DreamHack Speed del 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är ju nästan en fördel att börja senare, ingen farmar och man slipper bli gangbangad...
Så bara för att du börja sent och kanske kom ikapp bra betyder inte det alla andra är kassa..

Fast han var inte ens nära på att komma ikapp.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Men snälla, vissa tycker det är kul med 10k-starter och vill ha det. Andra vill det inte. De vill testa lite annat, just för att de tycker det är kul. Dessutom behöver man inte spela om man inställningarna inte behagar en. Det finns däremot andra som vill spela med de inställningarna. Själva klagomålet var löjligt från första början då de varierar inställningarna. Kritiken behöver egentligen inget svar, men vad tycker du hade passat bättre som svar till kritiken?

Kanske du ska ta över communityt så att det blir perfektion och professionalitet i både spel och forum, mintcream?

Jag är säker på att tribalwars.se hade mått bra av mintcream som community manager. Det hade genererat både fler användare och ett bättre spel och därmed mer pengar till Innogames och alla blir nöjda och glada. Mintcream for president!

Han kunde enkelt ha svarat att dom försöker tillmötesgå allas önskningar och därför blir det även såna starter


Att svara att du inte behöver spela. är likställt med att jag går in på ICA och klagar på att kryddorna står för högt upp och skulle få till svar att jag inte behöver handla där då.

Det är ohyfsat och inte det svar en kund förväntar sig.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Han kunde enkelt ha svarat att dom försöker tillmötesgå allas önskningar och därför blir det även såna starter


Att svara att du inte behöver spela. är likställt med att jag går in på ICA och klagar på att kryddorna står för högt upp och skulle få till svar att jag inte behöver handla där då.

Det är ohyfsat och inte det svar en kund förväntar sig.

fast det är tribal wars.se vi snackar om inte ica
gå och dryga på w1s forum inte här.
Och du kanske borde skaffa nåt efterson ditt gamla består av tribalwars.se. Det ser iaf ut så ^^
 

DeletedUser

Guest
DreamHack 2011 är över och trots diverse tekniska problem har flesta rundor trots allt gått bra i slutändan.

Vissa gick inte att genomföra, vilket får tas med till nästa år helt enkelt. Kanske redan till Summer 2012? We will see!

Vi kommer köra något liknande nästa DreamHack Winter 2012! Så de mer "speciella" rundorna säger tack och adjö, vi ses nästa år!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp