DISKUSSION: Uppdatering till version 8.48

Reaktionspoäng
28
Snyggt och rent. Imponerande faktiskt. Men det kommer ta en stund att vänja sig med den, allt är så stort och "upp i ansiktet". :)
Ska försöka göra en meme och lägga in den så får vi se vad jag tycker sedan om detta. Men än så länge är det tummen upp. Eller det skulle varit om jag hade haft en emoji som visade det. Så snygg uppdatering men bara 12 emojis. Det blev en poängs avdrag redan där. ;)

Fast vart är min Pias Polare? Om jag inte genast får tillbaks den så måste jag bli arger på er.:mad:
 
Reaktionspoäng
28
Memes funkade. men min" Pias Polare" är borta och man kan inte lägga upp en signaturbild. två allvarliga fel för en som lever på sina bilder som jag. Så gör om gör rätt, jag vill ha dom tillbaks och fler emojis. Annars är det snyggt och fint. Mest en vanesak faktiskt. :)
 
Reaktionspoäng
28
Man kan inte gömma bilder eller text längre heller!
Om man kunde hade ni sluppit se denna direkt så här. ;);)


16blis.jpg
 

DeletedUser

Guest
Snyggt och rent. Imponerande faktiskt. Men det kommer ta en stund att vänja sig med den, allt är så stort och "upp i ansiktet". :)
Ska försöka göra en meme och lägga in den så får vi se vad jag tycker sedan om detta. Men än så länge är det tummen upp. Eller det skulle varit om jag hade haft en emoji som visade det. Så snygg uppdatering men bara 12 emojis. Det blev en poängs avdrag redan där. ;)

Fast vart är min Pias Polare? Om jag inte genast får tillbaks den så måste jag bli arger på er.:mad:

Jag har svårt för att allt är så stort, och jag måste erkänna att även om programvaran i sig är enklare, renare och rakt på sak - så känns forumet torftigt på nåt sätt. Det är snyggt och modernare, men det saknas något. Kanske för texten tar så stor plats och är så "in your face".

Du får mer än gärna bli arg på mig, det gör inte mycket nytta :D

Memes funkade. men min" Pias Polare" är borta och man kan inte lägga upp en signaturbild. två allvarliga fel för en som lever på sina bilder som jag. Så gör om gör rätt, jag vill ha dom tillbaks och fler emojis. Annars är det snyggt och fint. Mest en vanesak faktiskt. :)

Alla våra egna specialtitlar är borta, xenforo har ett helt annat sätt att hantera det och jag måste erkänna att jag just nu inte prioriterar bilderna, utan försöker få allt annat att fungera först. Emojis/smileys kan jag kolla på om det finns fler att lägga till, men signaturer ska man kunna ha. Det är lite skumt att en del verkar funka medan andra inte gör det.

Och om det är spoiler koden som är borta så ska jag kolla på det också, den tycker man ju det bör vara möjligt att plocka fram igen.
 
Reaktionspoäng
28
Ja precis, spoilerkoden. Så hette den. :)

Man kan ha signaturer. Men jag vill ju ha min fina signaturbild. För att inte prata på den otroligt fina signaturbilden jag gjorde åt Pias som gav mig titeln Pias Polare. Den måste ju också användas igen. Men jag förstår att det viktigaste kommer först och det är ju att ordna upp site:en så den fungerar bra igen. Bilder är lågprioriterat. Huvudsaken jag får dom så småningom igen så är iaf jag glad.;)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Woaah what happened, stiligt men jag är svår på förändringar tar ett tag innan man vågar säga något!

Uppdateringar är bra bara fortsätt jobba så att allt fungerar som det ska :D (för detta gör ni ju absolut inte utan att jag säger till er ;) )

Edit: måste ändra bredden på min signatur... :(
 
Topp