DISKUSSION: Värld 29

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kul inställningar som förhoppningsvis kommer göra både krigen och solospelandet mer utmanande.
Mer strategiskt tänkande och mer planering gör det bara ännu bättre. Gött kött, lite förändring i spelandet skadar aldrig :)

Så det ska vara.

/Start
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det gynnar inte deffspel på något vis. Deffspelare går alltid under. det går inte att deffa sig till seger. Däremot kan jag acceptera att det ger nya och mediokra spelare en chans att skydda sig emot tåg. Riktiga nybörjare klarar inte tåg om det så var tio sekunder emellan. och proffs hade snipat även om det hade varit 25ms gräns.

Blir det för svårt för dig att spela mot eliten så skill inte på inställningarna. Detta spelet har allid varit ett spel där man får anpassa sig efter omständigheterna. Var glad och ta det som en utmaning. Blir det för svårt får du be mig om hjälp ;)

Noobs glömmer och ducka.

Så lawliet, glöm inte och ducka anfallen.

:cool: :awsm:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det gynnar inte deffspel på något vis. Deffspelare går alltid under. det går inte att deffa sig till seger. Däremot kan jag acceptera att det ger nya och mediokra spelare en chans att skydda sig emot tåg. Riktiga nybörjare klarar inte tåg om det så var tio sekunder emellan. och proffs hade snipat även om det hade varit 25ms gräns.

Blir det för svårt för dig att spela mot eliten så skill inte på inställningarna. Detta spelet har allid varit ett spel där man får anpassa sig efter omständigheterna. Var glad och ta det som en utmaning. Blir det för svårt får du be mig om hjälp ;)

Tack mintan... nädå, blir inte för svårt. blir bara lite för tidskrävande.. har andra intressen nu för tiden så tiden att spela på topp är nog förbi när man inte kan göra det ganska enkelt för sig. Får väl testa mig på .net igen I guess :p
 

DeletedUser

Guest
Ser fram emot detta!

Hoppas många gamla rävar letar sig dit också
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Finns det något bestämt om sänkning av adelspriser?

alltså på mynten när det har gått en stund.
 

DeletedUser

Guest
Finns det något bestämt om sänkning av adelspriser?

alltså på mynten när det har gått en stund.

Det är bara världar med det gamla end-game scenariot som har det här. Och vi försöker frångå det så långt det är möjligt eftersom det inte är ett bra sätt att avsluta en server på - det kom till som en nödlösning när spelet gick från att vara utan mål och avslut, till världar som skulle avslutas.
 

DeletedUser

Guest
Håller med andra om att det ska bli kul o spela en värld som påminner om v16. Tycker inte man ska klaga på fejkgräns och 500 ms, bättre att vara glad över lite extra sömn kanske
 
Topp