Diskussion om Urrskogen´s intervju

DeletedUser

Guest
Vill bara skriva detta.. svara inte på detta.. bara att skicka mejl till mej om du vill..

Speed:

Speed de är en snabb värld.. där attackerna kommer fram på sekunder/minuter.
Du hinner inte fejka så mkt på din fiende.. du hinner inte skicka så mkt rens förens dina trupper är framme.

Vanlig värld:

En vanlig värld är segt... där attackerna kommer fram på min/timmar/dagar/veckor.

Alltså så hinner du skicka hur MKT fejks du vill .. du kan ha 10k inc.. du kan ha 100k inc..


Slutsats:

Speed de är en enkel speed värld.. om du lägger ner lite tid på speed så klarar du dej hur enkelt som helst.

Vanlig värld.. de är en riktigt svår värld.. om du lägger ner gigantiskt mkt tid där så kommer du bli en mkt bra/stor spelare..

Förstår ni skillnaden?
Speed skit enkelt.. så länge man vill sitta inne 24/7 i dom timmarna/dagarna.
Vanlig värld.. ganska svårt jämfört med Speed.. då du måste lägga ner så mkt tänkande och tid i en sån värld.

Och SLUTA gnäll om speed skiten.. kom till en vanlig jäkla värld och kaxa dej istället. är så trött på alla n00bs som tror att dom är bättre än nån annan.. speed är DÖ tråkigt.. och de är Skit lätt.. så plz sluta kom och kaxa er..


Svara inte på denna post. tack på förhand!
 

DeletedUser

Guest
Lite svar på urris intervju

1. Först är det bra att du vill adla bort mig.... skall vi köra mano a mano lite?

Men, svaret på KWN och skitsnacket kände jag att jag var tvungen att kontra lite.

Stämmer att urris frågade mig om folk snackade skit, mitt svar var NEJ och det står jag för.

Master-Coder gick med i ledningen, men var aldrig där utom när han gnällde på att han inte fick adla allt han såg...
Han kunde ingen svenska

ENDA kommentarerna dom uppkom ang. urris var (och dom står jag får) adlingsobjekt, konstanta frågor om att ta andra mål än fiender...

Så, visst - vill man säga att detta är skitsnack, sure.

En ledning arbete är att konstant ta hand om, övervaka, tillgodose att stammen/medlemmarna fungerar och för den hjälp dom behöver.

I detta arbete ingår att man måste snacka OM sina medlemmar, men man sitter inte och snackar SKIT - då kickar man istället!

Så ta inte vissa saker för givet, folk som känner mig vet att jag alltid står för mitt ord och ljuger aldrig!

Säger bara en sak: Assumption is the mother of all fuckups

:D
 

DeletedUser

Guest
Lungt Keyser snart har du changs att svara på anklagelserna ;)
För er alla läsa kan jag meddela att Keysers intervju kommer att släppas nästa vecka vi kommer göra den i eftermiddag och jag tänker inte avslöja nått om den innan release som vanligt.

//MrR
 

DeletedUser

Guest
:D

Lugn som en filbunke... men är lite så här som i andra onlinespel, för mycket omogna gnällisar... *asg*

Folk förutsätter att så är det, och gnäller hit och dit - stå för det du säger och snacka inte massa...
 

DeletedUser

Guest
Om du säger att de är sanningen som du sa nu så får jag be om ursäkt.

Jag litade på Mast3r..
Han överdrev alltså en hel del till de han sa till mej..

Jag har ialfall lagt detta bakom mej för länge sen :) gillar dej ialfall Keyser ;D hahaha

Tackar för att du svarade och sa detta :eek:
 

DeletedUser

Guest
Om du säger att de är sanningen som du sa nu så får jag be om ursäkt.

Jag litade på Mast3r..
Han överdrev alltså en hel del till de han sa till mej..

Jag har ialfall lagt detta bakom mej för länge sen :) gillar dej ialfall Keyser ;D hahaha

Tackar för att du svarade och sa detta :eek:


Här kan man oftast inte lita på någon urr.. så är det tyvärr... och att du sedan lagt det bakom dig, tja du - din adlingsönskan säger en helt annan sak :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Här kan man oftast inte lita på någon urr.. så är det tyvärr... och att du sedan lagt det bakom dig, tja du - din adlingsönskan säger en helt annan sak :rolleyes:

Hur ska jag förklara mej...

Tar om detta lite snabbt så du förstår helt hur jag menar..

Mast3r säger att ni snackar skit om mej..
Jag blir sur.. joinar 20..

MrRisling intervjuar mej..
jag berättar att jag vill adla dej tack varre detta..

och sen förklarar du dej.. då skrev jag : "jag har lagt de bakom mej för länge sen"
Skulle inte stått så.. skulle ståt mera att jag lägger de bakom mej..
Bättre? ;)

+ Steffman jag är en sim city spelar.
+ Steffman jag heter inte urrskogen jag heter Urrskogen ^^ :)
 

DeletedUser

Guest
Gott Urr... bara du tror på mitt ord.

Du borde vid detta laget veta att ajg är en spelare som alltid står för mitt ord, håller mig till sanningen - tror merparten av dom jag varit i kontakt kan bekräfta det....

hakuna matata, nästa ämne :D
 

DeletedUser

Guest
Gott Urr... bara du tror på mitt ord.

Du borde vid detta laget veta att ajg är en spelare som alltid står för mitt ord, håller mig till sanningen - tror merparten av dom jag varit i kontakt kan bekräfta det....

hakuna matata, nästa ämne :D

Sista posten ;D

Jag vet att jag kan lita på dej.. dock så har jag varit lite tveksam ibland.. men man ska lita på gamle Keyser =)
 
Topp