DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DSA, KH, STOR, ???
Side 2:
Tribes: SuSa, OPTICO, iNS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 41
Sida 2: 75
Skillnad: 34

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 31
Skillnad: 28

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 238,975
Sida 2: 484,829
Skillnad: 245,854

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,667
Sida 2: 243,688
Skillnad: 217,021

chart




Nu börjar det dock luta mer åt Susa och co.
 

DeletedUser

Guest
De är utrbrytare ur DSA som säger att de inte har något med DSA att göra, inte vill beblandas med deras politik och deras historia utan vill ses som en ny fräsh stam.


Med andra ord bör man inte inräkna dem i statsen förens de själva går ut med att de ställer sig på någon sida.
 

DeletedUser

Guest
De är utrbrytare ur DSA som säger att de inte har något med DSA att göra, inte vill beblandas med deras politik och deras historia utan vill ses som en ny fräsh stam.


Med andra ord bör man inte inräkna dem i statsen förens de själva går ut med att de ställer sig på någon sida.

Hahaha! Det var den ledningen som startade "gangbanget". Skulle jag vara ledare för antingen Optico eller SuSa så skulle jag flyktingförklara dom direkt.

"Du kan starta krig när du vill, men när det ska avslutas bestämmer din fiende".

Uppenbarligen vill inte Optico och SuSa sluta kriga eftersom de fortfarande plockar byar. Sen har ju ramayne själv sagt innan han lämnade att han skulle fortsätta kriga.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppenbarligen vill inte Optico och SuSa sluta kriga eftersom de fortfarande plockar byar. Sen har ju ramayne själv sagt innan han lämnade men att han ändå skulle fortsätta kriga.

Jag som hela tiden har trott att detta spelet gick ut på att kriga, men jag kanske har missuppfattat något...? ;)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bra andrejensen. Visa dom riktig krigskonst som ni i Knight använder så vinner ni snart. För det är ju ett krigspel och då har man inte tid att vila vapen
 
Topp