Durrå får förstärkning

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
*Följande scen utspelar sig i duråå klubbhus, där Cmon och insane sti precis har berättat för medlemmarna att dom ska få förstärkning. De lämnar nu över ordet till Crazykid*

- Hör upp!.
*Medlemmarna i duråå slutar att prata och lyssnar på vad Crazykid tänker säga.

-Kära vänner och vapenbröder. Vi har valt att ta in nya medlemmar för vi känner att det är dags att expandera.
Dom kommer få samma status som Simon Von IV, alltså prospect och ska lyda er blint.

*Crazykid ger Simon Von IV en blick och Simon Von IV springer genast iväg och kallar in de nya medlemmarna. *

*De nya killarna kommer in i rummet med raka ryggar och alla med en fast blick. Alla har varit med förr och vet vad som gäller*

HiHo står borta vid baren och knäpper med fingrarna.
-HÖJ. Du där , Kronofogden ge mig en öl.

Kronofogden som var en höjdare innan han blev nomad, vet om sin status som prospect och går genast och plockar fram en öl till HiHo

*Simon Von IV har gått till ett hörn i rummet och står nu o flinar. För han vet att han inte längre är ensam nere på botten av ranking stegen.
Algofobi ser hans flin och går fram till Simon Von IV och spottar sin lössnus på golvet mitt framför honom.*

-Stå inte där och le, städa upp det där istället morrar Algofobi och hämta en öl till mig när du är klar.

*Simon Von IV springer genast iväg för att hämta svabben*

*Crazykid tar åter till orden*
Ni är här för ni lyckades inte hålla ert eget område.
Men ni gör rätt i att komma till oss och be om hjälp. Det är inte ert fel att ni hade folk som inte palla trycket mot era fiender.

Målward - Pustar ut.
SMACK!!!

*Pampers Rocker Har precis golvat Målward och står nu böjd över honom.

- Det var du som var ledare för dit gäng. Du borde veta bättre, än att ta med folk som inte kan hantera sånt här. Vi har haft våra områden nära varandra och jag har inte tappat alls lika mycket som dig. Vore det inte för våra högt respekterade ledare, som vill skona er. Hade jag gjort mos av dig här och nu.

*Ingen av de nya killarna rör sig, för de vet att Målward inte är deras ledare längre. Och låter därför Pampers Rocker gör som han vill.


- Som jag sa fortsätter Crazykid.
Han som alla andra ska få lära sig om hur man hanterar sånt här.

*Crazykid vänder sig till de resterande fyra*
Pewez-, icehokar, hwillson, Hermannen ni fyra och era två vänner, kommer alla få vars en lärare. Som ska berätta för er hur man hanterar insekter som inkräktar på era marker.

-Pewez- du får Kelgrisen som din lärare. Du kan lära dig mycket av hans höga ålder och vishet.
*Pewez- Som knappt fyllt 20, tittar på den äldre mannen med otrolig respekt.

-Hermannen du kommer få LinkWray som din lärare. Om det är någon som kan skrämma livet ut en tant så är det han. Så lyssna och lär

-icehokar fortsätter Crazykid*Men stannar plötsligt upp*
- Jag ser att du fortfarande håller hårt i din Prottejacka.
Det är dags att kasta den!
Du kommer få NotAggresivE som din lärare. Han kan lära dig något om lojalitet. För detta är inte din första gång som nomad eller hur?
Jag kommer ha koll på dig, var så säker.

- Och samma gäller för dig hwillson, detta är inte heller din första gång som nomad. Men skulle ni två på något sätt försvåra jobbet vi har framför oss. Så kommer ni önska att ni aldrig varit födda.
Men men, du kommer få muskelberget victim som din lärare.
Det är han som kommer få dig att ångra att du blivit född, ifall du gör bort dig tänk på det.

*Crazykid tar några söta ballerina hopp över golvet och stannar vid Målward.
- Ja eftersom du och Pampers Rocker kommer så bra överens så är det väl inte mer än rätt att han tar dig under sin vinge?

*Pampers Rocker börjar genast att skratta.
- Jag ska lära han ett och annat, så kanske det blir man av honom också.
*Pampers Rocker sträcker fram handen till Målward och hälper honom upp.

*Crazykid går bort till sterion och startar duråås favorit singel.
SPICE GIRLS med wannabe.
- Nu är det fest som gäller skriker Crazykid
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att ni gillar den :)

Skicka ett pm ingame om ni vill att jag ska skriva om något annat :p
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Men...det får du inte:::::::::::::::::::( Du måste ju skriva en ny underbar story som vi kan avnjuta?
 
Topp