DISKUSSION: Rädda kungligheterna event

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Kan säkert vara kul, bara det inte är något sånt där premiumdrama igen :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det är iaf vad jag förstod för att på bilden till höger står det "extend" och över det 250 (pp symbol) så gissra att man använder res för att göra bonusen bättre och pp för att förlänga :(
 

DeletedUser

Guest
Ser mer intressant ut än tidigare. Bryter ju vardagen om inte annat :)
 

visitorsz

Member
Reaktionspoäng
0
tycker att det är kul, kan ju även försöka tajma offensiver osv med bonusar, dock suger att man kan förlänga det med pp ..
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är kul det händer nåt, att det kommer lite såna här "tillställningar" lite då och då... Sen är det ju ganska svårt att säga hur det kommer falla ut, det är sin sak att sitta med projekt på "papper" och en helt annan att släppa det till de olika versionerna runt om i världen. Misstänker att det inte är självklart att man spelar spelet på samma sätt på flera av versionerna, på en del kanske premtjofräserna inte används så mycket, medan det på andra utnyttjas med hårdhandskarna.

Sen vill jag tycka att mina byar ska bli rosa om det är prinsessor i dem. Gärna lite unicorns istället för lk, ska det vara sagostuk så kör hela vägen. Ju absurdare det blir, desto roligare att utforska :p
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Lite dyrt tycker jag detta event var? 100 pp för att identifiera och 200 för att förlänga (i hur lång tid då?)
 

DeletedUser

Guest
@ Flying duck.

Det står under rubriken "Förläng kunglighet" hur mycket tid man får när man förlänger. :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ingen som tvingar någon att deltaga i eventet men de 40% extra resurserna sitter fint:p sägs det.
 
Topp