DISKUSSION: Uppdatering till version 8.28

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tycker om statistisken men den för "Enheter som vunnits / förlorats" förstår jag inte, räknar den i befolkning, eller är det den totala mängden trupper man har?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Kul med lite nya saker att följa. men jag avskyr att jag måste guida mig in för att få upp hur mkt jag farmat osv nu.

Innan va det bara trycka upp profil så stod det.
 

DeletedUser

Guest
Tycker om statistisken men den för "Enheter som vunnits / förlorats" förstår jag inte, räknar den i befolkning, eller är det den totala mängden trupper man har?

Efter att ha försökt få nåt slags rim och reson i hur det räknas, och egentligen också vad "vunnits" ska betyda så tror jag att jag har kommit på det nu - vunna trupper är trupper som skapats på kontot räknat i farmplatser. Förlorade enheter bör vara just det, trupper räknat i farmplatser som dött av ett eller ett annat skäl. Jag ska kolla upp så det här stämmer.

Kul med lite nya saker att följa. men jag avskyr att jag måste guida mig in för att få upp hur mkt jag farmat osv nu.

Innan va det bara trycka upp profil så stod det.

Det är faktiskt lite störigt, man bör dock kunna lägga en genväg dit på snabbmenyn om man vill det.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jo jag la till en genväg, men tänkte att de kanske är något som innogames själva kan ändra om lite enkelt?
 
Topp