DISKUSSION: Slaget om Tornet

Reaktionspoäng
28
Felstavat:
Striden rasar i norr! Kommandera regementen och håll sektorer för att ditt lag ska tjäna belöningar.

Kommendera heter det. ;)
 

DeletedUser

Guest
Felstavat:
Striden rasar i norr! Kommandera regementen och håll sektorer för att ditt lag ska tjäna belöningar.

Kommendera heter det. ;)
Har fixat detta - när det sedan uppdateras så det kommer ut i spelet kan jag inte riktigt avgöra :p
 
Reaktionspoäng
28
Apropå det så gillar eventet. Lite kul med nya mini games i spelet. Snygg grafik med. Men sak som jag alltid stört mig på med eventen är att de är så linjära. Om jag kommit på första plats en gång så borde jag få alla belöningar direkt istället för att punga ut med mer prem för att kunna... öööh. Ja just det ja.. Ooops, sorry. Kom på det själv.. Prem.. Pengar.. Innogames. :p
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
Eventet tycker jag rullar på bra och belöningarna är väldigt användbara(särskilt för någon som är hyfsat nyupprustad för att komma ikapp).

Angående
Apropå det så gillar eventet. Lite kul med nya mini games i spelet. Snygg grafik med. Men sak som jag alltid stört mig på med eventen är att de är så linjära. Om jag kommit på första plats en gång så borde jag få alla belöningar direkt istället för att punga ut med mer prem för att kunna... öööh. Ja just det ja.. Ooops, sorry. Kom på det själv.. Prem.. Pengar.. Innogames. :p

Så måste jag säga att PP inte krävs för att ha framgång, har flertal första platser både på attack och som försvar. Använde PP för att få min första då jag tänkte precis som du men märkte att det inte direkt behövdes och efteråt rullar dom in på löpande band även utan.

Något jag dock tycker är frustrerande är att man måste bocka av punkt för punkt, dvs att när jag hade placerat första plats ca 2-3 gånger kom jag till uppdraget att placera top 5. Samma sak att uppdraget:
"Slaget om Tornet: Regementen"
Startar om från 0 efter varje uppdrag, man kanske istället skulle öka summan för varje uppdrag liknande många utav prestationerna som redan finns i spelet.
I och med att det startar om efter varje känns det hela tiden som om man klättrar upp för stegen och ramlar ner igen.
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
En annan punkt värd att nämna är:
"I början av eventet kommer du tilldelas ett Gille. Dessa grupper av legosoldater består av 40 (10 på mindre världar) spelare vardera. I bataljerna som ligger framför dig, är detta dina stridskamrater du slåss tillsammans med."

Jag har flyttats då och då efter att en runda slutar och har varit med i varje Gille.
 
Topp