Jag anser att detta ger alla spelare en chans.

Nu är det inte bara de som sitter på en webbläsare som man scriptar eller skaffar ett externt tillägg till som har "makten" att skicka ett perfekt tåg. Nu har även spelaren som började spela igår eller idag samma möjlighet, det är det här vi skall sträva efter anser jag då det lockar fler spelare.
"Nya spelare ska ha samma möjlighet som de äldra spelarna(att hämta en ny webbläsare, fixa script eller tillägg detta kan inte alla)."
Pengarna styr inte allt, men dem underlättar absolut.
Idag kan vilken spelare som helst roffa åt sig tusentals prem på marknaden och skaffa sig själva KH eller PK, frågan är bara om dem är villiga att offra alla resurser?
Och nej detta är inte som att ladda ner ett fusk till ett spel man nyligen köpt, att scripta däremot innan denna möjligheten fanns ansågs nog utav nybörjare som fusk.
Och det där du säger med att man inte ens behöver vara inloggad är ju relativt dumt, hur skall man annars försvara sig mot inkommande anfall eller ens skicka en motattack?
Nej TW är fortfarande för mig ett spel där man behöver tänka. Visst tågen kan nu alla skicka men att skicka assistans är inte inlagt i ett system som att skicka adlar så "snipe" är fortfarande något man ska klara av. Alla kan skicka ett anfall men alla kan inte försvara sig.
Sitta uppe och planera landningstider, tima anfall och samspela med andra är fortfarande kvar och det kommer inte försvinna.