DreamTeam - din dröm line-up

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
1. Sumon - söt, snäll, feg
2. Sarreboi - snäll, feg, söt
3. Jag - snäll, söt, skiter i allt
4. Jaktish - snäll, söt, jobbig, halvt feg ibland
5. Mami - Nästan lika goda ledaregenskaper som mig själv
6. Mehmet - Han vet hur vi jobbar och han gillar det
7. Supernova - Given i dt.. alltid!
8. Gurrsson/halvt nub - Med tanke på att flera söta jobbar bättre än få söta så får fan Gurrsson en plats här också.
9. Eliac - Snackar alldeles för mycket så att man hatar honom, kan vara bra att ha
10. Håkish - Nån måste fan carrya skiten också..
11. Victur - Vad än alla säger så är han ju jätte söt
12. Palmjäveln - Bra att ha till absolut ingenting, given i mitt dreamteam med tanke på att det oftast är mina mål med världar
13. TommyH jao - Han är fan i samma klass som supernova, bäst helt enkelt.. Dock lite skönare... Ur neutral vinkel
14. Felix verkar faktiskt alldeles för go med sina söta inlägg på forumet för att inte få en plats i min supergoa stam.
15. Lill Felix får också en plats bara för att han är som en son åt mig
16. PontusPoqqLoqqBoqq - Alltid lika välorganiserad, söt samt trevlig
17. Länsförsäkringar - Alla sorters försäkringar är viktiga fall man skall ut i krig


Räcker med 17 pga att vi ändå är tidernas dreamteam liksom...
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
1: Tjäder, Han må kanske inte toppa i en top 20 lista, men nog fan är han allt så go o snacka med (Evil smile) ;)
2: Hero, Har nog aldrig lirat med dig (?) eller? Men ja tror det definitivt skulle ge bra erfarenheter.
3: Lakozz, Precis som alla kvinnor. När de blir bråk så ska de slutas fram o tebax, men nog fan tror ja int de finns nån bättre för en skypechatt. Alltid trevligt o prata med dig <3 Dessutom försöker du hålla alla på gott humör. Sånt är en byggnadssten för en vinnande stam.
4: HolmarN, för old time sake. Hörde att du gjorde bra ifrån dig, så de hade vart kul.
5: Znap, please folk säger att V19 va dålig, men när man hade dig som motståndare så va de svårt o förstå hur de menar med "dåligt".
6: Ruscam, Nyfikenhet helt ärligt. Vet ej hur bra du är, men du är säkert där uppe nånstans. Dessutom så är de nog bra om du får lite uppmärksamhet av mig ;)
7: Wash, De gick ju inte så bra första gången vi lira ihop. Men nu när man vet hur bra du faktiskt är så vore de kul och göra om det.
8: Tyfoon, va väl så han hette på v3. Snubben som va rank 1 när man va världens noob. Tror knappast han håller nån högre kvalité nuförtiden om han skulle ha börjat lira men ^^
9: Mintcream, okej de va kul och ha lite drama. Du är nog också den näst bästa lirarn inom tw ja träffat på, efter mig då naturligtvis :rolleyes:
10: Dollars, rolig snubbe rätt mkt tänk som jag. Gillar o bara prata på om allt möjligt på tw :)
11: Wallarn, har väl nån gång lirat speed med dig misstänker ja. Men du är helt klart en värdefull spelare vart du än är, sen att du kanske inte fullt ut älskar mig är en annan sak </3
12: Dark Halo, eller va han nu kallas. Verkar va en stabil spelare, skulle va intressant och lira ihop.
13: Fireside, sägs ju va bland de bästa defflirarna .se har och erbjuda. Så why not. Vi har väl lirat ihop för lääänge sen nån värld.
14: The fugitive, så han heter? Hört att han ska va en sjuk lirare, så de hade varit intressant.
15: Alex,Jonas & Wille, jadu :D Va kan man säga, riktiga starters.


Finns säkert ett par till ja glömt av. Kan ju inte rabbla upp alla namn på så kort tid, men dessa är top 20 lirare allihopa.

Ranken har ingen betydelse, förutom nr 1 då <3

HAhaha! Vilken mixad lista :D

Skulle du sitta och reta upp mig hade jag inte gjort annat än suttit framför TW :D
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ey Henrik, jag är besviken på att jag inte nådde din lista :/ Tycker jag borde vara given, om inte annat som syndabock ifall det går åt helvete. </3
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Dags att bumpa denna lite.

1. eggeh
2. Pöta
3. Jästa
4. Moderkakan
5. SFFN
6. The Grudge
7. TGOW
8. Outlawpete
9. Gr1ngo
10. wallarn
11. Fireside
12. ssk11
13. eryylwen
14. Raggen
15. BalleN
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
1. Jag, Fireside & Smockz skönaste duo det vet ni.
2. Abel
3. Sir hero, znap1 & dollars de här ska alltid coa oavsett vad.
4. Tjäder & Anton
5. Hampus204
6. Eggeh
7. Henrik338
8. visitorsz
9. Harry Boy
10. qwertasdfg grabbarna
11. Pistone, Padox & Wallarn
12. Start & ajzpain
13. Selakefo, Kåken & Isabelle
14. Mintcream
15. Styria
16. Black Sparkz
17. Saanden
18 The Löööve Expert
19. The fugitive grabbarna
20. SFFN


Diplomat - Black Sparkz & SFFN
Ledare - Abel & Fireside

Krigsgeneral - SFFN, Tjäder & Znap1.

De här teamet skulle ingen mupp på se kunna krossa om alla kom överens så klart ingen chans ni skulle ta det. Vi skulle ha krossat varenda jävel på tw utan problem här är allt mixad vi har front kungarna, deff spelarna, off spelarna ingen som är bara bra på en sak utan blandad med allt som gör det oslagbar till.
 
Senast ändrad:

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1

Så la till en viktig spelare till wallarn han kan man inte glömma.
driveru de här spelarna har gjort så att det finns åtmistonde bra spelare i .se sen ja det finns fler men detta är de här som orkar mer än de andra och är bättre. Hälften av dem är har väl tagit byar av dig? kan ha fel men tror det.

De som har spelat med dem här förstår att ingen skulle ta såna spelare i en stam :)

Såja kommer såga dig
 

DeletedUser

Guest
Gör en till lista, detta är spelare som vart med LÄNGE och där kontona är relativt kända. Kommer ha ett stort kontaktnät och alla har grym erfarenhet att bidra med angående det mesta.

Tänkte stammen skulle heta DUSSIN och ha bara 12 lirare:

1 Abel
2 Pöta
3 SFFN
4 Eggeh
5 Linus/Te Emo/ Bestduoworld
6 Henrik338
7 Mubben
8 Tottas
9 Sirbrobeck
10 Adam/TGOW
11 Gr1ngo
12 Hampus204
 
Topp