Diskussion om Odelyrius intervjun

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tyckte denna intervju påminde om en tidigare lite väll mycket för att få något högre betyg utav mig. Och vart tog själva historian vägen :confused:
 

DeletedUser

Guest
kan svara på båda frågorna

1. har två veckors fördröjning på dom och det är inte alltid jag har tid och kolla igenom den en gång till när jag har markerat dom klara (samt så kan det ha nåt att göra med att jag är rätt ny på det men som alla fina viner så blir jag väl bättre),
men jag får offra mig tappert då för det här som ingen annan vill :rolleyes:


2. jag vet, jag är en usel historie berättare. så om nån som känner sig manad får gärna skriva till mig och vara med och skriva för och slutet på dom :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
kan svara på båda frågorna

1. har två veckors fördröjning på dom och det är inte alltid jag har tid och kolla igenom den en gång till när jag har markerat dom klara (samt så kan det ha nåt att göra med att jag är rätt ny på det men som alla fina viner så blir jag väl bättre),
men jag får offra mig tappert då för det här som ingen annan vill :rolleyes:


2. jag vet, jag är en usel historie berättare. så om nån som känner sig manad får gärna skriva till mig och vara med och skriva för och slutet på dom :eek:

1. Tycker det är lite frågor, tänk igenom lite innan du gör intervjun vad du vill ha reda på och vad allmänheten vill veta. (Vet att det inte är enkelt och eftersom du gör det på fritiden kanske det tar lång tid att göra så här)

2. Jag tycker gott man kan skita i Historian om hur man "råkar" möta den spelare man skall träffa. Tycker gott en bra intervju inte behöver massa text utöver intervjun och det viktigaste fakta om den man intervjuar :p
 
Topp