänder isåfall ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag sitter o garvar för mig själv när jag läser vissa inlägg. Moralhöjande eller inte....

Orkar faktiskt inte kommentera dom mer än att jag konstaterar att DVH krigar mot 3 stammar som har ett massivt övertag...och vi gör det jävligt bra ;)

Stolt blir man ju oxå på köpet.
 

DeletedUser

Guest
Jag sitter o garvar för mig själv när jag läser vissa inlägg. Moralhöjande eller inte....

Orkar faktiskt inte kommentera dom mer än att jag konstaterar att DVH krigar mot 3 stammar som har ett massivt övertag...och vi gör det jävligt bra ;)

Stolt blir man ju oxå på köpet.

Du menar att de borde ha ett massivt övertag, eftersom det är DVH som har övertaget just nu.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: 12/06/2010 06:48:00till14/06/2010 21:45:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 3
Skillnad: 33

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 326,484
Sida 2: 28,573
Skillnad: 297,911

chart
 

DeletedUser

Guest
jag tycker det går kanon:eek: eller???




Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: odelyrius

Timeframe: 01/06/2010 00:00:00till14/06/2010 23:52:41

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 378
Sida 2: 55
Skillnad: 323

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,566,949
Sida 2: 511,811
Skillnad: 3,055,138

chart
 

DeletedUser

Guest
bedöm själva.


Side 1:
Tribes: DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2
Players: odelyrius

Timeframe: 01/06/2010 00:00:00till14/06/2010 23:52:41

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 434
Sida 2: 96
Skillnad: 338

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,095,413
Sida 2: 865,622
Skillnad: 3,229,791

chart
 

DeletedUser

Guest
Det spelar väl ingen roll vilken spelare DVH plockar av.
Huvudsaken är väl att dem går plus och samtidigt har kul.
 

DeletedUser

Guest
Se det positivt Ode, du får en massa OBD så du stiger i den rankingen :)
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju OB-A som gäller för Ode fattar du väl, det får han ju inte genom att försvara sig. Därför är han ju så missnöjd med att ni anfaller honom så jättehårt ;)
 
Topp