DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

DeletedUser

Guest
Tänkte slänga in alla stammar som är aktuella i kriget i en tråd för att undvika att det blir så många trådar. Vet att fler stammar har blivit kontaktade så kanske får jag be admin ändra rubriken senare men för nu så är det dessa som gäller.
 

DeletedUser

Guest
Bom shaka lak!

nu ska de få det hett om öronen minsann!
 

DeletedUser

Guest
Suck

Behöver man ha ett gangbang till allt nu för tiden
 

DeletedUser

Guest
Detta är de två bästa kommentarer jag läst i forumet någonsin. Om DSA går under eller segrar är ovisst. Men jag är säker på att DSA tar emot dig med öppna armar. Kryp ner därifrån du kom, din pajas.

Hoppsan!
vi får allt se tiden an o se vad som händer.
men jag är helt övertygad om att du kommer att få äta upp dina kommentarer ............. Din Pajas.
 

DeletedUser

Guest
Ojoj!

Nu får ni visa vad ni verkligen går för i DSA. Hoppas på ett långt och utdraget krig så jag kan växa ikapp =D

Lycka till allihopa!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
gogoogo Dsa. ;)

är de DS, och optico och Ins, och Susa och JIIII mot DSA? fy då orättvist krig.. sen säger ni ''nu får vi se vad dsa går för'' tror ni att det är lätt krig, 5 bra stammar mot DSA, .. då får väl vi göra så här att kriget blir mer spännade att ica hoppar in och hjälper dsa? ;) samma med TB?.. samma med Exc, vill nu se vad Exc går för.. TB har krigat för många krig.. men de här blir skön krig ;).. så vill se vad alla topp stammar går för.. tvivlar på att DSA, ska kriga mot 5 stammar.. då får alla stammrna hoppa in i kriget? de ju världskrig så hoppar man bara in ;).
 

DeletedUser

Guest
är de DS, och optico och Ins, och Susa och JIIII mot DSA? fy då orättvist krig.. sen säger ni ''nu får vi se vad dsa går för'' tror ni att det är lätt krig, 5 bra stammar mot DSA, .. då får väl vi göra så här att kriget blir mer spännade att ica hoppar in och hjälper dsa? ;) samma med TB?.. samma med Exc, vill nu se vad Exc går för.. TB har krigat för många krig.. men de här blir skön krig ;).. så vill se vad alla topp stammar går för.. tvivlar på att DSA, ska kriga mot 5 stammar.. då får alla stammrna hoppa in i kriget? de ju världskrig så hoppar man bara in ;).

kan berätta som spelare som har insyn i exc att dom inte har tid med några större krig.. de har ett "krig" mot en liten skitstam som inte pallar trycket.. i övrigt har dom internadling att sköta.
 

DeletedUser

Guest
Kan även tillägga att jag skulle kalla detta ett jämt krig då jag sett vad det är för spelare i dsa.. och när jag spelade på denna värld så var det en oro för mig då jag vet vad de går för.. någon som visste att det är med minst 1 världs vinnare där?
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Whoaw. det kan dock även betyda att de "KANSKE" vunnit då den överlägsne ledaren av världen slutade? Och det blev ett ENORMT barbarhav? Snackar dock nu om v8, då jag är ganska säker på att han är med där.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DS, OPTICO, J III, SuSa, iNS
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 4
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51,819
Sida 2: 28,760
Skillnad: 23,059

chart
 

DeletedUser

Guest
God förmiddag på er fiende ni planerar för barbaradling hos Qubben ser jag;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker ni kan skapa en ny tråd som heter världen vs DSA eftersom det är ungefär så det ser ut nu
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
intressant att det finns så många Konton på DSA's sida som är reggade denna månaden..:thinking:
 
Topp