Do tackar för sig

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Du har helt rätt Hoaa (trodde aldrig jag skulle skriva de orden, men bara dårar står envist fast vid sin övertygelse bara för att... :))

Det största hotet på V2, för alla stammar just nu, verkar vara inaktiviteten. Det är en grymt mycket svårare fiende att slåss mot, än aktiva motspelare. För de aktiva spelarna som finns kvar, känns ju 24 000 barbarbyar som ett nerköp, aktiva krigare slåss inte för att adla utan motstånd.

Det känns lite hopplöst att se alla stora spelare bara lägga ner och försvinna in i dimman, så en eloge till dem av er som faktiskt fortsätter slåss. Trots allt är det för att slåss vi fortsätter spela. Men, mot IRL och inaktivitet slåss även gudarna förgäves....



Joo det har ni Helt rätt i Synd att se många sluta men man kan ju förstå dom.

IRL går ju före allt
 

DeletedUser

Guest
Då ledningen la ner pga av IRL till mesta dels så började DO sjukna tyvärr.

Loco valde att upplösa varefter ett fåtal startade en ny stam, tror dock inte det är så många DO spelare kvar nu.
 

sir Marx

New Member
Reaktionspoäng
0
TCO har gjort ett bra jobb, men det som knäckte Solace, TKOTRT, K¤O¤L, ROS och DO har alla varit en utbredd inaktivitet inom stammen när det väl gällde.
Det fanns inte mkt utav inaktivitet i TKOTRT family, tvärtom en av de bäst sammansvetsade stammarna jag någonsin sett och mött.

Svårt att hittade något utav dess like.
 

DeletedUser

Guest
Menar du traktorerna på V2????
Det jag har sett och hört från dom så var det inte mycket att hänga i grenen ;)

Det är ju möjligt han syftar på aktivitet i form av att logga in och bygga lite? När det gällde att kriga kan jag nog bara hålla med DM, skrämmande lite krigande med tanke på antalet medlemmar... Å andra sidan är det, och TKOTRT historia nu.

http://forum.tribalwars.se/showpost.php?p=195526&postcount=266

Trots att det var det roligaste "vissa" hört, och trots allt s.k smisk vi fick. Så, vissa är klart bättre än andra på att förutsäga framtiden...
 

DeletedUser

Guest
Det finns ju lite av DO kvar... Det var väl de som delades i två? TÄK är en och Ghost en annan, va? =P
Jag har glömt... Trots att jag är Vice i Ghost =P
 

DeletedUser

Guest
Det finns ju lite av DO kvar... Det var väl de som delades i två? TÄK är en och Ghost en annan, va? =P
Jag har glömt... Trots att jag är Vice i Ghost =P

Det finns en del DO spelare kvar utspridda överallt, M.M t.ex har ett par st. Vissa har till och med sluppit flyktingstämplen.
(Jag minns detta, trots att jag är ordinarie i TCO, vad tusan nu det spelar för skillnad...)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
spelar ingen roll var fd DO-spelare gömmer sig. DOm kommer få smaka på piskan till slut iaf. :awsm:
 
Topp