DSA är listiga, eller?

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Povel Ramel den 10.04. kl 18:02
God afton XXXXX!

Som grundare för en stam vid namn WEED ser jag ditt namn som en hyllning till oss, det tackar jag för. =)

Ännu har mina medlemmar inte fått några attacker från dig, som ligger relativt nära fronten, är du måhända en av de smarta i stammen som föredrar en vänskaplig relation till oss?

Med vänliga hälsningar,
Povel Ramel


DSA är listiga och försöker skrämma våra spelare att hoppa av kriget. Som belöning så adlas de bort lite senare^_^
 

DeletedUser

Guest
Soft att du inte attackerat motståndarstammen. Tji fick dem, ait!?
 

DeletedUser

Guest
Skulle säga att Povel är busig när han har tråkigt :) ... eller nått
 

DeletedUser

Guest
Cribba, en utav ledarfigurerna för stammen inSANE,

Det är tråkigt att enbart se tama försök till smutskastning utav stammen De Sammansvurna, en stam som i allra bästa välmening försökt hålla en god och sansad ton emot er utan att publicera namngivelser och hänga ut spelare. Utom när vi våldsgästat era byar.

Om denna tråd var ett försök till någon form utav PnP gentemot oss så får ni allt försöka hålla det snyggare, retoriskt sett var din tråd ett katastrofalt försök till att vinna över sympatier utav omvärlden och forumstrollen (övrigt patrask). Måhända att du tappat stinget sedan värld 3, eller känner du inte att världen är lika prioriterad? Oavsett anledningen bör du inte gräva dig djupare in i sakfrågan, eller rättare sagt komma till den. Ber om ursäkt för en misstolkning utav ett högst okunnigt inlägg i debatten om hurvida vi fegspelar eller inte.

Cribba, vår kära lilla kontakt i stammen inSANE, ska du i fortsättningen försöka missvisa något eller påvisa något, gör det på ett sätt som faktiskt kan övervinna lyssnare till din sida utav myntet - det kort du just spelat ut var varken snyggt eller i enlighet med reglementet, två orsaker till att du bör hålla dig från debatter närmsta tiden.

Du talar om att vi blir adlade? Vad jag utav statistiken hittills i kriget kan urskilja är det enbart ni som blir adlade, eller ska jag säga förnedrade? Ordvalens relevans är inte hög och inte nödvändig i denna tråd, då du la ribban på en högst tam nivå.

Har du övriga saker du vill diskutera, ta vänligen upp det hela med oss via in-game funktionen som kallas PM. För här ute i forumet kommer du inte vinna sympatier.

Kul att höra av dig förresten, vi hade fått känslan av att du gått i ide.

Med vänliga hälsningar,
21 sammansvurna spelare
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det var värst, vad mycket ni fick ut av mitt lilla inlägg i debatten. Ni tolkar det bättre än jag kunde eller hade tid att skriva.

Detta var mina egna ord, resten har du/ni stått för

DSA är listiga och försöker skrämma våra spelare att hoppa av kriget. Som belöning så adlas de bort lite senare

Du/ni skall inte tro, att det inte finns många andra listiga och kloka spelare, förutom dem ni har i eran egen stam, som kan läsa mellan raderna.

Det är tråkigt att enbart se tama försök till smutskastning utav stammen De Sammansvurna

Om ni tolkar detta som smutskastning, så törs ju ingen skriva om er i fortsättningen, med risken att adlas ut eller bannas för elakt förtal av er:confused:

Du talar om att vi blir adlade?

Läs om och läs/förstå/tolka rätt.

Har du övriga saker du vill diskutera, ta vänligen upp det hela med oss via in-game funktionen som kallas PM. För här ute i forumet kommer du inte vinna sympatier.

Jag behöver inga sympatier, från dig eller någon annan. Jag står till svars för mina egna handlingar och misstag i denna eller andra världar:)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Oj vad många konton du komenterar v14 med.. Har du också personlighetsklyvning, som några i våran stam?

Nä. lite oseriöst där. Som jag alltid gillar att vara. Oavsätt. Jag såg ingen mening med denna tråd, fast heller ingen smutskastning. Oavsätt vilket. har ni gjort en riktigt fin Offensiv. dock tror jag inte trupperna forsar ut ur barackerna , så de borde nog ta slut snart.:) Oavsätt. 2 riktigt roliga dygn hittills. fastän jag inte varit så väldigt Involverad, ännu. Men som sagt. the war aint over yet. keep on fightin . GL HF ! ses Ingame istället!:)
 

DeletedUser

Guest
Oj vad många konton du komenterar v14 med.. Har du också personlighetsklyvning, som några i våran stam?

Nä. lite oseriöst där. Som jag alltid gillar att vara. Oavsätt. Jag såg ingen mening med denna tråd, fast heller ingen smutskastning. Oavsätt vilket. har ni gjort en riktigt fin Offensiv. dock tror jag inte trupperna forsar ut ur barackerna , så de borde nog ta slut snart.:) Oavsätt. 2 riktigt roliga dygn hittills. fastän jag inte varit så väldigt Involverad, ännu. Men som sagt. the war aint over yet. keep on fightin . GL HF ! ses Ingame istället!:)

Trevligt, men snälla du - attackera oss inte med alla dina byar!
 
Topp