Diskutioner om Kronans

DeletedUser

Guest
Minst sagt trevligt att läsa den det jag dock lyfte ögonbrynet för är ju angående dom där "spelberoende bansen" som både Elohim & Bertil fått.

Elohim's ban var ju mer än perfekt tajmad, samma med Bertil's. Trist att det blir utnyttjat utav spelare då själva funktionen är bra.
 

DeletedUser

Guest
Intervjun sa:
Kronans ler och viftar till med handen, vår hjälte märker att han lyfter upp mot himmelen och han far iväg uppåt igen. Den här gången flyger han inte hela vägen upp till Nino utan det bär iväg ner mot gränshavet mellan V1 och V2 där han faller ner med ett väldigt plask och svimmar.

Låter ju faktiskt som att det blir ännu en intervju med havets mästare :)

För övrigt var det en ganska intressant intevju :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hoppas han inte är Ninos högra hand i verkliga livet med ;)


Bra, som alltid.
 

DeletedUser

Guest
ja gillar dina intervjuer med vanliga spelare, älskar dina intervjuer med mods och admin då man lär sig mer om hur dem har det :D
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med föregående talare(skrivare)..

Förstår att du måste lägga ner otroligt mycket tid på att fixa dom här Intervjuerna, men kan säga att dom nog uppskattas väldigt mycket från oss läsare..
 

DeletedUser

Guest
Låter ju faktiskt som att det blir ännu en intervju med havets mästare :)

För övrigt var det en ganska intressant intevju :)

Han är inte välkommen till mej!

Mkt trevlig läsning.. Gillar alla intervjuer men jag orkar helt enkelt inte komentera alla :) läser de gör jag gärna =)

Bra jobbar min bränvins polare :)

En fråga till dej Kronans..

Angeånde de hära bannet som man kan få..
Hur ska man få de?
Hur ska ni veta att jag talar sanning om att jag behöver de?
För jag anser själv att jag skulle behöva ha lite avkoppling från TW.. men jag tänker dock inte göra de förens --ST-- ligger ner.. dom sitter på knäna just nu.. *tror jag ^^*

Men har du lust att förklara de lite mera ?

Tack ialfall!
 

DeletedUser

Guest
Så det blir alltså lov från TW efter sommaren? släpp yxor o svärrd.
 

DeletedUser

Guest
hur du skall få nått sådant talar vi inte om då vi inte vill ha en hög som försöker få skyddsban bara för de ligger ikrig eller skall iväg under sommaren
 
Topp