DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

DeletedUser

Guest
optico, Skulle inte ni sänka "rovet"? ni babbla ju på som fan om det för veckor/månader sen.:sneaky:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
;P

jag kan tro att de väntar tills alla har byggt upp sina trupper, de gjorde hård offensiv mot Povel Ramel. sen håller de på att adla några spelare till.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Exc

varför ska jag inte Exc lägga i sig i kriget? så de får lite gangbang på sig?. för att de blir mer spänning tycker att ICA och TB hoppar in i kriget också? ;P. skulle va skönt om Exc visade vad de går för. alla vet att TB och Ica, är bra stammar som sammarbeta, men Exc? står där och adlar barbarbyar, för att växa sig?.. och ingen attackerar de i kriget, man borde åtmistonde trötta att bara adla barbar.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
varför ska jag inte Exc lägga i sig i kriget? så de får lite gangbang på sig?. för att de blir mer spänning tycker att ICA och TB hoppar in i kriget också? ;P. skulle va skönt om Exc visade vad de går för. alla vet att TB och Ica, är bra stammar som sammarbeta, men Exc? står där och adlar barbarbyar, för att växa sig?.. och ingen attackerar de i kriget, man borde åtmistonde trötta att bara adla barbar.


Va jag fatta nada i vad du skrev där.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: OPTICO, SuSa, iNS
Side 2:
Tribes: DSA, KH, STOR, ???

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 19
Skillnad: 19

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 311,194
Sida 2: 124,471
Skillnad: 186,723

chart



Vad har hänt DSA?
Är trupperna slut? :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: OPTICO, SuSa, iNS
Side 2:
Tribes: DSA, KH, STOR, ???

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 19
Skillnad: 19

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 311,194
Sida 2: 124,471
Skillnad: 186,723

chart



Vad har hänt DSA?
Är trupperna slut? :D

Nej Hv, utala dig inte om saker du inte vet någonting om.
 

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
Igen av er har koll.. Trupperna är ej slut men om ni använder hjärnan så kanske ni fattar vad som händer. Annars kan ju extremehatt förklara , han som är vetarN =)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Självklart, på V3 och V12 samt på denna:)

Jag kämpar ju på med Ins i detta eviga krigande
 

DeletedUser

Guest
Men herre gud, folk saknar humor här haha.

det är inte humor som saknas.. däremot saknas det vissa färdigheter att göra sig förstådd här.. fattade inte ett skit vad du skrev.

För övrigt gör ni i KH bra ifrån er! hihi HAHA
 

DeletedUser

Guest
Man tuffar på så gott man kan ^^. Själv har man haft fullt upp med folk som smyger in ett par adelståg om dagen från alla möjliga håll.
 
Topp