Diskussion om garga1 - Muren

DeletedUser

Guest
Bra intervju Mirano!

Förstår att Garga tycker kriget känns tröstlöst men vill poängtera ett par saker.

1. MoX-T anföll CTWA*. Inte tvärtom. Så att kalla det chicken att kriga mot MoX-T får en att undra över alternativen? "Nej, vi gör inget, vi är ju mycket större än dem..."

2. Deffade av Core? Wh00t?

3. Men skit samma egentligen. Garga verkar vara en tapper och lojal spelare, vilket jag verkligen respekterar.
 

DeletedUser

Guest
Bra intervju Mirano!

Förstår att Garga tycker kriget känns tröstlöst men vill poängtera ett par saker.

1. MoX-T anföll CTWA*. Inte tvärtom. Så att kalla det chicken att kriga mot MoX-T får en att undra över alternativen? "Nej, vi gör inget, vi är ju mycket större än dem..."

2. Deffade av Core? Wh00t?

3. Men skit samma egentligen. Garga verkar vara en tapper och lojal spelare, vilket jag verkligen respekterar.

Första posten någonsin i externa forumet :)

Svar på

1: Det var mest en reflektion på att vi kallas kycklingarna och ett gensvar mot det :)

2. Rykten min vän, massa rykten med lite sanning hehe

3: True :)
 

DeletedUser

Guest
Åh garga1, kommer ihåg dig från *SVEA*-tiden, det var då jag faktiskt lärde mig någon om tw, och jag tyckte du skötte dig bra som ledare iaf ;)

Synd att jag inte orkade fortsätta :D
 

DeletedUser

Guest
den var bra men jag fattade inte var han fick det där med att Core deffar :confused:
 

DeletedUser

Guest
PA kanske som hjälper åt och sen har man sett deff ifrån core ;)

tips du kanske kan ha med snabb frågor i nästa

exempelvis deff eller off och annat nu hade du med det, men ett exempel var det^^
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp