Diskussion om miffo123, älskad likväl hatad av v.3

  • Trådstartare saerdna the spirit
  • Start datum

DeletedUser

Guest
snacka på ni om sista interjuvn för sommaren, mer kommer i höst ;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Återigen en mycket bra intervju (även om just jag inte fick reda på så mycket nytt, men det är väl inte så konstigt ;) )

Fortsätt på detta viset, mycket rolig läsning är det :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gillar dina intervjuver valdigt mycket sen nu sa tog du Efra och han har man ju pratar med :D
 

DeletedUser

Guest
mycket bra intervju precis som jag sa innan du la upp den, lite besviken på miffo att han inte nämnde AAK någonstans eftersom han faktiskt är medlem, det blir en nykter vecka för honom som straff :p
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
mycket bra intervju precis som jag sa innan du la upp den, lite besviken på miffo att han inte nämnde AAK någonstans eftersom han faktiskt är medlem, det blir en nykter vecka för honom som straff :p

Jag fick lunginflammation då intervjun var klar :/ Jag ser det som straffet för att jag glömde AAK - om herr Alkisprofet godtar det som mitt straff eller tvingas jag till ännu en nykter vecka? :eek:

Btw, soft intervju Saerdna :) Du vet vad jag gillar dina, vill dock inte gå Off-topic i min egen tråd :p
 

DeletedUser

Guest
Bra intervju, speglar faktiskt Adam, personen bakom accet, en envis jäkel ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker personligen att du är den bästa reportern, din stil och dina frågor är alltid riktigt bra. Fortsätt på samma sätt :) Även kul att se att Mrrisling är tillbaka i intervjuforumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker personligen att du är den bästa reportern, din stil och dina frågor är alltid riktigt bra. Fortsätt på samma sätt :) Även kul att se att Mrrisling är tillbaka i intervjuforumet ;)

Håller ärligt talat med, vet inte riktigt vad det är, men riktigt nice disposition etc!
 

DeletedUser

Guest
Jag fick lunginflammation då intervjun var klar :/ Jag ser det som straffet för att jag glömde AAK - om herr Alkisprofet godtar det som mitt straff eller tvingas jag till ännu en nykter vecka? :eek:

Btw, soft intervju Saerdna :) Du vet vad jag gillar dina, vill dock inte gå Off-topic i min egen tråd :p

Straffet godkänt, doktor profet ordinerar whisky för att bli av med den elaka lungrötan ^^
 

DeletedUser

Guest
tack för att ni är en så trevliga läsare kan jag bara säga som svar på allas kritik :)
 

DeletedUser

Guest
kan bara skratta åt intervjun.. klart miffo hade lekstuga.. jag var ju på semester och hade tillgång till Internet typ 10 min varje dag ;)
men men.. stärkte det hans självkänsla så varsågod ;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
kan bara skratta åt intervjun.. klart miffo hade lekstuga.. jag var ju på semester och hade tillgång till Internet typ 10 min varje dag ;)
men men.. stärkte det hans självkänsla så varsågod ;)

Senast jag kollade med min kompis, miffot, så var det visst dina akademier som small i stora kvantiteter, dessutom så borde du vara glad då du faktiskt står omnämnd i intervjun på ett positivt sätt (ur vems synvinkel är dock en annan fråga ;) ) :rolleyes:
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
det är intervjun om miffo som ni ska diskutera i denna tråd. ska ni fortsätta er privata diskussion så finns det pm.
 

DeletedUser

Guest
det är intervjun om miffo som ni ska diskutera i denna tråd. ska ni fortsätta er privata diskussion så finns det pm.

Tack vännen, raderade det som inte hörde hit.
Håll privata diskussioner borta från det här forumet. Allt här skall precis som EheEn skrev handla om intervjun med miffo123.
 
Topp