Diskussion om Lord lobo intervjun

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Hade gärna sett mer frågor. Lobo har alltid något kul/intressant att säga vad man än frågar honom :)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Hade gärna sett mer frågor. Lobo har alltid något kul/intressant att säga vad man än frågar honom :)


This.

Hade också gärna sett mer frågor. Tyckte den fick ett konstigt slut. Sen även (för att vara riktigt petig ;) Så stämmer inte grammatiken riktigt hundra och även lite stavningsfel om jag minns rätt.

Men overall en helt okej intervju.
 

DeletedUser

Guest
Ingen bra intervju alls denna gång, men iofs var inte materialet nått att jobba med heller, så det kan inte bli bättre ;)
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
tyckte det som i hörde till injuven var dålig och så var det många vanliga meningar som var lite konstiga sen så bryr jag mig inte om stavningen om det inte är "snel hest" stavat (mitt egna största problem)
 

DeletedUser

Guest
Inga större fel på själva intervjuandet, däremot tycker jag att man kan skippa historierna.
 

DeletedUser

Guest
ska ta till mig kritiken, men abel det med stavningarna kan jag inte göra mycket åt (om du menar offren).

så historierna skippas istället tänker jag köra nån mall istället som


namn
ålder och kön
situation på tw

mer? eller vad det för mycket :rolleyes:

___________________________

frågorna blir fler med tiden kanske, men är det frågor som ni anser ska finnas med, så finns jag här.
 
Topp